Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovOdoslanie vašej objednávky sa môže oneskoriť, ak nesprávne vyplníte dodací a platobný formulár. Skontrolujte podrobnosti, ktoré ste uviedli vo formulári – nájdite príslušnú objednávku na karte História nákupov a kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu]. Ak sú údaje nesprávne, kontaktujte predajcu čo najskôr.
Niekedy predajca jednoducho odošle zásielku neskoro. Opýtajte sa predajcu, kedy ju odoslal.
- Otvorte kartu História nákupov alebo Moje zásielky.
- Pod príslušnou objednávkou kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu].
- Skontrolujte, kedy predajca odoslal vašu zásielku a či sa pre vašu objednávku vypočítal odhadovaný čas doručenia. Ak nevidíte žiadny dátum, kontaktujte predajcu.
- Ich kontaktné údaje nájdete v detailoch predajcu.
- Napíšte im alebo zavolajte.
Upozorňujeme, že zásielka odoslaná na konci týždňa vám môže prísť po víkende.
Sledovacie číslo zásielky nájdete v podrobnostiach príslušnej objednávky v sekcii Vaša zásielka. Okrem sledovacieho čísla zásielky a mena dopravcu tam nájdete aj stav a históriu zásielky.
Sledovacie číslo zásielky uvidíte iba vtedy, ak ste zaplatili cez Allegro Finance a predajca zadal sledovacie číslo zásielky na platobnú kartu. Ak tak neurobili, alebo ste zaplatili mimo Allegro Finance, požiadajte predajcu, aby vám poslal sledovacie číslo zásielky.
Ak nemôžete kontaktovať predajcu, skúste problém vyriešiť prostredníctvom Diskusie.