Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 20,90 €
- FARMÁRSKY SIMULÁTOR 22 PL PC
od 0 € so
- 39,39 €
- CYBERPUNK 2077 ULTIMATE EDITION PL PC
za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Verzia hry | digitálna |
Operačný systém | Windows |
Vekové hranice PEGI | 3 |
Jazyková verzia | Angličtina |
Názov | ASSETTO CORSA PORSCHE PACK II 2 PC KLUCZ STEAM |
Téma | pretekanie |
Opis
Pri kúpe digitálneho produktu od nás nedostanete hru v krabici, ale špeciálny kód umožňujúci stiahnutie a/alebo aktiváciu produktu.
Kľúč nevyžaduje použitie VPN na aktiváciu.
Na hranie tohto obsahu je potrebná základná verzia hry Assetto Corsa na Steame.
BALÍK PORSCHE VOLUME II
Porsche Pack Volume II je pokračovaním prvého DLC venovaného značke Porsche a predstavuje ďalší výber modelov v celkovo deviatich konfiguráciách. Balíček je venovaný niektorým z najikonickejších pretekárskych automobilov,ktoré kedy Porsche vytvorilo, vrátane víťaza v Le Mans 2015 919 Hybrid,ikonický 911 GT1 a legendárny 962c, ktorý sa vyskytuje ako v konfigurácii s dlhým,ako aj s krátkym chvostom v kombinácii s niektorými najnovšími modelmi z radu Porsche 2016,s cieľom ponúknuť ideálne spojenie cestných vozidiel,hyperautá, ako aj moderné a historické modely GT a pretekárske modely.
*AUTA*
- Porsche 911 GT3 RS
- Porsche 718 Spyder RS
- Porsche Cayman GT4
- Manuálna prevodovka Porsche 718 Boxster S
- Porsche 718 Boxster S PDK
- Porsche 919 Hybrid 2015
- Porsche 911 GT1
- Porsche 962c s dlhým chvostom
- Porsche 962c s krátkym chvostom
*Porsche 911 GT3 RS*
S modelom 911 GT3 RS Porsche opäť prelomí bariéru medzi športovými a pretekárskymi vozidlami. Je vybavený najvyššou úrovňou technológie motoristického športu, ktorá je v súčasnosti možná v premávke 911. S časom na kolo sedem minút a 20 sekúnd, 911 GT3 RS dokonca láme historický rekord v hodnote superšportového vozidla Carrera GT s mierne pod 7 minút a 29 sekúnd na severnej slučke trate Nürburgring.
Skúsenosti s motoristickým športom sú dôvodom pre tento vynikajúci výkon. 911 GT3 RS poháňa šesťvalcový štvorlitrový motor s výkonom 500 koní (368 kW) a krútiacim momentom 460 Nm, kombinovaný so špeciálne vyvinutou prevodovkou PDK. Motor, ktorý má najväčší zdvihový objem a najväčší výkon zo všetkých motorov s pomalým nasávaním s priamym vstrekovaním paliva v rade 911, zrýchľuje toto športové vozidlo z nuly na 100 km/hw 3,3 sekundy a na 200 km/h za 10,9 sekundy. sekúnd.
911 GT3 RS je majstrovským dielom inteligentnej ľahkej konštrukcie. Po prvýkrát bola strecha vyrobená z horčíka; uhlíkové vlákno sa používa na konštrukciu krytov motora a kufra a iné ľahké prvky sú vyrobené z alternatívnych materiálov. Okrem toho ľahká strecha znižuje ťažisko športového vozidla, čo zlepšuje jeho vynikajúcu priečnu dynamiku. Karoséria pochádza z roku 911 Turbo a vďaka aerodynamickým prísadám charakteristickým pre verziu RS zdôrazňuje jej stav stroja na jazdu pretekárskym autom. Predný spojler, ktorý siaha takmer na cestu, a veľké zadné krídlo umocňujú jeho dominantný vzhľad.
Ďalšou charakteristickou črtou sú unikátne prívody vzduchu v predných podbehoch kolies, ktoré siahajú až do hornej časti blatníkov – úplne ako v čistokrvných športových autách. Zvyšujú prítlak na prednej náprave.
