Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovVaša platba môže mať stav Zrušená, ak:
- platba nebola uskutočnená cez Allegro Financie do 10 dní od výberu spôsobu platby
- zrušili ste svoju platbu (v tomto prípade vám vrátime peniaze na bankový účet, z ktorého ste zaplatili)
- banka neprijala vašu platbu
- zamestnanec PayU S.A. alebo PayPro S.A. zrušil vašu platbu (môže sa to stať, ak existuje podozrenie, že platba je nesprávna).
Ak zrušíte svoju platbu, predajca nedostane finančné prostriedky. Pamätajte, že predajca môže stále očakávať, že transakciu dokončíte. Viac informácií o odstúpení od zmluvy.
Čo urobiť ďalej
- Ak je platba Zrušená a z vášho bankového účtu nebola účtovaná žiadna platba, môžete platbu skúsiť zopakovať. Ak to chcete urobiť, otvorte kartu História nákupov a kliknite na tlačidlo [zopakovať platbu] pri neuhradenej objednávke.
- Ak je platba Zrušená a platba bola naúčtovaná na váš bankový účet, platba vám bude vrátená na rovnaký bankový účet.
Každá platba začína stavom Nespracovaná
Ak sa stav nezmení, skontrolujte, či bola na váš bankový účet naúčtovaná platba. Ak nie, zopakujte platbu. Ako na to:
- Otvorte záložku História nákupov.
- Kliknite na tlačidlo [zopakovať platbu] vedľa nezaplatenej objednávky.
- Vyberte spôsob doručenia a platby – môžete si vybrať iné spôsoby ako doteraz.
Iné dôvody, prečo môže byť vaša platba nespracovaná
- Ak ste si vo formulári doručenia a platby zvolili platbu štandardným/poštovým prevodom a objednáte si prevod u tretej strany (napríklad Poczta Polska), čas prevodu závisí od tejto strany. Takáto platba je zúčtovaná do 3 dní ― neopakujte platbu skôr. Ak tak urobíte, zrušíte svoju predchádzajúcu platbu a bude prevedená späť inštitúcii, ktorá prevod uskutočnila. Ak je to tak a inštitúcia nemá vaše finančné prostriedky, kontaktujte nás.
- Ak za objednávku zaplatíte priamo na bankový účet predajcu – vaša platba bude mať 10 dní stav Nespracovaná. Po tomto čase bude platba automaticky zrušená, pretože nebola uskutočnená cez portál Allegro.
- Váš spôsob platby môže byť v danom momente nedostupný – skontrolujte si čas, kedy vaša banka uskutočňuje online prevody na webovej stránke banky.
- Vyskytli sa technické problémy s vašou platbou.
Ak ste si v dodacom a platobnom formulári zvolili platbu štandardným/poštovým prevodom a chcete vykonať online prevod – vygenerujeme vám údaje, na základe ktorých by ste mali prevod uskutočniť.