Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAk nedostanete svoju objednávku, najprv sa uistite, že:
- predajca dostal vašu platbu
- nebola dodržaná lehota na doručenie deklarovaná v ponuke.
Kontaktujte predajcu a opýtajte sa na dôvod meškania, ako aj na potvrdenie odoslania objednávky so sledovacím číslom zásielky.
Ak problém stále nebol vyriešený alebo predajca neodpovedá na vaše správy:
- Otvorte Diskusiu. Môžete tak urobiť najskôr 1 hodinu od nákupu a najneskôr 2 roky od nákupu. Predajca má 24 hodín na odpoveď. Ak tak neurobí, zapojíme sa do Diskusie my. Ak je to potrebné, môžete požiadať o zapojenie aj vy.
- Ak vám zásielka príde po otvorení Diskusie, pošleme vám správu. Ak nemáte žiadne sťažnosti na objednávku, ktorú ste dostali, po 24 hodinách Diskusiu uzavrieme.
- Ak sa vám nepodarí dohodnúť s predajcom, označte Diskusiu ako nevyriešenú. Potom vám pošleme odkaz na krátku online žiadosť Allegro Protect.