Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovV tomto článku sa dozviete:
- Ako vrátiť balík prostredníctvom PPL ParcelShop
- Ako zabaliť balík a vrátiť ho
- Ako zrušiť štítok na vrátenie tovaru PPL alebo DHL
- Čo robiť, ak sa vyskytne chyba
- Aké produkty nemôžete vrátiť prostredníctvom PPL ParcelShop
- Ako zabezpečiť položku v balíku - príklady výplní
- Ako vrátiť balík prostredníctvom DHL ServicePoint
- Ako zabaliť balík a vrátiť ho
- Ako zrušiť štítok na vrátenie tovaru DHL
- Čo robiť, ak sa vyskytne chyba
- Aké produkty nemôžete vrátiť prostredníctvom DHL
- Ako zabezpečiť položku v balíku - príklady výplní
Ak chcete produkt vrátiť, ale nemôžete využiť bezplatné vrátenie – objednávku môžete poslať späť pomocou:
- PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste) za 1,99 EUR
- DHL ServicePoint (vrátenie na výdajnom mieste) za 1,99 EUR
Jediné, čo musíte urobiť, je na karte História nákupov vybrať objednávku, ktorú chcete vrátiť, kliknúť na [vrátiť nákup] a vybrať tento spôsob vrátenia.
Vrátenie produktov zo Slovenska do Česka
Pre vrátenie produktov zo Slovenska do Čiech je potrebné vygenerovať štítok na vrátenie tovaru, vytlačiť ho, nalepiť na balík a odniesť balík do najbližšieho PPL ParcelShopu. PPL ParcelShopy sú označené na mape ikonou domčeka.
Poznámka: Vrátenie balíka na iných miestach (napr. ParcelBox) nebude možné.
Vrátenie produktov zo Slovenska do Poľska
Pre vrátenie produktov zo Slovenska do Poľska je potrebné vygenerovať štítok na vrátenie tovaru, vytlačiť ho, nalepiť na balík a odniesť balík do najbližšieho bodu DHL Body DHL sú označené na mape ako SPS Spacelshop.
Poznámka: Vrátenie balíka na iných miestach nebude možné.
V súčasnosti nie je služba plateného vrátenia k dispozícii pre vrátenia Slovensko-Slovensko.
Stav spätnej zásielky môžete skontrolovať na karte História nákupov.
Vrátenie prostredníctvom PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste)
Ako vrátiť balík prostredníctvom PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste)
- Prejdite do záložky História nákupova pod vybranou objednávkou kliknite [podrobnosti nákupu].
- Ďalej kliknite [vrátiť nákup] – budete presmerovaní na formulár na vrátenie tovaru.
- Vyberte produkty, dôvod vrátenia a uveďte údaje o bankovom účte, na ktorý chcete dostať vrátenie platby
- Vyberte PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste).
- Vyberte si spôsob platby a zaplaťte za doručenie.
- Po zaplatení dostanete štítok
- Ak ste dostali štítok, nalepte ho na balík a odneste ho do najbližšieho PPL ParcelShopu
Hotovo! Ďalšie pokyny o vrátení poskytneme v samostatnej správe.
Ako zabaliť balík a vrátiť ho
- Pripravte svoju spätnú zásielku
- Odovzdajte ho v najbližšom PPL ParcelShope.
Zistite viac o tom, ako pripraviť balíky na vrátenie.
Maximálne rozmery a hmotnosť balíka
Maximálne rozmery balíka sú 60 x 60 x 120 cm a súčet rozmerov všetkých strán nesmie presiahnuť 360 cm. Balík môže vážiť až 31,5 kg.
Ako zrušiť štítok na vrátenie tovaru PPL
Od vrátenia tovaru môžete bez udania dôvodu odstúpiť do 14 dní od objednania a zaplatenia. Ak chcete zrušiť vrátenie, za ktoré ste zaplatili, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Náš konzultant nájde vaše vrátenie a zruší ho. Urobíme aj opravu faktúry a vrátime vám peniaze.
Čo robiť, ak sa vyskytne chyba
Ak sa vyskytla chyba počas:
- platby – kliknite na [zopakovať platbu]
- generovania kódu vrátenia tovaru/štítku – v tomto prípade vám automaticky vrátime peniaze.
Aké produkty nemôžete vrátiť prostredníctvom PPL ParcelShop
- Tovar, ktorý sa ľahko kazí.
- Živé zvieratá a rastliny
- Nebezpečný tovar (výbušniny, toxické látky, vysoko horľavé materiály atď.)
