Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovSvoju aktivitu na platforme Allegro môžete ukončiť:
Odstúpenie od zmluvy so spoločnosťou Allegro
Kedy môžete od zmluvy odstúpiť
Od zmluvy s nami ― bez uvedenia dôvodu ― môžete jednoducho odstúpiť, ak:
- od registrácie vášho účtu Allegro neuplynulo 14 dní a
- nemáte voči nám žiadne finančné záväzky (napríklad poplatky za predaj).
Ako odstúpiť od zmluvy
Pre odstúpenie od zmluvy odošlite túto žiadosť. Potom od nás dostanete potvrdzujúci e-mail.
Prístup k svojmu účtu stratíte okamžite po odoslaní žiadosti. Odhlásime vás a už sa viac neprihlásite.
Čo sa stane ďalej
Žiadosť vyhodnocujeme zvyčajne ihneď, v priebehu niekoľkých minút. Môže nám to však trvať až 7 dní.
- Ak na vašom účte neboli žiadne nákupy alebo predaje — úplne a nenávratne vymažeme vaše osobné údaje z našich systémov.
- Ak už máte na vašom účte nákup alebo predaj — vaše údaje budeme uchovávať až do ukončenia nákupu alebo predaja. Vašu žiadosť o odstúpenie od zmluvy preto zamietneme a vy opäť získate prístup k svojmu účtu. Ak je to tak, môžete využiť druhú možnosť – ukončenie zmluvy.
Ukončenie zmluvy so spoločnosťou Allegro
Kedy môžete ukončiť zmluvu
Zmluvu môžete ukončiť kedykoľvek, a to aj v prípade, že nespĺňate podmienky na odstúpenie od zmluvy.
Ako ukončiť zmluvu
Ak chcete ukončiť zmluvu so spoločnosťou Allegro, odošlite túto žiadosť. Tým sa ukončí zmluva, ktorú ste s nami uzavreli pri vytváraní účtu.
Čo sa stane ďalej
Od podania žiadosti začneme počítať výpovednú lehotu – 60 dní. Počas tohto obdobia sa budete môcť prihlásiť do svojho účtu a dokončiť otvorené nákupy alebo Diskusie. Väčšinu funkcií na platforme Allegro však nebudete môcť využívať, okrem iného napríklad nakupovanie alebo vystavovanie ponúk. Počas prvých 7 dní od začiatku výpovednej lehoty odstránime všetky ponuky, ktoré ste vystavili.
Po 60 dňoch bude vaša zmluva ukončená. Vaše osobné údaje odstránime po uplynutí doby uvedenej v Zásadách ochrany osobných údajov.
Čo musíte urobiť pred uplynutím výpovednej lehoty
- Vyplatiť prostriedky z vášho účtu Allegro Finance.
- Zaplatiť spoločnosti Allegro všetky nedoplatky.
- Ak máte otvorený fakturačný účet ― vyrovnajte zostatok na účte Allegro a zatvorte ho na karte Faktúry alebo použite tlačidlo [kontaktujte nás] pod týmto článkom.
- Ak máte Predplatné – odhláste sa na karte Predplatné.
Ak máte aktívnu službu Allegro Smart! ― túto službu na vašom účte zakážeme ihneď po odoslaní ukončenia zmluvy. Do 14 dní vám vrátime peniaze za nevyužité obdobie členstva Allegro Smart! peniaze prevedieme na účet, ktorý ste použili pri platbe za službu. Opravnú faktúru vám zašleme aj e-mailom.