Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Čo je to neštandardné doručenie
Neštandardné doručenia zahŕňajú prepravu ťažkých a objemných balíkov ako aj doplnkové služby prepravcov. Tieto služby umožňujú predajcom ponúkať kupujúcim prepravu produktov rôznych veľkostí vrátane doručenia domov, umiestnenia, montáže alebo inštalácie.
Ako vybrať dátum doručenia
- Vo formulári Doručenie a platba uvidíte možnosť Kuriér (so zelenou poznámkou Vyberte čas doručenia).
- Keď si ju vyberiete, vo vyskakovacom okne si zvoľte dátum doručenia. V tomto okne uvidíte spôsoby doručenia na najbližšie dni spolu s cenou. Vyberte dátum a kliknite na [Potvrdiť].
- Vami vybraný dátum doručenia sa zobrazí vo formulári Doručenie a platba vedľa možnosti Kuriér.
Kde ešte zobrazujeme dátum doručenia
Ak si vo formulári Doručenie a platba vyberiete dátum doručenia, zobrazí sa aj:
- na stránke s poďakovaním (stránka s potvrdením objednávky)
- v sekcii Moje objednávky
- v e-maile so zhrnutím nákupu.
Ako môžete zmeniť dátum doručenia
Ak si vyberiete dátum doručenia vo formulári, ale neskôr ho budete chcieť zmeniť, mali by ste kontaktovať priamo predajcu.
Ako môžu predajcovia pridať kalendár doručenia do svojich ponúk
V súčasnosti je kalendár doručenia k dispozícii len pre ponuky integrované s Mall (tzv. 1P).
Ak chce predajca pridať do svojich ponúk kalendár doručenia, mal by nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára. Po odoslaní žiadosti povolíme spôsob doručenia kuriérom (so zelenou poznámkou vyberte čas doručenia) v jeho cenníkoch dopravy (v sekcii Vyúčtovania s dopravcom – Neštandardné zásielky). Predajcovia následne budú môcť tento spôsob doručenia sprístupniť vo svojich ponukách s ťažkými a objemnými produktami.