Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPríloha č. 12. Podmienky služby "Allegro Smart!" pre predávajúcich
Allegro.pl
- I. Definície
- II. Všeobecné podmienky poskytovania służby
- III. Podmienky poskytovania služieb
- IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich službu
- V. Platby a vyrovnania
- VI. Osobné údaje
- VII. Sťažnosti
- VIII. Ukončenie służby
- IX. Záverečné ustanovenia
Allegro.cz
- I. Definície
- II. Všeobecné podmienky poskytovania služby
- III. Podmienky poskytovania služieb
- IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich Službu
- V. Platby a vyrovnania
- VI. Osobné údaje
- VII. Sťažnosti
- VIII. Ukončenie služby
- IX. Záverečné ustanovenia
Allegro.sk
- I. Definície
- II. Všeobecné podmienky poskytovania služby
- III. Podmienky poskytovania služieb
- IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich Službu
- V. Platby a zúčtovania
- VI. Osobné údaje
- VII. Sťažnosti
- VIII. Ukončenie služby
- IX. Záverečné ustanovenia
Allegro.pl
I. Definície (Allegro.pl)
“Dobierka Smart” – platený spôsob doručenia dostupný v rámci Služby s možnosťou platby za Tovar Predávajúcemu k rukám Dopravcu. Kupujúci, ktorý si zvolil spôsob platby na dobierku Smart, je povinný zaplatiť Predávajúcemu poplatok za dodanie Tovaru vo výške podľa aktuálneho cenníka dostupného na: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dostawa-z-allegro-smart/allegro-smart-a1WrzwbOXf6
“Dopravcovia” – subjekty poskytujúce služby v rámci spôsobov dodania Tovaru uvedených v článku II bode 2 Podmienok, ktoré Kupujúci nakupujú.
“Allegro Smart! pre kupujúcich” – podmienky služby určené pre Kupujúcich, ktoré sú k dispozícii na: https://na.allegro.pl/regulamin-allegro-smart alebo https://allegro.pl/regulamin-uslugi-allegro-smart-student- Rd9A252RLIw.
“Allegro Smart!" alebo "Service” – služba pre Používateľov, ktorá obsahuje :
a. vo vzťahu ku Kupujúcim platenú službu, ktorá umožňuje Kupujúcim využívať spôsoby doručenia a vrátenia Tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli platiť poplatok určený Predávajúcim, s výnimkou poplatkov, ktoré Kupujúci platí v súvislosti s výberom služby Smart dobierka.
b. vo vzťahu k Predávajúcemu službu, ktorá podporuje nasledovné funkcie:
označenie ponúk Predávajúceho špeciálnou ikonou Allegro Smart!, ktorá umožňuje Kupujúcim využiť špecifické spôsoby doručenia a vrátenia tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli zaplatiť poplatok určený predávajúcim, a
zasielanie Tovaru zakúpeného Kupujúcim na Allegro v rámci spôsobov dodania Tovaru za podmienok uvedených v Podmienkach a v súlade s nimi. https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen
“Doplnkové služby” – platené služby úzko súvisiace s dodávkou Tovaru v rámci Služby, ktoré sú vykonávané pre Predávajúceho a v závislosti od ich typu sú hradené Predávajúcim priamo Dopravcom alebo Spoločnosti. Zoznam predmetných služieb, ako aj súvisiace poplatky a spôsob ich úhrady sú uvedené na: https://na.allegro.pl/smart-uslugi-dodatkowe a v Prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro v prípade Doplnkových služieb hradených priamo Spoločnosti.
“Platobná služba” – služba poskytovaná poskytovateľmi platobných služieb uvedenými v prílohách 7A a 7B Obchodných podmienok Allegro.
“Obchodné podmienky” – tieto Obchodné podmienky, ktoré tvoria prílohu 12 k Podmienkam spoločnosti Allegro.
„Allegro Delivery“ - poštová služba poskytovaná Spoločnosťou, ktorá môže zahŕňať viac spôsobov doručenia bez možnosti alebo s obmedzenou možnosťou výberu jednotlivých spôsobov doručenia Predávajúcim.
Pojmy s veľkým začiatočným písmenom, ktoré nie sú definované v tomto článku I., majú význam, ktorý je im priradený v Podmienkach Spoločnosti Allegro.
II. Všeobecné podmienky poskytovania służby (Allegro.pl)
Spoločnosť poskytuje Predávajúcim softvér Allegro Smart! Službu, ktorá umožňuje Predávajúcim doručovať Tovar zakúpený na Allegro v rámci poplatkov, ktoré Predávajúci uhrádza v súvislosti s využívaním spôsobov doručenia uvedených v Podmienkach Allegro a využívaním Doplnkových služieb.
Služba Allegro Smart! je poskytovaná v rámci spôsobov doručenia uvedených na internetovej stránke https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen za predpokladu, že hodnota Transakcie alebo hodnota súčtu Transakcií uzatvorených v rámci Ponuky daného Predávajúceho nie je nižšia ako hodnota uvedená na https://na.allegro.pl/allegro-smart-dobre-praktyki a úhrada za Transakciu (Transakcie) bola vykonaná prostredníctvom Platobnej služby alebo v rámci doručenia s možnosťou dobierky uvedenej v tabuľke https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen.
Spoločnosť môže na obdobie, ktoré si sama zvolí, rozšíriť zoznam spôsobov doručenia, na ktoré sa vzťahuje Služba.
Dodávky uskutočnené v rámci programu Allegro Smart! sa môžu uskutočniť len na území Poľska (t. j. z územia Poľska na územie Poľska), s výnimkou spôsobov doručenia uvedených na webovej stránke: https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen, ktoré sa uskutočňujú z územia Českej republiky, Francúzska, Holandska alebo Nemecka na územie Poľska.
V rámci projektu Allegro Smart! Služby budú Ponuky Predávajúcich označené špeciálnou ikonou priradenou k danej Službe, čo sa však nevzťahuje na Ponuky prezentované na Allegro všeobecnými Lekárňami a v kategóriách uvedených v bode 3.3 Obchodných podmienok Allegro, ako ani na Ponuky dostupné v rámci kategórií:
Dom a záhrada > Zariadenie > Slávnostné a príležitostné dekorácie > Ohňostroje
Bábätká > Dojčenie > Detská výživa > Formuly > Formuly mlieka
Supermarket > Potreby pre zvieratá > Veterinárne lieky bez lekárskeho predpisu
III. Podmienky poskytovania služieb (Allegro.pl)
Spoločnosť označí ponuky Predávajúcich špeciálnou ikonou Allegro Smart! Služba bez ohľadu na stav ich Účtu (bežný/komerčný) a umožní dodanie Tovaru zakúpeného v rámci týchto Ponúk po splnení spoločných podmienok oprávňujúcich Predávajúceho na využívanie Služby:
a. všeobecné podmienky uvedené v bode 2. nižšie týkajúce sa profesionálneho prístupu Predávajúceho v rámci spoločnosti Allegro a;
b. podrobné údaje uvedené v bode 3. nižšie, ktoré sa priamo vzťahujú na obsah Ponuky.
