Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 25,07 €
- Chłopki / Ziemianki / Służące do wszystkiego ZESTAW
- za 0 € so
- 11,64 €
- SŁUŻBY PIS TOMASZ PIĄTEK
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Názov | Evaluating the quality of e-democracy processes |
Autor | Konstantina Togaridou |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2020 |
Opis
Evaluating the quality of e-democracy processes
Togaridou Konstantina
- Wydawca: KS OmniScriptum Publishing
- Rok wydania: 2020
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 92
- Język: angielski
A significant number of studies have appeared on how Information and Communication Technologies (ICTs) have a strong impact on e-democracy, which, in a few words, is the online citizen engagement and participation in public policy making. However, only few studies focus on the aspect of quality in edemocracy. This paper aims to raise questions on how e-democracy processes are perceived by the citizens and define the main characteristics of quality in an edemocracy system. Answering these questions will contribute to the identification of topics and issues that have to be prioritized in an e-democracy service delivery system. Based on our literature review, a four-dimensional framework is used to evaluate quality of e-democracy processes. This framework comprises the following dimensions: coordination, control, sharing, and transparency. Coordination is the capability of public agencies to combine their efforts in order to accomplish the delivery of their services to citizens. Control refers to how the activation and delivery of e-democracy services are controlled. By the term sharing we mean the way in which the public agencies handle and share citizens' data with other agencies.
[Stamp,9786138934288,3/10/2023 8:51:04 AM]
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
100 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.