Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 10,69 €
- Głupie ptaki Polski. Przewodnik świadomego obserwatora
- od 0 € so
- 11,99 €
- W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
- od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty |
Autor | Zontee (Founder of Media Volery and Director of Strategy) Hou |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2024 |
Opis
Data-Driven Personalization (książka)
- Autor: Hou Zontee
- Wydawnictwo: Kogan Page
- Rok wydania: 2024
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 280
- Format: 15.0x23.0cm
- Numer ISBN: 9781398614604
- Kod paskowy (EAN): 9781398614604
Książka "Data-Driven Personalization" - opis
Make your marketing truly resonate by personalizing every message, powered by data, research and behavioral economics.
To break through the noise, marketers today need to be hyper-relevant to their customers. To do that takes data and a deep understanding of your audience. Data-Driven Personalization breaks down the best ways to reach new customers and better engage your best customers. By combining principles of persuasion, behavioral economics and industry research, this book provides readers with an actionable blueprint for how to implement a customer-centric approach to marketing that will drive results.
The book is broken into six parts that detail everything from what data is most valuable for personalization to how to build a data-driven marketing team that's prepared for the next five years and beyond. Each chapter includes actionable insights to guide marketers as they implement a data-driven personalization approach to their strategy. The chapters also focus on hands-on tactics like identifying messages that will move the needle with customers, how to generate seamless omnichannel experiences and how to balance personalization with data privacy. The book features case studies from top brands, including FreshDirect, Target, Adobe, Cisco and Spotify.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty Zontee (Founder of Media Volery and Director of Strategy) Hou. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to