Všeobecné podmienky oprávňujúce Predávajúceho používať Službu:
a. úroveň kvality predaja v rámci všetkých prepojených účtov predávajúceho nie je nižšia ako „neutrálna“, podľa stupnice kvality predaja prijatej organizátorom a uvedenej na webovej stránke: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/czym-jest-i-w-czym-pomoze-mi-panel-jakosc-mojej-sprzedazy-AVP4PwzBoCL#progi-punktowe-dla-ogolnego-wyniku, pokiaľ účet, na ktorý sa má služba vyššie vzťahovať, nemá vyššiu úroveň kvality predaja ako neutrálnu, alebo ak Predajca nemá na svojom účte za posledných 12 mesiacov aspoň päť jedinečných hodnotení „odporúčam“ a mieru odporúčaní najmenej 98 % alebo má status superpredajcu v súlade s predpismi dostupnými na: https://na.allegro.pl/regulamin-super-sprzedawca;
b. bezchybný servis pre Kupujúcich, spočívajúci najmä vo včasnom odoslaní a doručení zásielok a v poskytovaní potrebnej pomoci a podpory Kupujúcim po kúpe Tovaru (napr. pri kontakte s Kupujúcim v rámci Diskusie);
c. včasné platby za služby poskytované Spoločnosťou v rámci programu Allegro,
d. predkladanie Ponúk v súlade s pravidlami stanovenými v Podmienkach Allegro,
e. neuplatnenie sankcií zo strany Spoločnosti voči Predávajúcemu podľa bodu 8.4 Obchodných podmienok Allegro, najmä z dôvodu sankcií v súvislosti s ponukami Predávajúceho smerujúcimi k ukončeniu nákupu mimo Allegro alebo v súvislosti s reklamou produktov a služieb, ktoré nie sú v ponuke Allegro.
Osobitné podmienky oprávňujúce Predávajúceho používať Službu:
a. Pre bežné účty - sprístupnenie počas trvania Ponuky, poskytovanej v rámci Služby, aspoň dvoch rôznych spôsobov doručenia z dvoch rôznych skupín doručenia Tovaru poskytovaných Doručovateľov, ktorých zoznam je dostupný na odkaze: https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen, ktorých náklady na doručenie jednej zásielky nepresiahnu sumu uvedenú v tabuľke pod týmto odkazom alebo poskytnutím čísla zásielky (v "Moje Allegro" alebo v rámci "Allegro API") pre aspoň 50 % všetkých Transakcií uskutočnených v rámci Služby. Číslo zásielky by malo byť Kupujúcemu sprístupnené v čase odoslania zásielky deklarovanom Predávajúcim v rámci príslušnej Ponuky;
b. PRE FIREMNÉ ÚČTY - počas celého trvania Ponuky, musí Predávajúci ako súčasť Služby zabezpečiť :
i. aspoň dva spôsoby doručenia zo skupiny Tovar - doručenie kuriérom a
ii. najmenej tri možnosti doručenia z miesta vyzdvihnutia alebo balíkových skriniek Skupina doručenia tovaru poskytovaná najmenej tromi rôznymi dopravcami; jedna z týchto možností musí byť Allegro One (Punkt, Box) alebo Allegro One (Punkt, Box, Kuriér). Zoznam spôsobov doručenia, ktoré oprávňujú Predávajúceho na poskytnutie služby, nájdete pod odkazom https://allegro.pl/zobacz/metody-dostawy-smart.
iii. dodávka uskutočnená v rámci Allegro Delivery.
Pri výpočte počtu metód v danej Ponuke na základe bodu. i) a ii) vyššie, sa každá metóda sprístupnená v rámci Allegro Delivery počíta samostatne.
V prípadoch, keď typ Tovaru neumožňuje jeho zaslanie pomocou spôsobov doručenia v rámci skupín doručovacích schránok alebo miesta vyzdvihnutia, je prípustné v rámci Ponuky uviesť výlučne spôsoby doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - kuriérske zásielky, ktorých zoznam nájdete pod odkazom: https://allegro.pl/zobacz/metody-dostawy-smart
Ak Tovar ponúkaný Predávajúcim spĺňa jednu z nasledujúcich podmienok:
a) jeden z rozmerov Tovaru spolu s obalom presahuje 120 cm,
b) Výrobok patrí do kategórie Pneumatiky a disky,
c) Tovar je zasielaný špeciálnymi spôsobmi doručenia tovaru zo zahraničia uvedenými na https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart#jakie-metody-dostawy-sa-dostepne-w-ramach-allegro-smart
V rámci danej Ponuky môže Predávajúci poskytnúť iba jeden spôsob doručenia kuriérom (až k dverám) zo zoznamu oprávnených spôsobov (odkaz). To neplatí pre Ponuky, ktoré poskytujú aspoň jeden zo spôsobov doručenia zo skupiny zásielok na odberné miesta alebo balíkomaty. Ak Predávajúci predáva Tovar, ktorý z objektívnych príčin nie je možné Kupujúcemu dodať spôsobmi doručenia dostupnými na odkaze https://allegro.pl/see/metody-allegro-smart (napr. šperky, umelecké diela, starožitnosti, numizmatika, rýchloobrátkový spotrebný tovar, živé rastliny, oleje, farby), Spoločnosť môže na jeho žiadosť umožniť Predávajúcemu využiť Službu za predpokladu, že Predávajúci predloží individuálne dohodnutú zmluvu s Dodávateľom o možnosti dodania takéhoto Tovaru zakúpeného u tohto Predajcu.
Príklad 1:
Ak Predávajúci v rámci svojej Ponuky poskytuje okrem spôsobov doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - Kuriér aj spôsob doručenia v rámci skupín doručenia - expedičné boxy alebo expedičné miesto - napr. balíkomaty a vyzdvihnutie na dodacom mieste Allegro (ktoré v súčasnosti zahŕňa dodávky do miest a automatov One a ORLEN), potom nebudú splnené osobitné podmienky uvedené v bode b vyššie, pretože uvedené spôsoby doručenia poskytujú dvaja Dopravcovia. V takejto situácii musí Predávajúci na splnenie potrebných kritérií pridať ešte jeden spôsob doručenia zo skupiny doručenia Tovaru, výdajných boxov alebo výdajného miesta poskytovaných iným Dopravcom.