Odpruženie 911 GT3 RS bolo vyladené pre maximálnu jazdnú dynamiku a presnosť. Torzná zadná náprava a Porsche Torque Vectoring Plus s plne nastaviteľnou aretáciou diferenciálu zadnej nápravy zvyšujú agilitu a dynamiku, zatiaľ čo širší rázvor predných a zadných kolies poskytuje vynikajúcu stabilitu valenia. Okrem toho je 911 GT3 RS štandardne vybavený najširšími pneumatikami zo všetkých modelov 911. Výsledky: ešte agilnejší vstup do zákrut a ešte vyššie rýchlosti v zákrutách.
*Porsche 718 Spyder RS*
V roku 1960 Porsche pokračovalo v dlhom zozname víťazstiev, ktorý sa začal legendárnym pretekárskym vozidlom Porsche 550 Spyder v roku 1953, jedinečným vozidlom: Type 718 RS 60. V reakcii na nové pravidlo FIA pre pretekárske vozidlá,ktorá si vyžadovala presnejšie označenie štandardných sériových vozidiel,zdvihový objem RS 60 vyvinutý na základe 718 RSK sa nielen zvýšil na 1600 cm3,ale tiež získala niekoľko pomerne neobvyklých vlastností pre pretekárske auto,a to väčšie čelné sklo, funkčná kapota a umiestnený kufor vzadu,za štvorvalcovým motorom so štyrmi vačkami,Ten, ktorý teraz vyrobil 160 koní. Z vonkajšej strany nového Spydera bolo možné rozpoznať podľa hlbokého, zaobleného predného dielu a zužujúceho sa vydutia zozadu.
Od samého začiatku sa 718 RS 60 stal pretekárskou hviezdou, pričom zaznamenal najväčšie doterajšie úspechy tohto výrobcu športových automobilov, najmä v diaľkových pretekoch: počas svojej prvej jazdy sa 12h v Sebringu, Gendebien/Herrmann a Holbert/Sheckter umiestnili tímy jazdcov na prvých dvoch miestach. Víťazstvo v celkovom poradí na 44. veľtrhu Florio v roku 1960 pripadlo aj Porsche, keď Joakim Bonnier a Hans Hermann prekročili cieľovú čiaru s viac ako šesťminútovým náskokom pred trojlitrovým Ferrari. Druhé miesto na 1000 kilometroch trate Nürburgring ukončilo svoj triumfálny beh. So švajčiarskym pretekárom Heinim Walterom, za volantom, 718 RS preukázalo svoje horolezecké vlastnosti, keď postupne vyhralo tretie a štvrté majstrovstvá Európy v horských pretekoch v rokoch 1960 a 1961.
Porsche Cayman GT4
Cayman GT4 je prvýkrát, čo Porsche predstavilo športové vozidlo GT založené na modelovom rade Cayman, ktorý obsahuje komponenty 911 GT3. Doba kola 7 minút a 40 sekúnd na severnej slučke trate Nürburgring umiestňuje Caymana GT4 ako nový referenčný bod v popredí svojho trhového segmentu.
Motor, podvozok, brzdy a aerodynamická konštrukcia Caymana GT4 boli nakonfigurované pre maximálnu jazdnú dynamiku. Je poháňaný šesťvalcovým boxerovým motorom s objemom 3,8 litra a výkonom 385 koní (283 kW), ktorý pochádza z motora 911 Carrera S. Jeho výkon je vždy prenášaný šesťstupňovou manuálnou prevodovkou s dynamickými upevneniami prevodovky. Cayman GT4 zrýchľuje z nuly na 100 km/h za 4,4 sekundy; jeho maximálna rýchlosť je 295 km/h. Podvozok – so zľavou z 30 mm a veľkým brzdovým systémom – pozostáva takmer výlučne z prvkov pochádzajúcich z 911 GT3.
Ako športové vozidlo s motorom umiestneným v strede a príkladom jazdnej dynamiky vo svojej triede pokračuje v koncepčnej tradícii vozidiel ako 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT a 918 Spyder. Cayman GT4 tak jasne poukazuje na to, že Porsche bude aj naďalej propagovať radikálne dvojdverové športové vozidlá v budúcnosti – športové vozidlá vyvinuté v divízii Motorsport vo Weissoch.
