Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World s Toughest Places |
Autor | Bartkus, Viva Ona |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 2024 |
Nakladateľstvo | Basic Books |
Opis
Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World’s Toughest Places
- Autor: Bartkus, Viva Ona
- Wydawnictwo: Basic Books
- Data wydania: 2024-07-16
- Liczba stron: 272
- Wymiary: 16.4 x 2.4 x 24.4
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781541604209
A road map for how businesses can grow and make money while reducing poverty and conflict in some of the world’s most challenging environments Many companies worry that expanding into emerging markets is a risky—and even dangerous—move. Professors Viva Ona Bartkus and Emily S. Block see things differently. They argue that by entering markets in the world’s frontline regions—areas stuck in cycles of violence and extreme poverty—businesses can actually create stability and expand opportunity for communities and corporations alike. From helping Colombian farmers transition from growing coca to produce to disrupting human trafficking rings by creating more construction jobs in the Philippines, Business on the Edge proves that businesses can make money while advancing corporate social responsibility, environmental conservation, and social justice. Partnering with groups including multinational companies, NGOs, and the US military, Bartkus and Block outline their process for generating opportunities, detailing their successes and failures in launching over eighty growth-oriented business solutions in thirty countries. Bridging the gap between academic research and real-world experience, Business on the Edge shows how businesses can reduce risks, cut costs, and increase profits, all while creating economic opportunities that transform communities.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World s Toughest Places Bartkus, Viva Ona. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to