Príklad 2:
Ak Predávajúci v rámci svojej Ponuky poskytuje okrem jedného z požadovaných spôsobov doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - kuriérske zásielky, aj spôsoby doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - dodacie boxy a miesto dodania Allegro Delivery (ktoré v súčasnosti zahŕňa dodávky do miest a automatov One a ORLEN) a Allegro Paczkomaty InPost, potom sú splnené osobitné podmienky uvedené v odseku 3 písm. b) vyššie. Z hľadiska podrobných podmienok oprávňujúcich Predávajúceho využívať službu Spôsob doručenia od Allegro Delivery sa tieto považujú ako dva spôsoby doručenia zo skupiny Tovar - balíkové skrinky (Allegro One, Box, Punkt a Allegro ORLEN Paczka), Allegro Paczkomaty InPost - ako tretia možnosť doručenia zo skupiny Doručenie tovaru - Balíkové skrinky.
c. Transakcia musí byť dokončená spôsobom uvedeným v Ponuke, najmä dodaním Tovaru v počte balení deklarovanom v Ponuke v súlade so spôsobom dodania deklarovaným Predávajúcim;
d. v prípade Ponúk s viacerými položkami musí Predávajúci ponúknuť umiestnenie čo najväčšieho počtu Tovarov do jednej zásielky a odoslanie Tovarov predávaných v Ponukách vyššie uvedeným spôsobom, s výnimkou prípadov kedy to povaha Tovarov alebo druh dohody uzavretej s Kupujúcim neumožňuje alebo neprimerane zaťažuje;
e. Predávajúci musí v Ponuke uviesť spôsob dodania Tovaru, ktorý zodpovedá druhu a vlastnostiam predávaného Tovaru;
f. Predávajúci je povinný zaručiť primeranú kvalitu obalu zásielky, vhodnú pre obsah zásielky, v súlade s požiadavkami prepravných podmienok Dopravcu a v súlade s článkom IV ods. 6 písm. b) týchto Podmienok;
g. Predávajúci musí uviesť cenu Tovaru v Ponuke označenej ikonou Allegro Smart! tak, aby nebola vyššia ako cena toho istého Tovaru ponúkaného tým istým Predávajúcim v Ponuke bez ikony Allegro Smart!
h. Predávajúci musí stanoviť a zaviesť pravidlá vrátenia tovaru Predávajúceho vyplnením príslušného formulára, ktorý je k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Allegro: https://na.allegro.pl/warunki-zwrotow a jeho priradením k svojim Ponukám - v tomto prípade Spoločnosť poskytne Kupujúcemu vhodný formulár umožňujúci vrátenie Tovaru v rámci služby Allegro Smart! Zásady vrátenia Tovaru uvedené v predchádzajúcej vete by mali byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Vrátenie finančných prostriedkov Kupujúcemu by sa zároveň malo uskutočniť prostredníctvom Prevádzkovateľa platobného styku.
i. Predávajúci musí uviesť hodnotu dostupnej jednorazovej dodávky zo strany Predávajúceho v rámci Ponuky, ktorá nesmie byť vyššia ako hodnota uvedená v tabuľke https://na.allegro.pl/allegro-smart-set-vypočítané a za predpokladu, že ak Kupujúci nakupuje viac kusov Tovaru v rámci jednej alebo viacerých Transakcií od toho istého Predávajúceho, hodnota dodávky bez ohľadu na spôsob dodania nepresiahne 100 PLN, resp, keď Predávajúci uvedie ako hodnotu v prípade spôsobu dodania platby vopred sumu 0 PLN, za predpokladu, že dodanie Tovaru podľa jeho Ponúk sa uskutočňuje do balíkomatu (vrátane balíkomatu) alebo na odberné miesto, Predávajúci negarantuje bezplatné vrátenie Tovaru podľa týchto Ponúk.
j. Predávajúci musí poskytnúť Dopravcom (automaticky alebo manuálne) v procese objednávania zásielok Tovaru e-mailovú adresu v doméne allegromail.pl spojenú s Transakciou, a to v nezmenenej dvojčlennej forme (napr. xxx+yyy @allegromail.pl) pre všetky Transakcie uzatvorené Predávajúcim v rámci služby Allegro Smart!.
k. zaručiť bezplatné vrátenie Tovaru. Predávajúci, ktorý zasiela Tovar z Poľska musí uviesť adresu na vrátenie Tovaru v Poľsku. Ak má byť tovar vrátený z Poľska do Česka, Francúzska, Holandska alebo Nemecka, vrátenie sa uskutoční výlučne na náklady Predávajúceho a Predávajúci je povinný poskytnúť Kupujúcemu nálepku umožňujúcu bezplatné vrátenie.
- V osobitne odôvodnených prípadoch si Spoločnosť vyhradzuje možnosť podmienečne zaradiť Predávajúceho do Služby, aj keď Predávajúci nespĺňa podmienky uvedené v odseku 2 vyššie, ak Predávajúci využíva Účet so štatútom Podnikateľa, zúčastňuje sa programu Allegro Brands Zone, VIP alebo Commercial Partner na základe samostatných zmlúv alebo ponúka na Allegro Tovar uznávaných značiek, ktorý bol predtým na Allegro nedostupný alebo ťažko dostupný.
IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich službu (Allegro.pl)
Spôsoby doručovania Tovaru, na ktorý sa vzťahuje Služba, sa uskutočňujú na základe zmlúv uzatvorených medzi Spoločnosťou a Dopravcami, na základe ktorých je Spoločnosť odosielateľom v zmysle článku 3 bodu 10 poštového zákona z 23. novembra 2012.
Dodávku Tovaru a súvisiace Doplnkové služby zabezpečujú Dopravcovia, ktorí zodpovedajú najmä za kvalitu a včasnosť dodávky Tovaru a tiež za počet odberných miest, ktoré sprístupnia. Zoznam aktuálnych odberných miest pre zásielky poskytované Dopravcami a pravidlá poskytovania služieb Dopravcami nájdete tu: https://allegro.pl/zobacz/metody-allegro-smart.
V súlade so znením odsekov 1 a 2 vyššie, za účelom umožnenia podania reklamácie Predávajúcim na neplnenie alebo nesprávne plnenie služieb poskytovaných Dopravcom, udeľuje Spoločnosť Predávajúcim plnú moc na vykonávanie faktických a právnych úkonov súvisiacich so zastupovaním Spoločnosti v procese podania reklamácie na služby poskytované Dopravcom v rámci Služby. Plnú moc uvedenú v predchádzajúcej vete si môže Používateľ stiahnuť v záložke Nastavenia doručovania v rámci účtu Predávajúceho. Reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných Dopravcami budú posudzované podľa podmienok uvedených v podmienkach týchto služieb dostupných na Webovej stránke:
Obchodné podmienky poskytovania služieb v tuzemskom obchode spoločnosti DPD Polska sp. z o.o., Obchodné podmienky poskytovania služieb v medzinárodnom obchode, Podrobné obchodné podmienky poskytovania služieb dostupné na webovej stránke: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/dokumenty-dpd-polska/.