- Umelecký a drahý tovar (vrátane drahých kameňov a kovov)
- Zbrane a munícia
- Alkohol a tekutiny v sklenených nádobách, tabakové výrobky
- Hasiace prístroje
- Balíky obsahujúce falzifikáty
Ako zabezpečiť položku v balíku - príklady výplní
Vyberte vhodnú výplň pre položku, ktorú chcete odoslať. Pri príprave balíka môžete použiť také plnivá ako:
- drevitá vlna
- bublinkové fólie
- vzduchové vaky
- polystyrénová výplň
- pokrčený papier
- plnivo z polystyrénu
- expandovateľné penové sáčky
- penové dosky.
Informácie o vrátení tovaru v Podmienkach používania portálu Allegro
Podrobné informácie o možnostiach vrátenia tovaru prostredníctvom PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste) nájdete v Prílohe č. 16 našich Podmienok.
Vrátenie prostredníctvom DHL ServicePoint (vrátenie na výdajnom mieste)
Ako vrátiť balík prostredníctvom DHL ServicePoint (vrátenie na výdajnom mieste)
- Prejdite do záložky História nákupov a pod vybranou objednávkou kliknite na [podrobnosti nákupu].
- Ďalej kliknite [vrátiť nákup] – budete presmerovaní na formulár na vrátenie tovaru.
- Vyberte produkty, dôvod vrátenia a uveďte údaje o bankovom účte, na ktorý chcete dostať vrátenie platby
- Vyberte DHL ServicePoint (vrátenie na výdajnom mieste).
- Vyberte si spôsob platby a zaplaťte za doručenie.
- Ak balík vraciate do Poľska, po zaplatení dostanete štítok
- Ak ste dostali štítok, nalepte ho na svoj balík a odneste ho do najbližšieho bodu DHL označeného na mape ako SPS Parcelshop
Hotovo! Ďalšie pokyny o vrátení poskytneme v samostatnej správe.
Ako zabaliť balík a vrátiť ho
Pripravte svoju spätnú zásielku Odovzdajte ho na najbližšom mieste DHL označenom na mape ako SPS Parcelshop . Zistite viac o tom, ako pripraviť balíky na vrátenie.
Maximálne rozmery a hmotnosť balíka
Maximálne rozmery balíka sú 60 x 60 x 120 cm a súčet rozmerov všetkých strán nesmie presiahnuť 360 cm. Balík môže vážiť až 31,5 kg.
Ako zrušiť štítok na vrátenie tovaru DHL
Od vrátenia tovaru môžete bez udania dôvodu odstúpiť do 14 dní od objednania a zaplatenia. Ak chcete zrušiť vrátenie, za ktoré ste zaplatili, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Náš konzultant nájde vaše vrátenie a zruší ho. Urobíme aj opravu faktúry a vrátime vám peniaze.
Čo robiť, ak sa vyskytne chyba
Ak sa vyskytla chyba počas:
- platby – kliknite na [zopakovať platbu]
- generovania kódu vrátenia tovaru/štítku – v tomto prípade vám automaticky vrátime peniaze.
Aké produkty nemôžete vrátiť prostredníctvom DHL
- Falzifikáty produkty, nelicencované kópie, neoriginálne produkty
- Živé zvieratá
- Rastliny
- Výrobky, ktoré sa môžu pokaziť alebo vyžadujú špeciálne podmienky pre manipuláciu (napr. monitorovanie teploty alebo vlhkosti)
- Položky podliehajúce predpisom ADR (napr. sudy, kanistre, cisterny, vedrá, fľaše, cisterny na prepravu vody)
- Umelecké diela, starožitnosti, drahokamy a drahé kovy, prevoditeľné cenné papiere, identifikačné značky, certifikáty a iný prevoditeľný majetok.
Ďalšie obmedzenia:
- Balíky s ostrými vyčnievajúcimi prvkami a/alebo v obale, ktorý môže zašpiniť alebo poškodiť iné balíky.
- Balíky s hodnotou (vrátane DPH) nad 25 000 EUR
Ako zabezpečiť položku v balíku - príklady výplní
Vyberte vhodnú výplň pre položku, ktorú chcete odoslať. Pri príprave balíka môžete použiť také plnivá ako:
- drevitá vlna
- Bublinkové fólie
- vzduchové vaky
- polystyrénová výplň
- pokrčený papier
- plnivo z polystyrénu
- expandovateľné penové sáčky
- penové dosky.
Informácie o vrátení tovaru v Podmienkach používania portálu Allegro
Podrobné informácie o možnostiach vrátenia tovaru prostredníctvom PPL ParcelShop (vrátenie na výdajnom mieste) nájdete v Prílohe č. 16 našich Podmienok.