Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 860,17 €
- EcuMaster EMU Classic PL sada 4
- 43,95 €
- Modul BlueTooth Ecumaster
- 743,90 €
- EcuMaster EMU Classic PL sada 2
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Výrobca dielov | 1A First Automotive |
Typ auta | Osobné autá |
Katalógové číslo dielu | ECU-EMU-BLACK |
Opis
EcuMaster EMU BLACK
Ecumaster EMU_BLACK je najlepší univerzálny počítač vo svojej triede na riadenie zážihového motora, ktorý je navrhnutý tak, aby pracoval s najpokročilejšími a najkomplexnejšími z aktuálne dostupných motorov. Je to nástupca nášho osvedčeného systému Ecumaster EMU. Hlavným použitím produktu sú modifikované pretekárske autá, cestné autá, motocykle, lode, a stacionárne aplikácie.
EMU_Black má sofistikovanejšie stratégie drive-by-wire, ktoré poskytujú širokú škálu kontroly škrtiacej klapky spolu s pokročilým algoritmom spoľahlivosti (chyby/chyby) bezpečnostnej kontroly. Možnosti systému sa časom zvýšia z dôvodu jednoduchosti modernizácie (bezplatne) firmvéru (napr. nové stratégie, zapaľovacie paterny, dátové toky CAN-Bus).
Vlastnosti zariadenia:
VŠEOBECNÉ:
Rozsah prevádzkovej teploty: AECQ100 GRADE2 (-40 až +105˚C)
Ochrana pred zlým pripojením napájania: ÁNO (vstavaná)
Rozsah napäťovej prevádzky: 6-22V (odolnosť voči prechodovým stavom podľa ISO 7637)
Krytie: IP 65, vyrobené z hliníka CNC technológiou podľa projektu Ecumaster
Rozmery(mm), hmotnosť(g): 150x72x31, 390
Typy konektorov: 1x24, 1x39 FCI v špecifikácii Automotive
PC komunikácia: USB (cez klienta PC Windows), serial, CAN-Bus
VSTUPY: - 9 analógových vstupov s rozlíšením 10Bits, 0-5V (chránené) - 2 vstupy EGT (termočlánky typu K) - 2 vstupy snímača klepania - Lambda sonda: LSU 4.2, LSU 4.9 alebo úzkopásmová sonda - 3 vstupy zapaľovania ( primár, 2x hriadeľ) Hall/VR (definované v softvéri) - 1 vstup snímača rýchlosti vozidla (Hall/VR) - 1 vstup snímača Flex Fuel - 3 vstupy spínača (prepnuté na zem) PODPOROVANÉ SNÍMAČE: -Teploty: IAT, CLT, Teplota oleja, AC výparná teplota. -Tlak: olej, palivo (definované charakteristiky), tlak klimatizácie -Lambda: LSU 4.2 (vstavaný ovládač), 4.9 (vstavaný ovládač), úzkopásmová sonda alebo externý širokopásmový ovládač -Rýchlosti: snímač rýchlosti vozidla (VR/HALL ), Senzor radenia (snímač alebo výpočet) ZAPALOVANIE: Výstupy zapaľovania: 6 (pre pasívne a aktívne cievky - definovateľné v softvéri) Asistované spúšte: N-1, N-2, N-3, N+1, Viaczubové, spúšte Subaru , spúšť Nissan, Lotus Elise , spúšť Audi, Renault Clio Williams/Alpine, Colt 1.5CZT Tabuľka uhla zapaľovania: 2 tabuľky 16x20 (Zaťaženie x otáčky), rozlíšenie 0,5 stupňa Korekcia zapaľovania na valec: Áno Korekcia doby nabíjania cievky v závislosti od nabíjacie napätie: ÁNO, definované v klientských obľúbených cievkach Ďalšie korekcie: CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. obohatenie PALIVO: Vstrekovače: Až 8 vysokoodporových vstrekovačov (v plnej sekvencii) Nastavenie uhla vstreku: 0-720 stupňov Korekcia v závislosti od nabíjacieho napätia: ÁNO, obľúbené typy vstrekovačov definované v klientovi Palivové stratégie: VE založené na " Algoritmus hustoty otáčok" Algoritmus "Alpha N" Teplota náplne vzduchu: Na základe máp IAT a CLT VE: dve 16x20 (Zaťaženie x RPM), presnosť 0,1 % Jednotlivé trimovanie valcov: Áno Postupné vstrekovanie: Áno Ďalšie korekcie: Korekcie senzora kyslíka, Korekcia EGT (na valec), BARO, TPS vs. MAP, TPS vs RPM, zahrievanie, Nitrous, LC, ALS, ASE, tlak paliva, lambda klepania na základe korekcie v reálnom čase: pomocou lambda/AFR cieľovej mapy KNOCK SENSING Kanály: 2 Frekvenčný rozsah: 1 -20kHz, AAF 3. rádu Vzorkovanie: Poháňané udalosťou zapaľovania, okno klepania Definovateľné udalosti: oneskorenie zapaľovania, obohatenie zmesi, indikátor na prístrojovej doske VARIABILNÉ ČASOVANIE VENTILOV: Podporované systémy: VVTi, MiVec, VANOS, dvojité Vanos Počet hriadeľov: 2 stratégie riadenia: PID založené na uzavretej slučke, mapa 'CAM uhla' (12x12) Riadenie voľnobehu: Typy riadenia: PWM solenoidy (2,3 vodiče), 'drive-by-wire', krokové motory (bi a unipolárne), zapaľovanie zníženie, zníženie paliva