*Porsche 718 Boxster S Manuálna prevodovka / PDK*
20 rokov po debute prvého Boxsteru v roku 2016 Porsche reštrukturalizovalo svoje roadstery s motorom umiestneným v strede. Označenie novej generácie modelov je 718 Boxster a 718 Boxster S. Porsche tak pokračuje v tradícii štvorvalcového motora typu flat motory používané v športových vozidlách Porsche 718 s motorom umiestneným v strede, ktorý v 50. rokoch. A 60. Vyhrali početné preteky, medzi nimi aj legendárny Targa Florio a Le Mans.
Srdcom novej modelovej rady je novo vyvinutý štvorvalcový boxerový motor s turbodúchadlom – prvýkrát od konca 60. rokov. Porsche opäť uvádza športové vozidlá s týmto typom motora. 718 Boxster S vyvíja výkon 257 kW (350 k) so zdvihovým objemom 2,5 litra. V modeli S Porsche používa aj turbodúchadlo s variabilnou geometriou turbíny. V skutočnosti je Porsche v súčasnosti jediným výrobcom, ktorý ponúka technológiu VTG v sériovo vyrábaných vozidlách s benzínovými motormi, a to ako v rokoch 911 Turbo, tak aj v modeloch 718 Boxster S.
Turbodúchadlo výrazne zvyšuje krútiaci moment. 2,5-litrový motor 718 Boxster S dosahuje krútiaci moment 420 Nm v rozsahu otáčok od 1900 do 4500 ot. /min, čo sa premieta aj do rýchlejšieho šprintérskeho výkonu. 718 Boxster S – s Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) a balíkom Sport Chrono – zrýchli z nuly na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximálna rýchlosť je 285 km/h.
Z hľadiska jazdnej dynamiky sleduje nový roadster stopy pôvodného modelu 718. Kompletne preladený podvozok vozidla zlepšuje výkon v zákrutách. Elektromechanické riadenie je o desať percent priamejšie. Vďaka tomu je 718 Boxster ešte agilnejší a ľahšie ovládateľný, a to ako na trati, tak aj v každodennej premávke, a tiež poskytuje vášnivý a športový pôžitok z jazdy.
*Porsche 919 Hybrid 2015*
Predpisy WEC stanovujú prísne požiadavky na výkon, bezpečnosť a udržateľnosť v motoristickom športe. Stručne povedané: vozidlá navrhnuté s ohľadom na budúcnosť. Tieto požiadavky inšpirovali inžinierov Porsche, aby pokračovali v tom, čo Porsche robí už viac ako 60 rokov. Vyhnúť sa prístupu buď k izolovaným technológiám, alebo namiesto toho preskúmať každý možný detail bez toho, aby ste stratili celkový obraz zo zreteľa.
V triede LMP1 princíp dominancie prostredníctvom maximálneho výkonu ustúpi požiadavkám na výkon. Po prvýkrát v histórii pretekov musia všetky továrenské tímy v najvyššej klasifikácii súťažiť s hybridnými pretekárskymi vozidlami.
Výber spaľovacieho motora spoločnosťou Porsche sa zrodil z prístupu optimalizovaného pre výkon: veľmi kompaktný, štvorvalcový, 2-litrový motor s turbodúchadlom a priamym vstrekovaním paliva. Spaľovací motor je podporovaný dvoma systémami rekuperácie energie. Dlhoročné skúsenosti s navrhovaním športových vozidiel nám pomohli ešte viac znížiť hmotnosť jednotlivých prvkov. Športový prototyp je vyrobený prevažne z uhlíkových vlákien. Okrem toho motor vyrobený z vysokopevnostného hliníka a použitie horčíka a rôznych zliatin titánu tiež pomohli dosiahnuť ideálnu hmotnosť systému.
*Porsche 911 GT1*
911 GT1 bol vyvinutý pre práce a výkony zákazníkov v pretekoch GT v polovici 90. rokov. Debutoval na pretekoch v roku 1996. GT1 bol vôbec prvým 911 motorom vybaveným kvapalinou chladeným centrálne namontovaným motorom, ktorý okrem vyváženej osi poskytoval aj aerodynamické výhody. Za volantom Joest Team TWR Porsche WSC 95 získalo nové pretekárske vozidlo GT okamžite dvojité víťazstvo v kategórii GT1 v Le Mans v roku 1996 a obsadilo druhé a tretie miesto v celkovej klasifikácii.
