Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 100,49 €
- Mathematics. Analysis and Approaches for the IB Diploma
- za 0 € so
- 50,13 €
- RAILWAYS, VALKOINEN CHRISTOPHER, MCNICOL JUDITH
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Creating a Place for Adult Learners in Higher Education |
Autor | Rose, Amy D. |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2023 |
Nakladateľstvo | Routledge |
Opis
Creating a Place for Adult Learners in Higher Education
- Autor: Rose, Amy D.
- Wydawnictwo: Routledge
- Rok wydania: 2023
- Liczba stron: 268
- Wymiary: 22.9 x 15.2 x 1.5
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781642672817
Creating a Place for Adult Learners in Higher Education offers deep insights into how to attract, teach, support, and retain students over the age of 25 – an important yet often overlooked student group. Comprehensive in scope, this book covers all the main aspects of adult students’ relationships with higher education institutions: recruitment, admissions, and financing; course and program provision and teaching approaches; and student support, retention, and completion. The discussion is bolstered by chapters of analysis on adult student demographics (including both diversities and commonalities), exploration of leadership challenges, and discussion of measurements of success. Drawing from the most up-to-date research as well as practical experience and descriptions of best practices by programs historically serving adults, the authors provide a broad set of strategies and recommendations to place adult students at the center of the educational process. Higher education leaders, practitioners, and administrators will find this book an invaluable resource as they seek to better account for and support this key student group, which now comprises approximately 30% of the US undergraduate population.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.