Stratégie riadenia: Otvoriť/zatvoriť slučku, ovládanie účtu predstihu zapaľovania Korekcie VE: Áno, pre Alpha-N Korekcie: po zaťažení (spojka klimatizácie, ventilátory chladiča) alebo definovateľné z analógových vstupov DRIVE-BY-WIRE: Ovládanie stratégie: Pokročilý algoritmus 3D PID + kompenzácia statického trenia Podporované elektronické škrtiace klapky: Všetky s jednosmerným motorom a so záťažou menšou ako 6,5 A, implementované v softvéri 28 populárnych elektrických škrtiacich klapiek 'PPS do polohy škrtiacej klapky': 3D mapy BLIP podpora: Áno Podpora ALS: Áno KONTROLA TRAKCIE: Stratégie: Delta RPM, špecifická kompenzácia prevodového stupňa Zníženie krútiaceho momentu: rezanie zapaľovania pomocou 3D mapy (16x20) Ovládanie citlivosti: pomocou 10-polohového otočného prepínača BOOST CONTROLL: 'Boost ref' a 'target -tabuľky': 2 sady mapy 10x10 (TPS vs RPM) Stratégie riadenia: Otvorená/uzavretá slučka (založené na PID) Opravy: Gear, VSS, IAT, EGT CAN BUS: CAN štandard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps Podporované Displeje CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM Podporované streamy OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus Ford Fiesta, Ford ST, EVO (definovateľné používateľom) Ochrana proti prehriatiu motora: Áno (OLT a CLT), užívateľsky definovateľná, limit otáčok Ochrana proti nízkemu tlaku oleja: Áno, užívateľsky definovateľná, vypnutie motora v prípade potreby Ochrana proti nízkemu tlaku paliva: Áno, kompenzácia paliva , limit otáčok, vypnutie motora v prípade potreby Ochrana pred vysokou teplotou výfukových plynov: Alarm, úprava paliva na valec, limit boost FLEX FUEL: Meranie obsahu etanolu: Áno Regulácia teploty paliva: Áno Prelínanie medzi mapami: VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Štartovacie palivo, ASE, Zahrievanie Korekcia teploty paliva/PWM: Áno SPORT: ALS: 2 nezávislé nastavenia ALS, podpora DBW Svetlo radenia: pre každý prevodový stupeň Ovládanie spustenia: Áno Prerušenie prevodového stupňa: Áno (Otvorená slučka), zdroj podpory DBW: Spínač, snímač zaťaženia , CAN Pit limiter: Áno Rolling anti lag: Áno INÉ: Použitie nevyužitých výstupov vstrekovačov ako Aux: Áno Funkcie pre výstupy: palivové čerpadlo, ventilátory chladiča, parametrické výstupy, riadenie systému oxidu dusného, 3D PWM výstupné mapy, spojka klimatizácie ovládanie, ovládanie relé hlavné, rýchlomer, otáčkomer a ďalšie... Ochrana heslom: Áno, 2 úrovne ovládania Časovače: Fuel, Ignition, Boost, časovače ovládané virtuálnymi výstupmi Podporované zobrazenia v sériovom protokole: AIM, RaceTechnology Autotune: Áno Vstavané -v osciloskope: Áno Prihlásenie: Prihlásenie v reálnom čase do PC, Prihlásenie do externých loggerov v sériovom alebo CAN protokole (napr. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
Výrobky značky Ecumaster nie sú dodávané do USA, Kanady a Mexika. Produkty značky Ecumaster sa neposielajú do USA, Kanady a Mexika.
2270 koní a 2200Nm - takým výkonom sa pýši náš demo car Tsunami bimoto Calibra, najrýchlejšie dvojmotorové auto na svete! Auto vytvorené pre preteky na 1/4mili na častiach FMIC zrýchľuje z 0-300km/h pod 10 sekúnd a počas niekoľkých sezón sa zaradilo na najvyššie stupne pódia. Tieto skutočnosti potvrdzujú najvyššiu kvalitu a trvanlivosť našich dielov.
Naše diely používajú špičkoví poľskí a európski drifteri: Paweł Trela (Opel GT 870 km), Bartosz Ostalowski (Nissan 200sx 1000 km), Adam Zalewski (BMW e30 900 km), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sxWKM), PioM Kozłowski (Nissan 200sxx 750 e30 600 km), Grzegorz Hypki (BMW e30 650 km), Paweł Korpuliński (BMW e82 800 km), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700 km), Maciej Jarkiewicz (Toyota K Supra) 750 a mnoho ďalších!
Vďaka našim komponentom získali viacerí hráči majstrovské tituly v najdôležitejších ligách v Poľsku (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix) aj vo svete (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,4 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu EcuMaster EMU BLACK. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to