Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAk sa vedľa používateľského mena predajcu zobrazuje štítok Účet pozastavený, predajca momentálne nemôže vystavovať nové ponuky – snažíme sa s predajcom vyriešiť dôvod pozastavenia.
Čo to znamená pre vás
Aj keď je účet predajcu pozastavený, musí dokončiť vašu objednávku. Ak to nebude nemožné, predajca by vám mal vrátiť platbu.
Problémy s vašou objednávkou – s čím vám môžeme pomôcť
Ak je problém s dokončením objednávky, otvorte Diskusiu. Toto je najlepší spôsob, ako sa s predajcom dohodnúť. 98% problémov je vyriešených v rámci Diskusií!
Sledujeme čas predajcu na odpoveď – má na to 24 hodín, okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov. Ak predajca v tom čase neodpovie, pomôžeme vám. Kliknite na tlačidlo [Požiadajte nás o pomoc] v Diskusii a my sa zapojíme do konverzácie.
Aj pozastavení predajcovia dokončia väčšinu transakcií spoľahlivo a včas.
Ochrana našich kupujúcich
14 dní po nákupe sa môžete prihlásiť do Allegro Protect – môžete podať žiadosť aj v Diskusii. Týmto spôsobom nemusíte celú záležitosť znova opisovať.