Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Odoslanie vašej objednávky sa môže oneskoriť, ak nesprávne vyplníte dodací a platobný formulár. Skontrolujte podrobnosti, ktoré ste uviedli vo formulári – nájdite príslušnú objednávku na karte História nákupov a kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu]. Ak sú údaje nesprávne, kontaktujte predajcu čo najskôr.
Niekedy predajca jednoducho odošle zásielku neskoro. Opýtajte sa predajcu, kedy ju odoslal.
- Otvorte kartu História nákupov alebo Moje zásielky.
- Pod príslušnou objednávkou kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu].
- Skontrolujte, kedy predajca odoslal vašu zásielku a či sa pre vašu objednávku vypočítal odhadovaný čas doručenia. Ak nevidíte žiadny dátum, kontaktujte predajcu.
- Ich kontaktné údaje nájdete v detailoch predajcu.
- Napíšte im alebo zavolajte.
Upozorňujeme, že zásielka odoslaná na konci týždňa vám môže prísť po víkende.
Sledovacie číslo zásielky nájdete v podrobnostiach príslušnej objednávky v sekcii Vaša zásielka. Okrem sledovacieho čísla zásielky a mena dopravcu tam nájdete aj stav a históriu zásielky.
Sledovacie číslo zásielky uvidíte iba vtedy, ak ste zaplatili cez Allegro Finance a predajca zadal sledovacie číslo zásielky na platobnú kartu. Ak tak neurobili, alebo ste zaplatili mimo Allegro Finance, požiadajte predajcu, aby vám poslal sledovacie číslo zásielky.
Ak nemôžete kontaktovať predajcu, skúste problém vyriešiť prostredníctvom Diskusie.