Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Crit res d valuation Des Messages Publicitaires Par Les Enfants |
Autor | Charbti-S |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2018 |
Opis
Critères d''évaluation des messages publicitaires par les enfants
CHARBTI-S
- Wydawca: OmniScriptum GmbH & Co KG
- Rok wydania: 2018
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 60
- Język: francuski
Suite au développement des moyens de communication et la diversification des produits offerts sur les marchés, les entreprises se trouvent dans l'obligation de se spécialiser et de cibler des groupes d'individus de plus en plus précis. Les enfants, cible privilégié des entreprises, constituent un segment porteur parce qu'ils sont consommateurs d'innombrables produits. Cet intérêt pour les enfants a attiré de nombreux chercheurs pour connaître les spécificités de cette cible. Sur la base d'une recherche qualitative, cet article se propose de déterminer la réaction des enfants à des messages publicitaires employant des personnages fictifs. Les résultats montrent que l'exposition à une publicité déclenche les réactions cognitives et émotives de l'enfant. De plus, les répondants déclarent que si le message est apprécié, les enfants s'engagent pour l'achat du produit. Les résultats dévoilent également que les enfants ne réagissent pas de la même manière aux publicités. Les différences de perception sont expliquées par la personnalité du répondant.
[Stamp,9786131567605,10/21/2022 3:39:02 AM]
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Crit res d valuation Des Messages Publicitaires Par Les Enfants Charbti-S. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to