Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2007 |
Názov | Blind Spots |
Autor | Van Madeleine L. Hecke |
Opis
Blind Spots
Van Madeleine L. Hecke
- Wydawca: Rowman & Littlefield Publishing Group Inc
- Rok wydania: 2007
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 258
- Język: angielski
A woman planning a dinner party calls a gourmet caterer and learns that "Chateaubriand" can be ordered. To which she responds, "No, thanks. We're going to take care of the wine ourselves." The dead silence at the end of the phone is her first clue that something is amiss. A CEO attempts to put an end to complaints from employees about the demeaning behavior of certain managers by berating the managers before the staff - thus reinforcing the very behavior he's trying to correct. We often criticize such incidents with remarks like "How dumb!" or "What was he thinking?" But psychologist Madeleine L. Van Hecke argues that much of what we label stupidity can better be explained as blind spots. Just as the blind spot in the driver's side mirror can swallow up a passing car, patterns in the way we think can likewise become blind spots, sifting out information and observations that to other people seem obvious. Drawing on research in creativity, cognitive psychology, critical thinking, child development, education, and philosophy, Dr. Van Hecke shows how our assets as thinkers create the very blind spots that become our worst liabilities. She devotes a chapter to each of ten mental blind spots that afflict even the smartest people: not stopping to think, jumping to conclusions, my-side bias, getting trapped by categories, and much more. At the end of each chapter she offers tactics for overcoming that specific blind spot, so we can become more creative and competent thinkers. Full of funny, poignant stories about human foibles, Blind Spots offers many insights for improving our social and political lives while giving us fresh slants into the minds of people who are poles apart from ourselves.
[Stamp,9781591025092,1/31/2023 1:44:02 AM]
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Blind Spots Van Madeleine L. Hecke. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to