Obchodné podmienky spoločnosti Pocztex (Podmienky poskytovania služieb Pocztex v tuzemsku a príloha k obchodným podmienkam) sú k dispozícii na adrese: www.pocztex.pl/do-pobrania
Pravidlá vykonávania a používania neobyčajnej poštovej služby pod obchodným názvom Podnikateľská zásielka elektronického obchodu sú k dispozícii na adrese: https://allegro.pl/regulapii/zasadywykonywanie-i-kuje-z-uslugi-pocztowej-niepszechnej-pod-nazwa-handlowaprzesylka-firmowa-ecommerce-vKYv9Bb1xi4.
Všeobecné podmienky poskytovania služieb a prepravné podmienky sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti UPS Polska Sp z o.o. na adrese: https://www.ups.com/pl/pl/help-center/legal-terms-conditions/tariff.page
Podmienky služby Allegro Paczkomaty 24/7 InPost sú k dispozícii na webovej stránke https://inpost.pl/regulamimy.
Podmienky poskytovania vnútroštátnej prepravy a poštových služieb spoločnosťou DHL Parcel Polska Sp. z o.o.: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/local/pl/dhl-parcel/documents/pdf/pl-parcel-polska-regulamin-swiadczenia-krajowych-uslug.pdf
Všeobecné prepravné podmienky DHL eCS Europe: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/local/pl/dhl-parcel/documents/pdf/pl-parcel-europe-ogolne-warunki-przewozu.pdf
Podmienky poštových služieb spoločnosti Ruch S.A.: https://www.orlenpaczka.pl/wp-content/uploads/2021/08/REGULAMIN-S%CC%81WIADCZENIA-USLUG-POCZTOWYCH-W-RUCH-SA-od-01.09.2021.pdf
podľa odseku 4 nižšie.
Ak Dopravca zamietne reklamáciu (reklamáciaa odvolanie proti reklamácii zamietnutej Dopravcom), ktorú Predávajúci podal u Dopravcu z dôvodu straty, poškodenia alebo neúplnosti zásielky, Predávajúci môže do 14 dní od doručenia rozhodnutia o zamietnutí požiadať Spoločnosť o opätovné posúdenie prípadu Dopravcom.
V prípadoch uvedených v odseku 4 vyššie je Predávajúci povinný uviesť Spoločnosti všetky okolnosti súvisiace s reklamáciou a preukázať, že ju Dopravca zamietol.
Predávajúci je povinný po uzavretí Transakcie zabezpečiť riadne používanie Služby:
a. bezodkladne vytlačiť prepravný štítok v prepravnom nástroji a umiestniť ho na zásielku Tovaru, na ktorý sa vzťahuje dodávka,
b. riadne zabaliť Tovar s osobitným dôrazom na typ a vlastnosti prepravovaného Tovaru a prípadne vhodne označiť zásielku,
c. dodržiavať lehoty na odoslanie Tovaru uvedené v Ponukách, na ktoré sa Služba vzťahuje,
d. poskytnúť Spoločnosti číslo na sledovanie zásielky (v "My Allegro" alebo ako súčasť "Allegro API") pre najmenej 50 % Transakcií (sledovanie zásielky),
Je neprípustné, aby Predávajúci umiestňoval do zásielok Tovar, ktorý je zakázaný platnými právnymi predpismi, vrátane zákona o poštových službách a príslušných ustanovení Svetovej poštovej únie, ako aj Tovar uvedený v Obchodných podmienkach Dodávateľa (príklad zoznamu zakázaného Tovaru: https: //na.allegro.pl/prohibited-goods). Predávajúci v plnom rozsahu zodpovedá Spoločnosti za škody spôsobené Dopravcom v súvislosti so zásielkami odoslanými v rozpore s ustanoveniami Podmienok. V prípade zaslania zásielky s vyššie uvedeným obsahom alebo v súvislosti s jej chybným obalom (ďalej len "neštandardná zásielka") budú potrebné dodatočné služby s cieľom minimalizovať prípadné negatívne dôsledky spojené s jej odoslaním.
V prípadoch odoslania neštandardnej zásielky uvedenej v odseku 7 vyššie je Predávajúci povinný zaplatiť Spoločnosti dodatočný manipulačný poplatok vo výške 121,77 PLN v prípade prvého odoslania neštandardnej zásielky alebo 1 228,77 PLN za každú ďalšiu zásielku, a to za podmienok uvedených v prílohe 4 Obchodných podmienok Allegro.
V. Platby a vyrovnania (Allegro.pl)
Predávajúci je povinný v súvislosti s poskytovaním doručovacích služieb vykonať nasledovné vyúčtovanie v závislosti od spôsobov doručenia Dopravcami a v súlade s ustanoveniami o Doplnkových službách:
a. so Spoločnosťou v prípade využitia doručovacích služieb poskytovaných Dopravcami uvedenými na webovej stránke https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen v súlade s cenníkom určeným Spoločnosťou a priradeným k týmto spôsobom doručenia, ktorý je uvedený v prílohe 4 Obchodných podmienok Allegro.
b. s Dopravcami v prípade využívania Doplnkových služieb uvedených na webovej stránke https://na.allegro.pl/smart-uslugi-dodatkowe v súlade s cenníkom určeným Dodávateľom a priradeným k týmto službám;
c. so Spoločnosťou, v prípade využívania Doplnkových služieb uvedených na webovej stránke https://allegro.sk/podminenky/priloha/4#czesc-v-koszty-dostawy-i-uslug-dodatkowych, v súlade s cenníkom určeným Spoločnosťou pre tieto služby, ktorý je uvedený v prílohe 4 Podmienok Allegro.
Vysporiadanie pohľadávok uvedených v odseku 1 písm. b) vyššie sa uskutoční spôsobom uvedeným v samostatných zmluvách uzatvorených medzi Predávajúcim a Dopravcami a v prípade uvedenom v odseku 1 písm. a) a c) vyššie za podmienok uvedených v prílohe 4 Podmienok Allegro.
V prípade akýchkoľvek dodatočných nákladov súvisiacich s poskytovaním služieb, ktoré nie sú zahrnuté v týchto obchodných podmienkach, je Predávajúci povinný uhradiť tieto náklady Dopravcovi v súlade s aktuálne platným cenníkom Dopravcu.
Pravidlá vystavovania a zasielania faktúr za poskytovanie Doplnkových služieb uvedených v odseku 1 písm. b) vyššie sa uskutočňujú spôsobom stanoveným v samostatných zmluvách uzatvorených medzi Predávajúcim a Dopravcami a v prípade uvedenom v odseku 1 písm. c) vyššie za podmienok stanovených v Prílohe 4 Podmienok Allegro. Informácie o podrobnom cenníku poplatkov za Doplnkové služby uvedené v odseku 1 písm. c) vyššie budú Predávajúcemu sprístupnené v rámci zriadenia jeho Účtu.
Spoločnosť sa s Predávajúcimi vyrovná za využitie doručovacích služieb poskytovaných Dopravcami uvedenými na webovej stránke https://na.allegro.pl/allegro-smart-zasady-rozliczen v súlade s pravidlami vyrovnania uvedenými na príslušnej webovej stránke súvisiacej s týmito spôsobmi doručenia.
