Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
V rámci Podmienok vrátenia tovaru a Reklamačných podmienok sme zaviedli jednotné pravidlá pre reklamácie produktov
Ako to bolo doteraz
Predajcovia poskytli vlastný opis reklamačných podmienok, ktorý bol zobrazený v sekcii Reklamácie v rámci ponúk. Stav spracovania reklamácie sme nezobrazovali.
Čo sme zmenili
- Zjednotili sme reklamačné podmienky pre všetky ponuky na Allegre. Nájdete ich v každej ponuke a v Reklamačných podmienkach a podmienkach vrátenia tovaru. Predajcovia už nemusia upravovať pravidlá pre vybavovanie reklamácií. Od 30. júla sú pre všetky ponuky rovnaké.
- Túto zmenu sme zaviedli 1. júla. Do 30. júla platí prechodné obdobie. Počas tohto obdobia budete môcť podať reklamáciu na základe podmienok poskytnutých predajcom alebo prostredníctvom formulára Allegro. Predajcovia budú povinní spracovať vašu reklamáciu bez ohľadu na to, ako ju podáte.
Čo to pre vás znamená
- Reklamačné podmienky na Allegre sú jasné a univerzálne.
- Môžete si skontrolovať stav svojej reklamácie – bez toho, aby ste museli kontaktovať predajcu alebo nás.
- V procese reklamácie poskytujeme ešte väčšiu podporu a sledujeme jej priebeh.
- Ak pri platbe na dobierku odstúpite od zmluvy, predajca vám vráti peniaze na bankový účet uvedený vo formulári na vrátenie tovaru alebo reklamáciu. Môžete si taktiež skontrolovať stav vrátenia platby.
Právny základ: zlepšenie fungovania webovej stránky a služieb pre predajcov a kupujúcich (pododsek 14.1 (d) Podmienok používania portálu Allegro).
Pozrite si zmeny Podmienok používania portálu Allegro
Zmeny nájdete v nižšie uvedenom súbore PDF. Nové časti sme označili modrou farbou a časti, ktoré sa majú odstrániť, sú prečiarknuté:
Vyššie uvedený súbor sme nahrali na trvalé médium. Toto riešenie zaručuje, že súbor zostane nezmenený po dobu 10 rokov. Súbor si môžete pozrieť na webovej stránke poskytovateľa služieb (k dispozícii v angličtine).