Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak sa vedľa používateľského mena predajcu zobrazuje štítok Účet pozastavený, predajca momentálne nemôže vystavovať nové ponuky – snažíme sa s predajcom vyriešiť dôvod pozastavenia.
Čo to znamená pre vás
Aj keď je účet predajcu pozastavený, musí dokončiť vašu objednávku. Ak to nebude nemožné, predajca by vám mal vrátiť platbu.
Problémy s vašou objednávkou – s čím vám môžeme pomôcť
Ak je problém s dokončením objednávky, otvorte Diskusiu. Toto je najlepší spôsob, ako sa s predajcom dohodnúť. 98% problémov je vyriešených v rámci Diskusií!
Sledujeme čas predajcu na odpoveď – má na to 24 hodín, okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov. Ak predajca v tom čase neodpovie, pomôžeme vám. Kliknite na tlačidlo [Požiadajte nás o pomoc] v Diskusii a my sa zapojíme do konverzácie.
Aj pozastavení predajcovia dokončia väčšinu transakcií spoľahlivo a včas.
Ochrana našich kupujúcich
14 dní po nákupe sa môžete prihlásiť do Allegro Protect – môžete podať žiadosť aj v Diskusii. Týmto spôsobom nemusíte celú záležitosť znova opisovať.