VI. Osobné údaje (Allegro.pl)
Spoločnosť je prevádzkovateľom osobných údajov Používateľov vrátane Predávajúcich v súvislosti s ponukami v rámci služby Allegro Smart! v zmysle článku 4 ods. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ("GDPR").
V rozsahu súvisiacom s dodávkou Tovaru poskytnutou Dopravcom sú Dopravcovia zároveň prevádzkovateľmi osobných údajov Predávajúceho. Podrobné pravidlá týkajúce sa spracúvania osobných údajov Predávajúcich Dopravcami v súvislosti so Službou sú uvedené v podmienkach služby každého Dopravcu.
Osobné údaje spracúvané Spoločnosťou zahŕňajú: údaje relevantné pre typ Účtu na Webovej stránke, vrátane: prihlasovacieho mena, priezviska a mena, adresy bydliska alebo sídla, IČO, telefónneho čísla, e-mailovej adresy, čísla na sledovanie, adresy na doručenie a adresy pre vrátenie Tovaru.
Osobné údaje Predávajúcich sa môžu prenášať:
a. Dopravcom na účely zabezpečenia zodpovednosti spoločnosti za plnenie záväzkov vyplývajúcich zo zmlúv uzavretých s týmito Dopravcami;
b. Dopravcom - na žiadosť Predávajúcich - na účely zasielania otázok alebo sťažností týkajúcich sa nimi poskytovaných služieb;
c. subjektom oprávneným prijímať ich podľa platných právnych predpisov vrátane príslušných štátnych orgánov.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v tomto článku, sa primerane uplatňujú ustanovenia prílohy 5 Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti Allegro (Ochrana osobných údajov).
VII. Sťažnosti (Allegro.pl)
Používateľ môže podať sťažnosť, ak Spoločnosť neposkytuje službu uvedenú v Podmienkach alebo ju poskytuje nesprávne, v rozpore s Podmienkami. Používateľ môže podať reklamáciu aj v prípade nesprávneho účtovania poplatkov za ďalšie služby, ktoré Predávajúci zaplatil priamo Spoločnosti.
Všetky reklamácie týkajúce sa používania Služby alebo Doplnkovej služby uvedenej v článku V. ods. 1 písm. b) Spoločnosť posúdi do 14 (štrnástich) dní odo dňa podania reklamácie Používateľom.
Sťažnosti týkajúce sa Služieb alebo Doplnkových služieb uvedených v článku V. ods. 1. písm. b) je možné podať listom na adresu Spoločnosti alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz
Používateľ sa môže obrátiť na Spoločnosť v súvislosti s poskytovanými službami za týchto podmienok:
a. písomne na túto adresu: 61-569 Poznaň, ul. Wierzbięcice 1B;
b. prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz
Sťažnosti týkajúce sa spôsobu poskytovania Služieb zo strany Dopravcov, vrátane spôsobu poskytovania Doplnkových služieb uvedených v článku V.1.a., a poplatkov účtovaných Dopravcom v súvislosti s ich poskytovaním, posudzujú Dopravcovia za podmienok stanovených v Pravidlách a v podmienkach nimi poskytovaných Služieb.
VIII. Ukončenie służby (Allegro.pl)
Predávajúci môže kedykoľvek odstúpiť od služby Allegro Smart! prostredníctvom kontaktného formulára dostupného na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz.
Ak tieto Podmienky alebo Podmienky Allegro sú porušené, najmä ak Predávajúci:
a. vykonal akúkoľvek činnosť, ktorá má negatívny vplyv na bezpečnosť prevádzky systému Allegro alebo poškodzuje iných Používateľov, alebo má za cieľ obísť bezpečnostné opatrenia uplatňované Spoločnosťou, alebo spočíva vo falšovaní údajov v systéme Allegro Smart!,
b. nedodržal ustanovenia podmienok uvedených v článku III ods. 2 a 3 a článku IV ods. 6 a 7.
Spoločnosť má právo ukončiť poskytovanie Služby Predávajúcemu a pozastaviť Účet Predávajúceho, v prípade hrubého porušenia. Odsek 8.4 Obchodných podmienok spoločnosti Allegro sa použije primerane.
IX. Záverečné ustanovenia (Allegro.pl)
Spoločnosť si vyhradzuje právo upraviť pravidlá uvedené v týchto podmienkach v prípade propagačných kampaní organizovaných Spoločnosťou alebo jej obchodnými partnermi. Podmienky propagačných kampaní budú vždy uvedené v osobitných podmienkach propagačných kampaní.
Nadpisy (názvy jednotlivých článkov) v týchto podmienkach slúžia na informatívne účely a nemajú vplyv na výklad podmienok.
Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok vyhlásené za neplatné právoplatným rozsudkom všeobecného súdu, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti, pokiaľ zákon neustanovuje inak.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v týchto podmienkach, sa uplatňujú ustanovenia Podmienok spoločnosti Allegro.
Allegro.cz
I. Definície (Allegro.cz)
“Dobierka Smart — platený spôsob doručenia dostupný v rámci Služby s možnosťou zaplatiť za Tovar Predávajúcemu k rukám Dopravcu. Kupujúci, ktorý si zvolil službu Dobierka Smart, je zároveň povinný uhradiť Predávajúcemu poplatokza dodanie Tovaru vo výške podľa článku II. bod 4. týchto Obchodných podmienok v sekcii Allegro.cz.
“Dopravcovia” — subjekty poskytujúce služby v rámci spôsobov dodania Tovaru uvedených v článku II bod 2. týchto Podmienok, ktoré kupujúci nakupujú.
“Allegro Smart! Pre kupujúcich” — podmienky služby pre kupujúcich sú k dispozícii na: https://allegro.cz/podminky/podminky-allegro-smart-1ngykMBkYCm.
“Allegro Smart!" alebo "Service” — služba pre Používateľov, ktorá obsahuje:
a. vo vzťahu ku Kupujúcim platenú službu, ktorá umožňuje Kupujúcim využívať spôsoby doručenia a vrátenia Tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli platiť poplatok určený Predávajúcim, s výnimkou poplatkov, ktoré Kupujúci platí v súvislosti s výberom služby Smart dobierka.
b. vo vzťahu k Predávajúcemu službu, ktorá podporuje všetky tieto aspekty:
označenie ponúk Predávajúceho špeciálnou ikonou Allegro Smart!, ktorá umožňuje Kupujúcim využívať špecifické spôsoby doručenia a vrátenia tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli zaplatiť poplatok určený Predávajúcim, a
zasielanie Tovaru zakúpeného Kupujúcim na Allegro v rámci spôsobov dodania Tovaru podľa podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
“Doplnkové služby” — platené služby úzko súvisiace s dodávkou Tovaru v rámci Služby, ktoré sú vykonávané pre Predávajúceho a v závislosti od ich typu sú hradené Predávajúcim priamo Dopravcom alebo Spoločnosti. Zoznam predmetných služieb, ako aj poplatky s nimi spojené a spôsob ich účtovania sú uvedené v prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro pre Doplnkové služby platené priamo Spoločnosti.
