Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 51,94 €
- The Heimskringla (Norse Literature) Sturluson, Snorri
- za 0 € so
- 46,74 €
- Bad Dreams in the Night Ellis, Adam
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Does a golf course increase the touristic attractiveness of Amrum?: an empirical investigation to test whether the image of golf fits to the identity of Amrum |
Autor | Lamprecht, Charline |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2014 |
Nakladateľstvo | AV Akademikerverlag |
Opis
Does a golf course increase the touristic attractiveness of Amrum?: an empirical investigation to test whether the image of golf fits to the identity of Amrum
- Autor: Lamprecht, Charline
- Wydawnictwo: AV Akademikerverlag
- Data wydania: 2014-12-04
- Liczba stron: 56
- Wymiary: 15 x 0.3 x 22
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9783639634433
Due to the ever increasing possibilities to travel, tourism has become an important driver of the economy all over the world. With respect to the various offers of travel, tourism in Germany has to catch up with the tourism of foreign countries. Thus, information about the attractions of the desired destination has to be easily available and appealing in order it to remain competitive. The importance of sport- and activity-tourism is rapidly growing, forming a significant part of tourism. In how far do the touristic offers have to be adopted to the general lifestyle of the tourists? Do we really need all kinds of touristic attractions in every possible destination? What do the tourists of the island Amrum in the northern Sea want?
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Does a golf course increase the touristic attractiveness of Amrum?: an empirical investigation to test whether the image of golf fits to the identity of Amrum Lamprecht, Charline. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to