Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Hume Johnson Brand Jamaica Re |
Autor | Hume Johnson |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 1990 |
Nakladateľstvo | University of Nebraska Press |
Opis
Brand Jamaica: Reimagining a National Image and Identity
Praca zbiorowa
- Wydawca: University of Nebraska Press
- Data wydania: 2019
- ISBN: 9781496200563
- Liczba stron: 252
- Format: 229 x 152
- Rodzaj oprawy:Hardback
Opis produktu:
Brand Jamaica is an empirical look at Jamaica s postindependence national image and global brand from multidisciplinary perspectives that interrogate various aspects of Jamaican national identity and the dominant paradigm that shaped it.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
98,1 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Hume Johnson Brand Jamaica Re Hume Johnson. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to