Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak chcete vedieť, čo si ostatní kupujúci myslia o konkrétnom predajcovi – pozrite si niektorú z jeho ponúk. Informáciu o tom, koľko kupujúcich odporúča nákup u daného predajcu, nájdete vedľa mena predajcu pod názvom ponuky.
Keď kliknete na odporúčanie v percentách, otvorí sa sekcia O predajcovi, kde nájdete ďalšie informácie. Nájdete tam počet pozitívnych a negatívnych hodnotení za posledných 12 mesiacov, ako aj priemerné hodnotenie nasledujúcich oblastí zobrazené na 5-hviezdičkovej stupnici:
- Súlad s opisom
- Zákaznícky servis.
Kliknutím na položku Zobraziť všetky hodnotenia a recenzie zobrazíte ďalšie podrobnosti.
Môžete skontrolovať počet odstránených hodnotení a zoznam všetkých hodnotení spolu s komentármi.
Prečo by ste si mali pozrieť recenzie predajcu
Čítaním komentárov iných kupujúcich môžete nájsť užitočné informácie o predajcovi, ako napríklad:
- či je ľahké ho kontaktovať
- či sú produkty, ktoré predáva, kvalitné
- či predávajúci odosiela zásielky rýchlo
- či výrobky starostlivo zabalí.
Po nákupe sa môžete podeliť o svoje skúsenosti. Pomôžete tak ostatným, ktorí zvažujú nákup u daného predajcu. Zistite, ako ohodnotiť predajcu.
Ako počítame hodnotenia
Priemerné hodnotenie predaja – vypočítavame ho na základe hodnotení za posledných 12 mesiacov a aktualizujeme ho pri každom novom hodnotení.
Odporúčanie v percentách – vypočítame ho podľa nasledujúceho vzorca:
% odporúčaní = [ počet hodnotení Odporúčam za posledných 12 mesiacov / (počet hodnotení Odporúčam za posledných 12 mesiacov + počet hodnotení Neodporúčam za posledných 12 mesiacov) ] x 100
Priemerné hodnotenie predaja aj odporúčanie v percentách zaokrúhľujeme na desatinu.
Ktoré hodnotenia zohľadňujeme v štatistikách predajcu
Zoznam hodnotení obsahuje všetky hodnotenia, ktoré kupujúci zanechali danému predajcovi za posledných 12 mesiacov. Niektoré z nich však nezapočítavame do priemerného hodnotenia predaja a odporúčania v percentách. Vedľa týchto hodnotení sa zobrazí informácia: Hodnotenie sa nepočíta do priemeru a ikona otáznika. Keď naň prejdete myšou, dozviete sa, prečo dané hodnotenie v štatistikách nezohľadňujeme.
Môže to mať 4 dôvody.
- Kupujúci už ohodnotil iný nedávny nákup od tohto predajcu – do štatistík predajcu môžeme započítať viacero hodnotení od toho istého kupujúceho vtedy, ak od nákupov, ktoré ohodnotil, uplynuli aspoň 3 dni. Robíme to preto, aby sme zabránili zneužitiu tejto možnosti.
- Hodnotenie sa vzťahuje len na čas doručenia odhadovaný spoločnosťou Allegro (predajca odoslal zásielku v čase, keď to deklaroval), ktorý kupujúci videl v ponuke – a to je jasne uvedené v komentári, ktorý kupujúci pridal k hodnoteniu.
- Hodnotenie je výsledkom technických ťažkostí alebo činností vykonaných spoločnosťou Allegro, bez ohľadu na predajcu – a to je jasne uvedené v komentári, ktorý kupujúci pridal k hodnoteniu.
Hodnotenie vyplýva len z omeškania zo strany dopravcu a:
- hodnotenie prichádza s komentárom, ktorý jasne naznačuje, že hodnotenie je len výsledkom oneskoreného doručenia a
- objednávka, na ktorú sa hodnotenie vzťahuje:
- bola predajcom pripravená tak, ako bola deklarovaná, ale dopravca si ju nevyzdvihol včas alebo
- bola predajcom odoslaná tak, ako bola deklarovaná, ale dopravca ju nedoručil v stanovenom čase doručenia.
Nezohľadňujeme ani hodnotenia, ktoré sme odstránili my alebo kupujúci, do priemerného hodnotenia predaja alebo odporúčania v percentách.
Doplňujúce informácie
- Hodnotenia môžu udeľovať iba registrovaní kupujúci, ktorí nakúpili u predajcu, ktorého hodnotia. Neregistrovaní kupujúci nemôžu ohodnotiť predajcu.
- Kupujúci nemôžu ohodnotiť nákupy, ktoré zrušili.
- Hodnotenie zanechané vami predajca nemôže odstrániť sám. Môže vás však požiadať, aby ste ho zmenil alebo odstránil. Má na to 90 dní od dátumu nákupu.
- Ak od nákupu uplynie 90 a viac dní, kupujúci nás môže kontaktovať a požiadať nás o odstránenie hodnotenia.
- Kupujúceho môžete požiadať o odstránenie alebo zmenu daného hodnotenia iba raz. Ak však kupujúci zmení svoje hodnotenie alebo ho odstráni a dá vám nové – budeme to považovať za nové hodnotenie. Znamená to, že predajca môže požiadať o jeho zmenu alebo opätovné odstránenie.
- Ak kupujúci hodnotenie odstráni, môže vám do 90 dní od nákupu znova udeliť nové.
- Ak však kupujúci zmení svoje hodnotenie alebo ho odstráni a dá vám nové – budeme to považovať za nové hodnotenie. Preto berieme do úvahy každé hodnotenie (udelené minimálne 3 dni od udelenia predchádzajúceho hodnotenia tomu istému predajcovi) vo vašich štatistikách – odo dňa, keď bolo udelené (ak kupujúci odstránil hodnotenie a dal nové) alebo upravil (ak kupujúci zmenil hodnotenie).