Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAko pridať hodnotenie
- Otvorte záložku História nákupov.
- Vedľa objednávky od predajcu, ktorého chcete ohodnotiť, kliknite na tlačidlo [ohodnotiť predajcu]. Toto tlačidlo nájdete:
- nad produktami vo vašej objednávke alebo
- keď kliknete na tlačidlo [podrobnosti nákupu] — v samostatnej sekcii s produktami vo vašej objednávke.
Kliknite na
- palec dole — ak odporúčate nákup u tohto predajcu
- palec dole — ak neodporúčate nákup u tohto predajcu.
Ohodnoťte dve oblasti: súlad s opisom a zákaznícky servis. Na základe vašej spokojnosti, dáte za každú oblasť jednu až päť hviezdičiek. Jedna hviezdička je najnižšie hodnotenie, päť hviezdičiek je najvyššie.
Ďalej v prípade:
- pozitívneho hodnotenia — môžete uviesť, čo sa vám najviac páčilo. Nie je to však povinné.
- negatívneho hodnotenia — navrhnite, čo by mal predajca zlepšiť. Bez toho nebudete môcť pridať hodnotenie.
Ak chcete, pridajte komentár.
Kliknite na [ohodnotiť]. Hotovo!
Často kladené otázky
Na záložke Ohodnotiť predajcu nájdete všetky nákupy, ktoré ste ešte neohodnotili – od najstarších po najnovšie. Ak teraz nechcete ohodnotiť daný nákup, kliknite na tlačidlo [preskočiť nákup]. Môžete sa k tomu vrátiť neskôr. Keď sa vám kráti čas na ohodnotenie nákupu, pripomenieme vám to e-mailom.
Ak sa pri zadávaní objednávky pomýlite a zrušíte ju na záložke História nákupov, nebudete ju môcť ohodnotiť.
Predajca môže odpovedať iba na hodnotenie Neodporúčam.
Okrem toho vás predajca môže požiadať o zmenu hodnotenia – v prípade hodnotenia Odporúčam aj Neodporúčam.
Novo pridelené aj upravené hodnotenie budeme považovať za nové, jedinečné hodnotenie. Znamená to, že predajca naň môže znova odpovedať alebo vás požiadať o jeho zmenu.
Ak sa správa neprofesionálne (napríklad tým, že vás urazí alebo prezradí vaše osobné údaje), kontaktujte nás a povedzte nám, čo sa stalo.