Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 25,07 €
- Chłopki / Ziemianki / Służące do wszystkiego ZESTAW
- za 0 € so
- 11,64 €
- SŁUŻBY PIS TOMASZ PIĄTEK
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Názov | Contextual Influences in Female and Male Schooling in Kenya |
Autor | Peter Koome |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2019 |
Opis
Contextual Influences in Female and Male Schooling in Kenya
Peter Koome
- Wydawca: KS OmniScriptum Publishing
- Rok wydania: 2019
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 152
- Język: angielski
This book is based on a study that sought to understand the role of household and community factors in male and female educational attainment in two rural districts in Kenya. The study focused on four educational transitions, namely: non-entry into formal education; dropout prior to completion of primary school among children who ever attended school; exit after completion of primary school; and high school dropout. Household's economic ability as measured by wealth index (computed from household ownership of durable goods and assets using principal components analysis) emerged as the most powerful explanatory factor in all the educational transitions. At the community level, district of residence is the strongest predictor of dropping out of school before completion of the primary level of education. However, the variable is not a powerful predictor of exiting after completing the primary level. Female respondents have 43 percent lower odds for dropping out of school during primary school years relative to male respondents but they have higher odds for dropping out of school after completion of the primary level.
[Stamp,9786138832942,3/10/2023 7:47:57 AM]
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
100 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.