Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovObjednajte v jednej zásielke
- 89,35 €
- Shirtless in Hollywood Hues, Matthias
- za 0 € so
- 91,26 €
- Modern Sauna Allan Konya
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Advances in Chinese Brand Management (Journal of Brand Management: Advanced Collections) |
Autor | Balmer, John M. T. |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | iný |
Rok vydania | 2016 |
Nakladateľstvo | Palgrave Macmillan |
Opis
Advances in Chinese Brand Management (Journal of Brand Management: Advanced Collections)
- Autor: Balmer, John M. T.
- Wydawnictwo: Palgrave Macmillan
- Data wydania: 2016-11-24
- Liczba stron: 364
- Wymiary: 14 x 2.5 x 21.6
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781352000108
This book includes a fascinating range of up-to-date articles on China from the Journal of Brand Management that marshal research and scholarship undertaken by Chinese, British, European and American scholars. The development and management of brands in China has emerged as an area of considerable and growing interest among branding scholars and practitioners owing to the rise and significance of brands within China. Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Advances in Chinese Brand Management (Journal of Brand Management: Advanced Collections) Balmer, John M. T.. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to