Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 16,57 €
- BRZDOVÉ DOŠTIČKY. FIAT CROMA 05- 1,9JTD 120KM
- od 0 € so
- 24,15 €
- BRZDOVÉ DOŠTIČKY
- za 0 € so
- 15,98 €
- BRZDOVÉ DOŠTIČKY HYUNDAI ACCENT III 1.4-1.6 05-ZADNÉ
- od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Strana krytu | predná |
Výrobca dielov | Renault OE |
Hmotnosť (s balením) | 2 kg |
Kvalita dielov (podľa GVO) | O - originál s logom výrobcu (OE) |
Katalógové číslo dielu | 7701050914 |
Typ auta | Nákladné dodávky, Osobné autá |
Opis
Brzdové doštičky Renault 77 01 050 914
Nižšie sú uvedené niektoré informácie, ktoré môžu byť zaujímavé aj pri výbere Brzdové doštičky Renault 77 01 050 914:
Brzdový systém vozidla má vplyv nielen na bezpečnosť vodiča a cestujúcich, ale aj ostatných účastníkov cestnej premávky. Medzi všetkými nehodami, ku ktorým dochádza v dôsledku poruchy vozidla, je porucha brzdového systému na druhom mieste po poruche pneumatík.
V závislosti od štýlu jazdy je potrebné v pravidelných intervaloch vymieňať kocky a brzdové kotúče. Čím agresívnejšia jazda a častejšie núdzové brzdenie, tým rýchlejšie sa opotrebujú kotúče a brzdové doštičky. Zrýchlené opotrebovanie môže byť navyše spôsobené oneskorenou údržbou brzdového systému, mechanickým poškodením alebo nekvalitnými komponentmi.
Údržba brzdového systému zahŕňa:
- mazanie vodiacich líšt brzdových strmeňov pri každej výmene doštičiek (vždy používajte špeciálne vysokoteplotné mazivo);
- výmena opotrebovaných častí (brzdové doštičky, brzdové kotúče, kryty brzdových strmeňov);
- Výmena brzdovej kvapaliny a prečerpanie systému.
Medzi najčastejšie príčiny mechanického poškodenia patria:
- deformácia diskov a blokov v dôsledku prudkého ochladenia (vniknutie do kaluže alebo do umývačky);
- vniknutie piesku alebo kameňov (štiepenie, nerovnomerné opotrebovanie);
Ďalším dôvodom rýchleho opotrebovania je použitie dielov s nižšou kvalitou:
- môže to byť zámerná voľba v nádeji, že ušetrí peniaze na náhradných dieloch;
Menej často sa vodiči stretávajú s potrebou výmeny brzdových potrubí, strmeňov, hlavných brzdových valcov alebo ich opravárenských súprav.
Na záver možno všetky brzdové kotúče rozdeliť do nasledujúcich kategórií:
- vetrané a plné štíty;
- hladké, perforované alebo so zárezmi.
Brzdové kotúče sú vyrobené z rôznych materiálov:
- Najlacnejšie sú liatinové kotúče. Okrem veľkej nákladovej výhody majú vynikajúce trecie vlastnosti a počas prevádzky sa opotrebovávajú len v malej miere. Tu sa výhody tohto materiálu končia. Liatina nie je odolná voči náhlym teplotným skokom: deformuje sa a praskne, čo je škodlivé pre brzdy.
- Brzdové kotúče z nehrdzavejúcej ocele nie sú tak odolné voči treniu ako liatinové, ale ponúkajú rovnakú tepelnú odolnosť.
- Uhlíkové brzdové kotúče sú relatívne ľahké, majú vysoký koeficient trenia a veľký pracovný rozsah, čo je pre brzdy veľmi výhodné. Jediná vec, ktorá funguje v ich neprospech, je cena. Začnú správne fungovať až po miernom zahriatí.
- Keramické brzdové kotúče prehrávajú s uhlíkovými z hľadiska koeficientu trenia, ale majú niekoľko ďalších výhod: stabilita pri zvýšených teplotách, odolnosť proti opotrebovaniu, odolnosť proti korózii, vysoká pevnosť, nízka hmotnosť, dlhá životnosť. Nevýhody keramických bŕzd: vysoká cena, nedostatok výkonu keramiky pri nízkych teplotách, je možné pípať počas prevádzky.
Hlavným rozdielom medzi keramickými brzdovými doštičkami je typ trecieho materiálu:
- semi-kovové - vankúšiky na báze medeného prášku (menej často železa, alebo grafitu) s prídavkom modifikátorov a plnív. Vyznačujú sa trvanlivosťou a zvýšeným odvodom tepla. Medzi nevýhody výrobkov sa rozlišuje hluk a nestabilita pri nízkych teplotách.
- organické - dosky so sklenenými, gumovými, kevlarovými vláknami, ako aj zlúčeniny uhlíka a vysokoteplotné živice. Tiché a mäkké časti sa rýchlejšie opotrebovávajú a vytvárajú veľa brúsneho prachu.
- low-metal - druh organickej podložky s prídavkom oceľového alebo medeného prášku. Tento doplnok zlepšuje vedenie tepla a skracuje brzdnú dráhu, ale zvyšuje množstvo brúsneho prachu.
- Keramické kocky sú zliatiny keramických vlákien, výplňového materiálu, neželezných kovov a železných kovov. Znižuje opotrebenie brzdových kotúčov, ale je dosť drahý.
Okrem toho môžu byť brzdové doštičky vybavené elektronickými alebo mechanickými snímačmi opotrebenia, ako aj zásadne odlišnými typmi konštrukcií:
- pre kotúčové brzdy;
- Pre bubnové brzdy.
O výrobcovi Renault:
Renault je jednou z najznámejších svetových spoločností na výrobu automobilov. Je súčasťou skupiny Renault-Nissan, ktorá sa stala jednou z najväčších na svete. Francúzska vláda vlastní 43 % akcií a Nissan 15 %. Špecializuje sa na výrobu osobných, nákladných a športových automobilov, ktoré sú dodávané do viac ako 200 krajín po celom svete.
V jednom modeli auta, môžu byť rôzne varianty dielov. V prípade neistoty o správnom výbere dielov sa odporúča overenie podľa VIN čísla.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Renault OE 7701050914 brzdové doštičky. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to