Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Global Business: An Economic, Social, and Environmental Perspective |
Autor | Asgary Nader H. ,Frutos-Bencze Dina ,Samii Massood V. ,Varamini Hossein |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2019 |
Opis
Global Business
Asgary Nader H.
- Wydawca: Information Age Publishing
- Rok wydania: 2019
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 324
- Język: angielski
The GLOBAL BUSINESS: An Economic, Social, and Environmental Perspective is the 2 nd edition of the book titled “ Foundations of International Business ” published by Information AgePublishing, Inc. in 2015. We have approached the 2 nd edition from a forward lookingperspective by incorporating economic, social, and environmental issues, which have strong links to stakeholders and are guided by the Triple Bottom-Line (TBL) concept. A TBL approach emphasizes the importance of Profit, People, and Planet, or PPP.
The Triple Bottom Line concept is highlighted throughout each chapter. Successful Multinational Enterprises (MNEs) are increasingly linking the company’s profit maximization goal (the economic or P rofit maximization components) to the social well-being of the community and corporate social responsibility initiatives of the firm (the social or P eople components), as well as the environmental consideration of scarce resources, climate change and sustainability (the environmental or P lanet component). This approach enables readers to assess global business opportunities and risks in a comprehensive and integral manner. We also have made important modifications in terms of content organization of this book, as described below.
[Stamp,9781641138031,10/23/2022 11:30:48 PM]
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Global Business: An Economic, Social, and Environmental Perspective Asgary Nader H. ,Frutos-Bencze Dina ,Samii Massood V. ,Varamini Hossein. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to