Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovOpis
PREDMETOM PONUKY JE KNIHA DOVOZENÁ NA OBJEDNÁVKU ZO ZAHRANIČNÉHO SKLADU.
Business- und Dienstleistungsmarketing: Die Vermarktung integrativ erstellter Leistungsbündel
- Autori: Weiber, Rolf; Kleinaltenkamp, Michael; Geiger, Ingmar
- Nakladateľstvo: Kohlhammer
- Dátum vydania: 2022-10-17
- Vydanie: 2
- Počet strán: 468
- Forma publikácie: paperback
- Jazyk: German
- ISBN: 9783170362987
- Ďalšie informácie:
In the developed economies, services have now risen to paramount importance. This change has overwhelmingly taken place in the business-to-business (B2B) sector. B2B marketing therefore to a large extent also involves services marketing, and vice versa. To do justice to these developments, this textbook follows the ?business and services marketing= (BSM) approach, which integrates the two fields and for which it provides the basic theoretical and practical knowledge. To begin with, the most important customer activities and processes are presented, and the special features of the marketing of service packages are then explained. In addition, four types of BSM business (spot, commodity, project, and joint business) are distinguished and the marketing characteristics of each of these business types are discussed. Current developments in digitalization and their implications for BSM are also taken into account.
Die Vermarktung integrativ erstellter Leistungsbündel
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Business- Und Dienstleistungsmarketing: Die Vermarktung Integrativ Erstellter Leistungsbundel Ingmar Geiger, Michael Kleinaltenkamp, Rolf Weiber. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to