Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAk chcete vedieť, čo si ostatní kupujúci myslia o konkrétnom predajcovi – pozrite si niektorú z jeho ponúk. Informáciu o tom, koľko kupujúcich odporúča nákup u daného predajcu, nájdete vedľa mena predajcu pod názvom ponuky.
Keď kliknete na odporúčanie v percentách, otvorí sa sekcia O predajcovi, kde nájdete ďalšie informácie. Nájdete tam počet pozitívnych a negatívnych hodnotení za posledných 12 mesiacov, ako aj priemerné hodnotenie nasledujúcich oblastí zobrazené na 5-hviezdičkovej stupnici:
- Súlad s opisom
- Zákaznícky servis.
Kliknutím na položku Zobraziť všetky hodnotenia a recenzie zobrazíte ďalšie podrobnosti.
Môžete skontrolovať počet odstránených hodnotení a zoznam všetkých hodnotení spolu s komentármi.
Prečo by ste si mali pozrieť recenzie predajcu
Čítaním komentárov iných kupujúcich môžete nájsť užitočné informácie o predajcovi, ako napríklad:
- či je ľahké ho kontaktovať
- či sú produkty, ktoré predáva, kvalitné
- či predávajúci odosiela zásielky rýchlo
- či výrobky starostlivo zabalí.
Po nákupe sa môžete podeliť o svoje skúsenosti. Pomôžete tak ostatným, ktorí zvažujú nákup u daného predajcu. Zistite, ako ohodnotiť predajcu.
Ako počítame hodnotenia
Priemerné hodnotenie predaja — vypočítavame ho na základe hodnotení za posledných 12 mesiacov a aktualizujeme ho pri každom novom hodnotení.
Odporúčanie v percentách — vypočítame ho podľa nasledujúceho vzorca:
% odporúčaní = [ počet hodnotení Odporúčam za posledných 12 mesiacov / (počet hodnotení Odporúčam za posledných 12 mesiacov + počet hodnotení Neodporúčam za posledných 12 mesiacov) ] x 100
Priemerné hodnotenie predaja aj odporúčanie v percentách zaokrúhľujeme na desatinu.
Ktoré hodnotenia zohľadňujeme v štatistikách predajcu
Zoznam hodnotení obsahuje všetky hodnotenia, ktoré kupujúci zanechali danému predajcovi za posledných 12 mesiacov. Niektoré z nich však nezapočítavame do priemerného hodnotenia predaja a odporúčania v percentách. Vedľa týchto hodnotení sa zobrazí informácia: Hodnotenie sa nepočíta do priemeru a ikona otáznika. Keď naň prejdete myšou, dozviete sa, prečo dané hodnotenie v štatistikách nezohľadňujeme.
Môže to mať 4 dôvody.
- Kupujúci už ohodnotil iný nedávny nákup od tohto predajcu — do štatistík predajcu môžeme započítať viacero hodnotení od toho istého kupujúceho vtedy, ak od nákupov, ktoré ohodnotil, uplynuli aspoň 3 dni. Robíme to preto, aby sme zabránili zneužitiu tejto možnosti.
- Hodnotenie sa vzťahuje len na čas doručenia odhadovaný spoločnosťou Allegro (predajca odoslal zásielku v čase, keď to deklaroval), ktorý kupujúci videl v ponuke — a to je jasne uvedené v komentári, ktorý kupujúci pridal k hodnoteniu.
- Hodnotenie je výsledkom technických ťažkostí alebo činností vykonaných spoločnosťou Allegro, bez ohľadu na predajcu — a to je jasne uvedené v komentári, ktorý kupujúci pridal k hodnoteniu.
Hodnotenie vyplýva len z omeškania zo strany dopravcu a:
- hodnotenie prichádza s komentárom, ktorý jasne naznačuje, že hodnotenie je len výsledkom oneskoreného doručenia a
- objednávka, na ktorú sa hodnotenie vzťahuje:
- bola predajcom pripravená tak, ako bola deklarovaná, ale dopravca si ju nevyzdvihol včas alebo
- bola predajcom odoslaná tak, ako bola deklarovaná, ale dopravca ju nedoručil v stanovenom čase doručenia.
Nezohľadňujeme ani hodnotenia, ktoré sme odstránili my alebo kupujúci, do priemerného hodnotenia predaja alebo odporúčania v percentách.
Doplňujúce informácie
- Hodnotenia môžu udeľovať iba registrovaní kupujúci, ktorí nakúpili u predajcu, ktorého hodnotia. Neregistrovaní kupujúci nemôžu ohodnotiť predajcu.
- Kupujúci nemôžu ohodnotiť nákupy, ktoré zrušili.
- Hodnotenie zanechané kupujúcim nemôžete odstrániť sami. Môžete však požiadať kupujúceho, aby ho zmenil alebo odstránil. Platí to pre hodnotenia Neodporúčam a Odporúčam. Máte na to 90 dní od dátumu nákupu.
- Ak od nákupu uplynie 90 a viac dní, kupujúci nás môže kontaktovať a požiadať nás o odstránenie hodnotenia.
- Hodnotenie zanechané kupujúcim nemôžete odstrániť sami. Môžete však požiadať kupujúceho, aby ho zmenil alebo odstránil. Platí to pre hodnotenia Neodporúčam a Odporúčam. Máte na to 90 dní od dátumu nákupu.
- Kupujúceho môžete požiadať o odstránenie alebo zmenu daného hodnotenia iba raz. Ak však kupujúci zmení svoje hodnotenie alebo ho odstráni a dá vám nové – budeme to považovať za nové hodnotenie. Znamená to, že predajca môže požiadať o jeho zmenu alebo opätovné odstránenie.
- Ak kupujúci hodnotenie odstráni, môže vám do 90 dní od nákupu znova udeliť nové.
- Ak však kupujúci zmení svoje hodnotenie alebo ho odstráni a dá vám nové – budeme to považovať za nové hodnotenie. Preto berieme do úvahy každé hodnotenie (udelené minimálne 3 dni od udelenia predchádzajúceho hodnotenia tomu istému predajcovi) vo vašich štatistikách – odo dňa, keď bolo udelené (ak kupujúci odstránil hodnotenie a dal nové) alebo upravil (ak kupujúci zmenil hodnotenie).