Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 17,43 €
- The Rough Guide to Cambodia (Travel Guide) Guides
od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.426 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2004 |
Názov | Entrepreneurial Marketing - The Growth of Small Firms in the New Economic Era |
Autor | Bjoern Bjerke, Claes M. Hultman |
Opis
Entrepreneurial Marketing: The Growth of Small Firms in the New Economic Era
Bjerke Bjoern ,Hultman Claes M.
- Wydawca: Edward Elgar Publishing Ltd
- Data wydania: 2004
- ISBN: 9781843768517
- Liczba stron: 288
- Format: 234 x 156
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
This book will be of immense worth to students, scholars and practitioners of marketing and entrepreneurship, and will contribute to a new dialogue between the two disciplines.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Entrepreneurial Marketing - The Growth of Small Firms in the New Economic Era Bjoern Bjerke, Claes M. Hultman. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to