Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Odstúpenie od zmluvy
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy do 14 dní od doručenia produktu a vráti ho, hradí spätnú prepravu – pokiaľ predajca nesúhlasí s jej úhradou. To platí aj pre objemné produkty, ktoré nie je možné vrátiť poštou.
Okrem toho, že kupujúcemu vráti peniaze za produkt, predajca by mu mal preplatiť aj náklady na jednosmernú prepravu — vo výške rovnajúcej sa nákladom na najlacnejší spôsob doručenia v ponuke.
Reklamácie vyplývajúce z nesúladu produktu so zmluvou
V prípade reklamácie ― ak predajca reklamáciu uzná, mal by uhradiť náklady na prepravu vráteného tovaru. Ak pošlete produkt späť a zaplatíte za doručenie, máte právo požadovať vrátenie týchto nákladov.
Bezplatná spätná zásielka
Pri kúpe produktu v rámci Allegro Smart! neplatíte za prepravu vráteného tovaru.
Ak sa s predajcom neviete dohodnúť, môžete otvoriť Diskusiu.