Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Kým je váš účet pozastavený, jediné funkcie Allegro, ku ktorým máte prístup, sú tie, ktoré vám umožnia realizovať zmluvy týkajúce sa ponúk ukončených pred pozastavením účtu, kontaktovať svojich zmluvných partnerov a vyrovnať si s nami svoje účty.
Aké nástroje máte k dispozícii s pozastaveným účtom
- Moje Allegro — správa realizovaných transakcií
- história účtu a vyúčtovania na karte Vyúčtovania so spoločnosťou Allegro
- vrátenie provízie z predaja
- realizácia a výber platieb cez Allegro Finance
- údaje o kupujúcich a predajcoch
- kontaktná stránka Allegro
- podpora po nákupe v záložke Diskusie s kupujúcimi a na karte Diskusie.
S pozastaveným účtom nemôžete
- vytvárať nákupné ponuky
- vystavovať produkty na predaj — odstránime aj všetky aktuálne ponuky
- hodnotiť predajcov.
V špeciálnych prípadoch – týkajúcich sa bezpečnosti – môžeme tiež pozastaviť výber vašich finančných prostriedkov z Allegro Finance.
Po pozastavení vášho účtu sa nemôžete znova zaregistrovať bez nášho povolenia. Ak chcete zistiť, prečo sme pozastavili váš účet, odpovedzte na náš e-mail.
Pozastavenie predaja
Môžeme tiež pozastaviť váš predaj. Čo sa stane hneď potom:
- vaše aktuálne ponuky na portáli Allegro neodstránime
- ukončíme vaše ponuky do vypredania zásob, za ktoré by sme vám mali účtovať ďalších 30 dní
- vaše ponuky nebudeme automaticky znovu vystavovať – po zrušení pozastavenia ich budete musieť znovu vystaviť manuálne
- nebudete môcť vystavovať nové ponuky alebo inzeráty.
Stále môžete nakupovať a kontaktovať predajcov prostredníctvom možnosti Položiť otázku. Počas pozastavenia predaja sa vaše ponuky nevystavia znovu automaticky – po zrušení pozastavenia ich budete musieť znovu vystaviť manuálne.
V prípade vážneho porušenia pravidiel vám pozastavíme možnosť prihlásiť sa do svojho účtu. V špeciálnych prípadoch môžeme navyše obmedziť prístup z konkrétneho počítača/IP adresy.
Ukončenie zmluvy s nami vás neoprávňuje na vytvorenie nového účtu, ak najskôr nevyriešite dôvody pozastavenia.