V roku 1997 vypadlo z Le Mans oba 911 GT1 kvôli technickým problémom, ktoré sa vyskytli tesne pred koncom pretekov. O rok neskôr vylepšená verzia 911 GT1 súťažila v Le Mans, keď Porsche prvýkrát predstavilo športové auto s podvozkom z uhlíkových vlákien. Vďaka monocoque CFK, prepracovanému zaveseniu prednej nápravy a zníženiu hmotnosti batérie a generátora vážilo 911 GT1 98 približne o 50 kilogramov menej ako jeho predchodca. Výkon motora sa zvýšil o ďalších 50 koní vďaka upravenému systému riadenia motora. Ďalšou novinkou bola trojkotúčová pretekárska spojka vyrobená z uhlíkových vlákien.
Ako primeraná pocta 50. Výročie značky športových automobilov Porsche, 911 GT1 zaznamenalo dvojité víťazstvo výrobcu zo Zuffenhausenu na 24-hodinových pretekoch Le Mans v roku 1998.
*Porsche 962c dlhý chvost/krátky chvost*
Porsche 962 C, ktorý bol prvýkrát vyvinutý v roku 1984 pre použitie v USA, od roku 1985 pokračovalo v úspešnej globálnej histórii motoristického športu, ktorú inicioval jeho predchodca, model 956, v roku 1982 Porsche vyvinulo priekopnícku prácu na vývoji týchto pretekárskych automobilov a prispôsobilo aerodynamický efekt substrátu používaný vo Formule 1 novým pretekárskym vozidlám. Profily blatníkov v bočných krytoch a difúzory v podvozku vytvárali podtlak, ktorý „nasávalo“ auto na povrch trate počas jazdy, čo viedlo k extrémnym rýchlostiam v zákrutách. Modely 956 a 962 C mali hliníkovú karosériu typu monocoque, ktorá bola asi o 80% tuhšia ako rúrkový priestorový rám ich predchodcov. Keďže predpisy obmedzovali spotrebu paliva, Porsche použilo prelomové systémy vstrekovania a zapaľovania. Niektoré rozdiely medzi 962 C a 956 spočívali vo väčšom rázvore, užších pneumatikách a zvýšenej hmotnosti (minimálna hmotnosť 850 namiesto 800 kilogramov) spolu s ďalším zlepšením aerodynamiky. Spočiatku vybavený 2,65-litrovým motorom s dvojitým turbodúchadlom, model 962 C bol prvýkrát poháňaný kvapalinou plne chladeným trojlitrovým motorom s dvojitým turbodúchadlom, ktorý počas tréningu v Le Mans v roku 1985 dosahoval až 700 koní. 962 C vyhral Le Mans v rokoch 1986, 1987, 1989 a 1994, po neporazenej sérii 956 v 24-hodinových pretekoch od 1982 do 1985. V rokoch 1982-1986 získalo Porsche tituly majstra sveta piatich vodičov a troch výrobcov týchto „krídlových áut“.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell a Al Holbert vyhrali 24-hodinové preteky Le Mans 13. a 14. júna 1987 za volantom 962 006. V nasledujúcom roku Mario, Michael a John Andretti používali „006“ ako tréningové auto (T- Car) v Le Mans, po ktorom ho prevzalo múzeum Porsche.
Minimálne hardvérové požiadavky
- OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10 Procesor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ Pamäť: 2 GB RAM Grafika: DirectX 10.1 ( eg AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460 : Verzia 11 Pamäť: 500 MB voľného miesta Zvuková karta: Integrovaná
Odporúčané hardvérové požiadavky
- OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10 Procesor: AMD šesťjadrový CPU, Intel Quad-Core CPU Pamäť: 6 GB RAM Grafika: DirectX 11 ( eg AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970) DirectX: Verzia 11 Úložisko: 500 MB voľného miesta Zvuková karta: Integrovaná
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Odhadovaný čas doručenia na základe vyhlásenia tohto predajcu.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,5 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu ASSETTO CORSA PORSCHE PACK II 2 PC KLUCZ STEAM PC. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to