Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak nedostanete svoju objednávku, najprv sa uistite, že:
- predajca dostal vašu platbu
- nebola dodržaná lehota na doručenie deklarovaná v ponuke.
Kontaktujte predajcu a opýtajte sa na dôvod meškania, ako aj na potvrdenie odoslania objednávky so sledovacím číslom zásielky.
Ak problém stále nebol vyriešený alebo predajca neodpovedá na vaše správy:
- Otvorte Diskusiu. Môžete tak urobiť najskôr 1 hodinu od nákupu a najneskôr 2 roky od nákupu. Predajca má 24 hodín na odpoveď. Ak tak neurobí, zapojíme sa do Diskusie my. Ak je to potrebné, môžete požiadať o zapojenie aj vy.
- Ak vám zásielka príde po otvorení Diskusie, pošleme vám správu. Ak nemáte žiadne sťažnosti na objednávku, ktorú ste dostali, po 24 hodinách Diskusiu uzavrieme.
- Ak sa vám nepodarí dohodnúť s predajcom, označte Diskusiu ako nevyriešenú. Potom vám pošleme odkaz na krátku online žiadosť Allegro Protect.