Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Hmotnosť (s balením) | 0.113 kg |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2014 |
Názov | CRM activities in the growth and expansion of hotel industry |
Opis
CRM activities in the growth and expansion of hotel industry
Ali Mudassar
- Rok wydania: 2014
- Ilość stron: 68
- Język: angielski
Today, service organizations are shifting their focus from "transactional exchange" to "relational exchange" for developing mutually satisfying relationship with customers. Extended relationships are reported to have a significant impact on transaction cost and profitability, and customer lifetime value. Serving the customers, in true sense, is the need of the hour as the customer was, is and will remain the central focus of all organizational activities. The hotel industry, especially the luxury segment hotels needs to be purely customer-centric and focus on the customer needs and duly full fill them. Customers will not blindly accept poor service quality from a luxury hotel. They expect high quality of service in return for the money, they spend in luxury hotels. This paper is an attempt to explain the dark side of Customer Relationship Management in the luxury segment of the hotel industry with the help of the 'Gap Model' referred to in literature which suggests that gaps in service occur at various instances. The author explains that the GAP Customer Relationship Management is a useful tool to explain the dark side partly.
[Stamp,9783659537523,2/3/2023 12:39:25 AM]
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
100 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu CRM activities in the growth and expansion of hotel industry Mudassar Ali. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to