“Platobná služba” — služba poskytovaná Poskytovateľom platobných služieb, ako je uvedené v Prílohe 7A Obchodných podmienok Allegro.
“Obchodné podmienky” — tieto Obchodné podmienky, ktoré tvoria prílohu 12 k Obchodným podmienkam spoločnosti Allegro.
Pojmy s veľkým začiatočným písmenom, ktoré nie sú definované v tomto článku I., majú význam, ktorý je im priradený v podmienkach spoločnosti Allegro.
II. Všeobecné podmienky poskytovania služby (Allegro.cz)
Spoločnosť poskytuje Predávajúcim softvér Allegro Smart! Službu, ktorá umožňuje Predávajúcim doručovať Tovar zakúpený na Allegro v rámci poplatkov, ktoré Predávajúci uhrádza v súvislosti s využívaním spôsobov doručenia uvedených v Podmienkach Allegro a využívaním Doplnkových služieb.
Služba Allegro Smart! je poskytovaná pre popísané možnosti doručenia Predávajúcim, ktorí majú zriadený účet Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb a Predávajúcim s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO, za predpokladu, že hodnota Transakcie alebo hodnota súčtu Transakcií uzatvorených v rámci Ponuky Predávajúceho nie je nižšia ako hodnota stanovená pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dlasprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/proprodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik a platba za Transakciu(-y) bola vykonaná prostredníctvom Platobných služieb alebo dobierkových metód, ako je uvedené v tabuľke dostupnej pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-czinformacje-dla-sprzedajacych-0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-czinformace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik.
Spoločnosť môže na obdobie, ktoré si sama zvolí, rozšíriť zoznam spôsobov doručenia, na ktoré sa vzťahuje Služba.
V rámci služby Allegro Smart! sú k dispozícii spôsoby doručenia pre Predávajúcich, ktorí majú účet Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegrosmart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik.
V rámci projektu Allegro Smart! Služby budú Ponuky Predávajúcich označené špeciálnou ikonou priradenou k Službe, čo sa nevzťahuje na Ponuky dostupné v rámci kategórií:
Deti > Kŕmenie > Detská výživa > Detské mlieko > Dojčenská výživa
Supermarket > Potreby pre zvieratá > Veterinárne lieky bez lekárskeho predpisu
Elektronika > Audio, video a domáce spotrebiče > Elektronické pomôcky > Príslušenstvo pre ohrievače tabaku
Zdravie > Alternatívna medicína > Vaporizéry
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Klasické fajky
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Vodné fajky
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Ostatné
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Šnupavý tabak
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Fajčiarske potreby
Zbierky a umenie > Zbierky > Tabakové doplnky > Cigary a cigarky
Zbierky a umenie > Zbierky > Vojenské vybavenie > Zbrane
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > ASG
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Ostatné
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Karabíny
Cestovanie a šport > Vojenská technika > Vzduchovky > Náhradné diely
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Brokovnice
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Pištole
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Tlmiče, adaptéry, kompenzátory
Cestovanie a šport > Vojenská technika > Vzduchovky > Pušky a montážne diely
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Vzduchové pušky > Zásobníky
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Tuning
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchovky > Dvojnožky
Cestovanie a šport > Vojenské vybavenie > Vzduchové zbrane > Náboje CO2
Dom a záhrada > Zariadenie > Slávnostné a príležitostné dekorácie > Ohňostroje
III. Podmienky poskytovania služieb (Allegro.cz)
Spoločnosť označí ponuky Predávajúcich, ktoré sú k dispozícii v rámci firemného účtu, špeciálnym symbolom Allegro Smart! a umožní dodanie Tovaru zakúpeného v rámci takýchto Ponúk po splnení všetkých podmienok oprávňujúcich Predávajúceho na využívanie Služby:
a. všeobecné podmienky uvedené v bode 2. nižšie týkajúce sa profesionálneho prístupu Predávajúceho v rámci spoločnosti Allegro a;
b. podrobné údaje uvedené v bode 3. nižšie, pričom sa priamo odvolávajú na obsah Ponuky.
Všeobecné podmienky oprávňujúce Predávajúceho používať Službu:
a. úroveň kvality predaja na všetkých prepojených účtoch Predávajúceho nie je nižšia ako "neutrálna" podľa schváleného referenčného kritéria kvality predaja Spoločnosťou, ktoré je uvedené pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojejsprzedazy/czym-jest-i-w-czym-pomoze-mi-panel-jakosc-mojej-sprzedazy-AVP4PwzBoCL#progipunktowe-dla-ogolnego-wyniku a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/kvalita-prodeje/co-je-panel-kvalita-meho-prodeje-a-jak-vam-muze-pomoci-aMVx1zGm7C1, pokiaľ Účet Predávajúceho, ktorý má byť zaradený do projektu Smart! pre Predávajúceho má úroveň kvality predaja nie nižšiu ako dobrá v takom prípade sa požiadavka na status pre prepojené Účty neuplatňuje,
b. bezchybný servis pre Kupujúcich, spočívajúci najmä vo včasnom odoslaní a doručení zásielok a v poskytovaní potrebnej pomoci a podpory Kupujúcim po kúpe Tovaru (napr. pri kontakte s Kupujúcim v rámci Diskusie);
c. včasné platby za služby poskytované Spoločnosťou v rámci programu Allegro,
d. predkladanie ponúk v súlade s pravidlami stanovenými v Podmienkach Allegro,
e. neuplatnenie sankcií zo strany Spoločnosti voči Predávajúcemu podľa bodu 8.4 Obchodných podmienok Allegro, najmä z dôvodu sankcií v súvislosti s ponukami Predávajúceho smerujúcimi k ukončeniu nákupu mimo Allegro, alebo v súvislosti s reklamou produktov a služieb, ktoré nie sú v ponuke Allegro.
Podrobné podmienky, ktoré oprávňujú predávajúceho používať služby:
a. pre Ponuku, na ktorú sa vzťahuje Služba, musí Predávajúci počas celého trvania Ponuky poskytovať:
Allegro WE|DO možnosť doručenia kuriérom zo skupiny doručenia tovaru: doručenie kuriérom (pre predávajúcich zasielajúcich z Česka) alebo iný spôsob doručenia zo skupiny doručenia tovaru: doručenie kuriérom (pre ostatných predávajúcich), a,
aspoň jeden spôsob doručenia v rámci skupín doručenia : vyzdvihnutie zásielky v doručovacom mieste alebo v doručovacom boxe Zoznam spôsobov doručenia, ktoré oprávňujú Predávajúceho používať Službu, je k dispozícii pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych-0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik.
