Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovV niektorých prípadoch môžeme hodnotenia a komentáre odstrániť. Môžeme to urobiť:
- na vašu žiadosť — ak ste už komentár upravili, ale chcete ho upraviť znova. V tomto prípade nás kontaktujte a my vám pomôžeme.
- na žiadosť predajcu – napríklad ak kupujúci neupraví svoje hodnotenie napriek žiadosti predajcu a komentár jasne naznačuje, že hodnotenie bolo udelené omylom.
- ak komentár porušuje naše pravidlá alebo Podmienky používania portálu. Popisný komentár nemá obsahovať nasledovné:
- vulgarizmy, obscénnosti, obsah, ktorý je pornografický alebo ktorý podnecuje nenávisť, rasizmus, xenofóbiu alebo konflikty medzi národmi, urážlivý obsah (slová a frázy, ktoré slovníky označujú ako urážlivé alebo nevhodné)
- slová ako: zlodej, podvod, podvádzal, využil ma — proti osobám, u ktorých neexistuje konečný rozsudok vo veci, pretože to môže predstavovať porušenie osobnostných práv
- kontaktné údaje (meno a priezvisko, adresa bydliska, telefónne číslo alebo emailová adresa)
- čisto marketingové informácie
- adresy webových stránok.
Každú žiadosť posudzujeme individuálne. Môžeme sa rozhodnúť nekonať, ak sa rozhodneme, že na to nemáme dostatok dôvodov.
Čo môžeme urobiť v konkrétnych prípadoch, skontrolujte v tabuľke nižšie.
Prípad | Čo môžeme urobiť |
---|---|
Obsah porušuje naše pravidlá alebo Podmienky používania portálu. | Čo môžeme urobiť Odstrániť hodnotenie aj komentár. |
Hodnotenie je zverejnené pre nesprávnu transakciu. | Čo môžeme urobiť Odstráňte hodnotenie a komentár ― ak jeho obsah jasne naznačuje, že došlo k chybe. Ak neexistuje žiadny komentár, nemôžeme odstrániť hodnotenie. |
Kupujúci vyberie nesprávne hodnotenie – zvolil si možnosť Neodporúčam, ale udelil predajcovi 5 hviezdičiek za súlad s opisom a zákaznícky servis. | Čo môžeme urobiť Hodnotenie pridané omylom pred 15. aprílom 2024 môžeme odstrániť. Po tomto dátume hodnotenie už neodstránime, ak kupujúci svojím odôvodnením hodnotenie jasne potvrdil – napríklad, kupujúci zvolil možnosť Neodporúčam a uviedol, čo sa mu nepáčilo. |
Kupujúci ohodnotí transakciu príliš skoro. | Čo môžeme urobiť Ak typ hodnotenia a obsah komentára jasne nenaznačujú, že došlo k chybe, nemôžeme na základe toho konať. |
Ak sa vás týka niektorá z vyššie uvedených situácií a chcete, aby sme hodnotenie odstránili – dajte nám o tom vedieť. Kliknite na [kontaktujte nás] pod týmto článkom.
Hodnotenia predaja a komentár môžeme odstrániť na základe rozhodnutia príslušného súdu.
Hodnotenia poskytované výmenou za výhodu
Podľa našich Podmienok používania portálu:
- predajca nemôže presvedčiť kupujúceho, aby vystavil alebo upravil existujúce hodnotenie výmenou za výhody (ako napríklad zľavy, produkty zadarmo, poukážky alebo peniaze)
- nesmiete kupovať produkt len preto, aby ste zanechali recenziu – to znamená manipulovať hodnotenia alebo kvôli finančným či iným výhodám.
To znamená, že považujeme za porušenie Podmienok používania portálu, keď okrem iného:
- predajca pridá k balíku dodatočný produkt s poznámkou so žiadosťou o recenziu
- predajca vás požiada o zmenu recenzie a výmenou vám ponúkne zľavu na ďalšie nákupy
- predajca vás požiada o odstránenie recenzie a za výmenu vám ponúkne vrátenie peňazí za nákupy
- očakávate zľavu na ďalšie nákupy výmenou za poskytnutie alebo zmenu recenzie
Keď nám budú nahlásené vyššie uvedené porušenia, môžeme takéto hodnotenie odstrániť alebo prijať iné opatrenia.
Za porušenie nepovažujeme situácie, keď okrem iného:
- predajca pripojí k balíku poznámku, v ktorej ďakuje za nákup a žiada o recenziu
- predajca pridá dodatočný produkt alebo sladkosti a poznámku, v ktorej poďakuje za nákup
- predajca pridáva vzorky iných produktov
- predajca ponúka kompenzáciu za neúspešnú transakciu, ale nenalieha na zmenu alebo odstránenie hodnotenia.