Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Prečo sú náklady na doručenie za nákup uskutočnený v rámci služby Allegro Smart! zahrnuté vo faktúre
To, či predajca zahrnie náklady na prepravu do faktúry, závisí od spôsobu úhrady. Preto náklady na prepravu v niektorých faktúrach nájdete a v iných nie.
Ak máte službu Allegro Smart!, pri splnení určitých požiadaviek za doručenie neplatíte. Dopravcovia však stále vyžadujú poplatok za doručenie – v rámci vášho predplatného sa tieto náklady prenášajú na predajcu a na nás.
V závislosti od spôsobu úhrady predajcom vám môže vystaviť faktúru alebo príjmový doklad:
- ktorý nezahŕňa náklady na doručenie
- ktorý zahŕňa náklady na doručenie, ktoré vyúčtuje dopravcovi alebo nám.
V obidvoch prípadoch neplatíte žiadne ďalšie poplatky.
Ak neviete, ako takúto faktúru alebo príjmový doklad zúčtovať
Jednotliví predajcovia robia zúčtovanie rôznymi spôsobmi. Preto vám nemôžeme dať jasné pokyny, ako má byť konkrétna faktúra alebo príjmový doklad zúčtovaný.
Všetky transakcie by mali byť zdokumentované podľa ich skutočného ekonomického priebehu. Predajcovia by mali ukázať celkový predaj, ktorý uskutočnili a za ktorý dostali splatnú platbu.
V dôsledku toho môžu vaše faktúry a príjmové doklady obsahovať sumy, ktoré nemožno odpočítať pri zúčtovaní dane. V takýchto prípadoch by mali byť tieto sumy oddelené a podniky by ich nemali zaradiť do účtovníctva.
Ak si nie ste istí, ako vyúčtovať nákupy, ktoré ste uskutočnili v rámci služby Allegro Smart!, obráťte sa na účtovnú kanceláriu alebo na daňového poradcu. V týchto a podobných prípadoch sa oplatí zhodnotiť odpočítateľnosť konkrétnych súm od prípadu k prípadu.