Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovOpis
- Veľkosť x zdvih závitu 18mm x 1,5mm (vyskytuje sa v prevažnej väčšine sond)
- Celková dĺžka: 40mm
- Hĺbka vnútorného závitu: 12mm
- Hĺbka vnútra emulátora: 27mm
- Dĺžka vonkajšieho závitu: 11mm
Emulátor používame m.in. v prípade odstránenia katalyzátora alebo ak je nefunkčný, pri namontovanom prúdovom prístroji, pri problémoch s príliš bohatou zmesou (inst. LPG). Použitie emulátora odstraňuje pretrvávajúcu chybu "CHECK ENGINE" spôsobenú zlou zmesou .
Emulátor mechanicky čiastočne oddeľuje lambda sondu od výfukových plynov, čím reguluje odčítanie ich analýzy a nepriamo kontroluje požadovaný konečný výsledok. Lambda sonda, ktorá vo výfukovom systéme plní funkciu snímača na meranie obsahu kyslíka vo výfukových plynoch, ovplyvňuje tak štruktúru zmesi paliva a vzduchu, ako aj zloženie výfukových plynov unikajúcich zo spaľovacej komory. Na trhu výrobcov lambda sond sa rozlišujú značky ako Denso, Bosch, Delphi alebo NGK, ktoré ponúkajú zirkónové, titánové a širokopásmové varianty. Proces emulácie spočíva v obmedzení množstva výfukových plynov vstupujúcich do okolia sondy tak, aby obsah kyslíka, ktorý meria, zodpovedal množstvu v správne fungujúcom systéme.
Vďaka emulátoru druhá lambda sonda (diagnostika) overuje správnosť fungovania systému katalyzácie a čistenia výfukových plynov. Na základe odčítania emulovanej sondy dostane regulátor motora správny signál, podľa ktorého vypočíta upravenú dávku paliva pre valce. Ideálne zloženie zmesi paliva a vzduchu (benzínové motory) by malo byť blízke stechiometrickej úrovni, v ktorej na každý spálený 1 kg paliva pripadá 14,7 kg vzduchu. V prípade príliš veľkého množstva vzduchu sa v spálenej zmesi vytvorí zmes „chudobná“, zatiaľ čo príliš veľa paliva vytvára zmes „bohatú“. Správne zvolené proporcie zmesi vyrovnávajú chod motora, zabraňujú jeho zhasnutiu a vyrovnávajú z palubnej dosky kontrolku, ktorá upozorní na poruchu v elektrickej inštalácii motora. To má vplyv na jazdný komfort a chráni majiteľa vozidla pred nákladnou návštevou dielne samochodowym.Emulator Lambda sonda funguje aj vo vozidlách vybavených inštaláciou LGP staršej generácie. V tomto type vozidiel sa vďaka použitému riešeniu vyskytujú časté problémy s oslabenou dynamikou motora, jeho občasným hasením alebo nerovnomernými voľnobežnými otáčkami. LPG palivo má totiž rôzne parametre spaľovania, takže je ťažké udržať rovnaké zloženie výfukových plynov ako na benzíne a nesprávne zloženie výfukových plynov je príčinou vznietenia diagnostickej kontrolky „check engine“. Emulátor, ktorý oddeľuje druhú sondu od výfukových plynov, vytvára nepriamo správny signál do riadiacej jednotky motora, v dôsledku čoho sa zmes „bohatá“ mení na zmes blízku stechiometrickej úrovni. Pre spaľovanie LPG je stechiometrický pomer 1:15,5.
Všetok nami ponúkaný tovar je na sklade.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Spyra D2L40 emulátor lambda sondy. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to