V prípadoch, kedy druh Tovaru neumožňuje jeho zaslanie spôsobmi doručenia v rámci doručovacích skupín dodacie boxy a miesto vyzdvihnutia, je prípustné v rámci Ponuky uviesť výlučne spôsoby doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - kuriérske zásielky, ktorých zoznam je pre Predávajúcich s účtom na Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegrosmart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych-0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegrocz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik.
b. Transakcia musí byť dokončená spôsobom uvedeným v Ponuke, a to dodaním Tovaru v počte balení deklarovanom v Ponuke v súlade so spôsobom dodania deklarovaným Predávajúcim;
c. v prípade viacpoložkových Ponúk musí Predávajúci ponúknuť možnosť umiestnenia čo najväčšieho množstva Tovaru do jednej zásielky a odoslanie Tovaru predávaného v rámci takýchto Ponúk vyššie uvedeným spôsobom, s výnimkou prípadov kedy to nie je možné alebo je to príliš náročné vzhľadom na druh Tovaru alebo znenie zmluvy uzatvorenej s Kupujúcim alebo podľa podmienok Dodávateľa;
d. Predávajúci musí v ponuke uviesť spôsob dodania Tovaru, ktorý zodpovedá druhu a vlastnostiam predávaného Tovaru;
e. Predávajúci je povinný zaručiť primeranú kvalitu obalu zásielky, ktorý je vhodný pre obsah zásielky, v súlade s požiadavkami prepravných podmienok a v súlade s bodom 6.b článku IV týchto podmienok;
f. Predávajúci musí uviesť cenu Tovaru v Ponuke označenej ikonou Allegro Smart! tak, aby nebola vyššia ako cena toho istého Tovaru ponúkaného tým istým Predávajúcim v Ponuke bez ikony Allegro Smart!
g. Predávajúci stanovuje a realizuje politiku vrátenia Tovaru vyplnením príslušného formulára, ktorý je dostupný pre Predávajúcich s účtom Allegro na https://na.allegro.pl/warunki-zwrotow a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na https://allegro.cz/moje-allegro/prodej/podminky-vraceni-zbozi/pridat a priradí ju k svojim Ponukám - v tomto prípade Spoločnosť sprístupní Kupujúcemu príslušný formulár na vrátenie Tovaru v rámci služby Allegro Smart! Zásady vrátenia tovaru uvedené v predchádzajúcej vete by mali byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Vrátenie finančných prostriedkov Kupujúcemu by sa zároveň malo uskutočniť prostredníctvom Prevádzkovateľa platobného styku.
h. Predávajúci určí v rámci Ponuky hodnotu jednorazovej dostupnej dopravy, ktorá nesmie prekročiť hodnotu uvedenú pre Predávajúcich s účtom na Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dlasprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/proprodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik a za predpokladu, že ak Kupujúci nakupuje viac kusov Tovaru v rámci jednej alebo viacerých Transakcií s tým istým Predávajúcim, hodnota dopravy bez ohľadu na spôsob doručenia nesmie prekročiť 1 000 CZK.
i. Predávajúci bude v rámci procesu objednávania zásielok Tovaru zasielať Dopravcom (automaticky alebo manuálne) e-mailovú adresu na doméne allegromail.pl priradenú k danej Transakcii, a to v nezmenenom dvojčlennom tvare (napr. xxx+yyy@allegromail.pl) pre všetky Transakcie uzatvorené Predávajúcim v rámci Allegro Smart!.
- V osobitne odôvodnených prípadoch si Spoločnosť vyhradzuje možnosť zaradiť Predávajúceho na používanie Služby podmienečne, aj keď Predávajúci nespĺňa podmienky uvedené v odseku 2 vyššie, ak Predávajúci používa Účet so štatútom právnickej osoby, zúčastňuje sa Brand Zone, Welcome Programu alebo Corporate Partner alebo iného podobného programu na základe osobitných dohôd, alebo ponúka Tovar uznávaných značiek na Allegro, ktorý bol predtým na Allegro nedostupný alebo ťažko dostupný.
IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich Službu (Allegro.cz)
Spôsoby dodania Tovaru, ktorý je súčasťou Služby, sa vykonávajú v súlade s podmienkami uvedenými v Prílohe 16 Obchodných podmienok spoločnosti Allegro. Práva a povinnosti Užívateľov vyplývajúce zo Služieb poskytovaných Spoločnosťou a Dopravcami sa riadia týmito Obchodnými podmienkami a Podmienkami poskytovania Služieb doručovania uvedenými v Prílohe č. 16 Podmienok Allegro, pričom v prípade akýchkoľvek rozdielov majú tieto Obchodné podmienky prednosť pred Podmienkami poskytovania Služieb doručovania uvedenými v Prílohe č. 16.
Predávajúci je povinný po uzavretí transakcie zabezpečiť riadne používanie Služby v záujme čoho je povinný:
a. bezodkladne vytlačiť prepravný štítok v prepravnom nástroji a umiestniť ho na zásielku Tovaru, na ktorý sa vzťahuje dodávka,
b. dodržiavať lehoty na odoslanie Tovaru uvedené v Ponukách, na ktoré sa vzťahuje Služba.
V. Platby a vyrovnania (Allegro.cz)
V súvislosti s poskytovaním doručovacích služieb je Predávajúci povinný vykonať nasledovné vyúčtovanie v závislosti od spôsobov doručenia Dopravcami a v súlade s ustanoveniami o Doplnkových službách :
a. so Spoločnosťou pri využívaní služieb doručovania poskytovaných Dopravcami evidovaných pre Predávajúcich s účtom Allegro na https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegrosmart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych-0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik v súlade s platným cenníkom Spoločnosti pre tieto spôsoby doručovania, ktorý je uvedený v prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro.
b. so Spoločnosťou v prípade využívania Doplnkových služieb uvedených v Prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro, a to v súlade s cenníkom Spoločnosti pre tieto služby, ktorý je uvedený v Prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro.
Vysporiadanie pohľadávok uvedených v odseku 1 písm. b) sa uskutoční spôsobom uvedeným v osobitných zmluvách, ktoré Predávajúci uzavrie s Dopravcami, a v prípade uvedenom v odseku 1 písm. a) za podmienok uvedených v prílohe 4 Podmienok Allegro.
V prípade akýchkoľvek dodatočných nákladov spojených s poskytovaním služieb, ktoré nie sú zahrnuté v týchto obchodných podmienkach, je Predávajúci povinný uhradiť Dopravcovi tieto náklady v súlade s cenníkom Dopravcu.
Spoločnosť je povinná vysporiadať sa s Predávajúcimi za využitie doručovacích služieb poskytovaných Dopravcami, ktoré sú uvedené v Prílohe 4 Obchodných podmienok Allegro, podľa pravidiel vysporiadania uvedených na predmetnej stránke, priradených k týmto spôsobom doručenia. Pravidlá boli dohodnuté pre Predávajúcich s účtom na Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegrosmart-na-allegro-cz-informacje-dla-sprzedajacych-0AgkgOL79Cm a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-cz-informace-pro-prodejce-1ngA2aew9ik.
