Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovplatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 4,59 €
- Antibakteriálny gél na ruky s vôňou levandule 650 ml
od 0 € so
- 12,76 €
- Sada antibakteriálnych gélov na ruky 4x100ml
od 0 € so
- 3,47 €
Záruka najnižšej ceny- Sanytol gél na dezinfekciu rúk bez oplachovania hydratačný zmäkčovač 250
od 0 € so
Opis
Bath & Body Works
Značka Bath & Body Works je jednou z popredných značiek kozmetiky, interiérových vôní a parfumov.
Značka Bath & Body Works bola založená v roku 1990 v americkom Ohiu. Veľmi rýchlo expandovala a v súčasnosti vytvára jeden z najobľúbenejších parfémov v Amerike. Značka neustále hľadá vo svete najnovšie trendy a najkrajšie vône, aby zákazníkom ponúkla vždy tie najlepšie produkty.
Bath & Body Works antibakteriálny gél na ruky (hand gel)
TEPLÝ VANILKOVÝ CUKOR
antibakteriálny gél na ruky
CENA ZA 1 KUS
7,6 fl oz / 225 ml
POZOR !!!
VÝPREDAJOVÝ PRODUKT, NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ
ZLACNENÉ PODĽA DÁTUMU PLATNOSTIA
Produkt je napriek prekročeniu dátumu použiteľný - sám používam :-)
DÁTUM: október/december 2022
maloobchodná cena pred akciou 49,99 PLN
NÁKLAD:
Odoslanie do 2 pracovných dní po potvrdení platby. Na platbu čakám 5 pracovných dní, bez platby v tejto lehote považujem za zrušenie nákupu. Transakcia bude zrušená.
Pri odovzdaní/odovzdaní balíka dopravcovi prechádzajú na kupujúceho výhody a hmotnosti spojené s odoslaným výrobkom a nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia výrobku. Predávajúci v takom prípade nezodpovedá za stratu, stratu alebo poškodenie Produktu, ktoré vzniklo od jeho prevzatia na prepravu až po jeho odovzdanie Kupujúcemu a za oneskorenie pri preprave zásielky. Kupujúci je povinný zásielku včas a spôsobom dohodnutým v pravidlách vybraného dopravcu prezrieť. Ak zistí, že počas prepravy došlo k úbytku alebo poškodeniu výrobku, je povinný vykonať všetky úkony potrebné na určenie zodpovednosti dopravcu.
Pripomeňme a prosíme Vás, aby ste si pozorne skontrolovali OBSAH ZÁSIELKY pri prevzatí.
Ak kupujúci zistí, že zásielka je akýmkoľvek spôsobom poškodená, je povinný
v prípade balíkových zásielok iniciovanie reklamačného konania počas procesu prevzatia balíka zo schránky v balíku a vyplnenie pokynov podľa pokynov zobrazených na obrazovke balíka. Za týmto účelom je potrebné pomocou vhodnej možnosti v balíku ihneď znovu vložiť balík do schránky balíka a nechať ho k dispozícii Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ po vybratí zásielky z balíka a jej doručení na pobočku kuriérom vykoná komisionálne otvorenie zásielky balíka a vyhotoví príslušný protokol. Na základe toho reklamačné oddelenie Prevádzkovateľa vyhlási reklamáciu za oprávnenú alebo ju zamietne uznať, a preto podniká ďalšie kroky uvedené v Reklamačnom poriadku. V súlade s ustanoveniami Pravidiel môžu byť nároky z neviditeľných úbytkov alebo poškodení zásielky uplatnené Príjemcom najneskôr do lehoty 7 dní odo dňa prevzatia zásielky. V prípade zistenia poškodenia, ktoré nie je zjavné v čase prevzatia zásielky, je potrebné spísať protokol o škode v zariadení Prevádzkovateľa a za týmto účelom musí Príjemca ísť s reklamovanou balíkovou zásielkou do zariadenia Prevádzkovateľa najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia zásielky, aby Prevádzkovateľ spracoval protokol o škode.
V prípade kuriérskych zásielok - kontrola obsahu zásielky v prítomnosti kuriéra ii v jeho prítomnosti spísanie protokolu o škode
Škoda uplatnená pri prevzatí je dôvodom na uplatnenie nárokov od dopravcu v súvislosti s poškodením a stratou vzniknutou počas prepravy a výrazne uľahčuje reklamačné konanie z tohto dôvodu.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.