Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 11,56 €
- METODA GLUCOSE GODDESS - JESSIE INCHAUSPE
- od 0 € so
- 18,47 €
- APTEKA PANA BOGA - MARIA TREBEN
- za 0 € so
Parametre
Stav | Použitý |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2005 |
Názov | ADVERTISING NOW ONLINE |
Autor | ADVERTISING NOW ONLINE |
Nakladateľstvo | Taschen |
Opis
- Tytuł: ADVERTISING NOW. ONLINE
- Autor: JULIUS WIEDEMANN
- Wydawnictwo: Taschen
- Rok wydania: 2005
- Format książki: 250 x 200 mm
- Ilość stron: 447
- ISBN: 9783822849569
- Okładka: miękka
- Sygnatura: 409541
- Stan ogólny: dobry+
- Uwagi: dołączona płyta DVD, minimalne przykurzenia, nieznaczne otarcia rogów okładki, wklejone zakładki
Ads in cyberspace: the best campaigns on the web today This second installment in TASCHEN's advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe's top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 2020 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you'll learn not only what the biggest campaigns are, but also what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising. The book will come with a DVD featuring the navigation of most of campaigns as well as interviews with creative directors and films produced for the internet. The editor: Julius Wiedemann was born and raised in Brazil. After studying graphic design and marketing, he moved to Japan, where he worked in Tokyo as art editor for digital and design magazines. Since joining TASCHEN in Cologne, he has been building up TASCHEN's digital and media collection with titles such as Animation Now!, Web Design: Best Studios, and TASCHEN's 1000 Favorite Websites..
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,3 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu ADVERTISING NOW ONLINE. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to