VI. Osobné údaje (Allegro.cz)
Spoločnosť je prevádzkovateľom osobných údajov Používateľov vrátane Predávajúcich v súvislosti s ponukami v rámci služby Allegro Smart! v zmysle článku 4 ods. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ("GDPR").
V rozsahu súvisiacom s dodávkou Tovaru poskytovaného Dopravcami sú Dopravcovia zároveň prevádzkovateľmi osobných údajov Predávajúceho. Podrobné pravidlá týkajúce sa spracúvania osobných údajov Predávajúcich Dopravcami v súvislosti so Službou sú uvedené v podmienkach služby každého Dopravcu.
Osobné údaje spracúvané Spoločnosťou zahŕňajú: údaje relevantné pre typ Účtu na Webovej stránke, vrátane: prihlasovacieho mena, priezviska a mena, adresy bydliska alebo sídla, IČO, telefónneho čísla, e-mailovej adresy, čísla na sledovanie, adresy na doručenie a spiatočnej adresy.
Osobné údaje Predávajúcich sa môžu prenášať:
a. Dopravcom na účely zabezpečenia zodpovednosti Spoločnosti za plnenie záväzkov vyplývajúcich zo zmlúv uzavretých s týmito Dopravcami;
b. Dopravcom - na žiadosť Predávajúcich - na účely zasielania otázok alebo sťažností týkajúcich sa nimi poskytovaných služieb;
c. subjektom oprávneným prijímať ich podľa platných právnych predpisov vrátane príslušných štátnych orgánov.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v tomto článku, sa primerane uplatňujú ustanovenia prílohy 5 Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti Allegro (Ochrana osobných údajov).
VII. Sťažnosti (Allegro.cz)
Používateľ môže podať sťažnosť, ak Spoločnosť neposkytuje službu uvedenú v Podmienkach alebo ju poskytuje nesprávne, v rozpore s Podmienkami. Používateľ môže podať reklamáciu aj v prípade, ak sú nesprávne účtované poplatky za ďalšie služby, ktoré Predávajúci zaplatil priamo Spoločnosti.
Všetky reklamácie týkajúce sa používania Služby alebo Doplnkovej služby uvedenej v článku V. ods. 1 písm. B. posúdi Spoločnosť do 14 (štrnástich) dní odo dňa podania reklamácie Používateľom.
Reklamácie týkajúce sa Služieb alebo Doplnkových služieb uvedených v článku V. ods. 1 písm. b. je možné podať listom na adresu Spoločnosti alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je dostupný pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e.
Používateľ sa môže obrátiť na Spoločnosť v súvislosti so službami poskytovanými podľa týchto podmienok:
a. písomne na túto adresu: 61-569 Poznaň, ul. Wierzbięcice 1B;
b. prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e.
Reklamácie týkajúce sa spôsobu poskytovania Služieb zo strany Dopravcov, vrátane spôsobu poskytovania Doplnkových služieb uvedených v článku V. ods. 1. písm. a) a poplatkov zaplatených Dopravcom v súvislosti s ich poskytovaním, budú Dopravcovia posudzovať za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach pre nimi poskytované Služby.
VIII. Ukončenie služby (Allegro.cz)
Predávajúci môže kedykoľvek odstúpiť od služby Allegro Smart! zaslaním odstúpenia od zmluvy Spoločnosti s tým, že odporúčaným spôsobom ukončenia zmluvy je využitie kontaktného formulára, ktorý je dostupný pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e.
Ak tieto Podmienky alebo Podmienky Allegro sú porušené, najmä ak Predávajúci:
a. vykonal akúkoľvek činnosť, ktorá má negatívny vplyv na bezpečnosť prevádzky systému Allegro alebo poškodzuje iných Používateľov, alebo má za cieľ obísť bezpečnostné opatrenia uplatňované Spoločnosťou, alebo spočíva vo falšovaní údajov v systéme Allegro Smart!,
b. nedodržal ustanovenia podmienok uvedených v článku III ods. 2 a 3 a v článku IV ods. 6 a 7,
Spoločnosť má právo ukončiť poskytovanie Služby Predávajúcemu a pozastaviť Účet Predávajúceho v prípade hrubého porušenia. Odsek 8.4 Obchodných podmienok spoločnosti Allegro sa použije primerane.
IX. Záverečné ustanovenia (Allegro.cz)
Spoločnosť si vyhradzuje právo dočasne upraviť pravidlá uvedené v týchto podmienkach v prípade propagačných akcií organizovaných Spoločnosťou alebo jej obchodnými partnermi. Pravidlá propagačných akcií budú vždy upravené v osobitných podmienkach propagačných akcií.
Nadpisy (názvy jednotlivých článkov) v týchto podmienkach majú len informatívny charakter a nemajú vplyv na výklad týchto podmienok.
Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok vyhlásené za neplatné právoplatným rozsudkom všeobecného súdu, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti, pokiaľ zákon neustanovuje inak.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v týchto podmienkach, sa uplatňujú ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti Allegro.
Allegro.sk
I. Definície (Allegro.sk)
“Dobierka Smart — platený spôsob doručenia dostupný v rámci Služby s možnosťou zaplatiť za Tovar Predávajúcemu k rukám Dopravcu. Kupujúci, ktorý si zvolil službu Dobierka Smart, je zároveň povinný uhradiť Predávajúcemu poplatok, ktorý mu prináleží za dodanie Tovaru vo výške podľa článku II. bod 4. týchto Obchodných podmienok v sekcii Allegro.sk.
“Dopravcovia” — subjekty poskytujúce služby v rámci spôsobov dodania Tovaru uvedených v článku II bode 2. týchto Podmienok, ktoré kupujúci nakupujú.
“Allegro Smart! Pre kupujúcich” — podmienky služby pre kupujúcich sú k dispozícii na: https://allegro.sk/podmienky/podmienky-allegro-smart-E7LRnZLX4i4.
“Allegro Smart!" alebo "Service” — služba pre Používateľov vrátane:
a. vo vzťahu ku Kupujúcim platenú službu, ktorá umožňuje Kupujúcim využívať spôsoby doručenia a vrátenia Tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli platiť poplatok určený Predávajúcim, s výnimkou poplatkov, ktoré Kupujúci platí v súvislosti s výberom služby Smart dobierka.
b. vo vzťahu k Predávajúcemu službu, ktorá podporuje nasledovné funkcie :
označenie ponúk Predávajúceho špeciálnou ikonou Allegro Smart!, ktorá umožňuje Kupujúcim využívať špecifické spôsoby doručenia a vrátenia tovaru zakúpeného na Allegro, ako je uvedené v Allegro Smart! Obchodných podmienkach pre Kupujúcich bez toho, aby museli zaplatiť poplatok určený Predávajúcim, a
zasielanie Tovaru zakúpeného Kupujúcim na Allegro v rámci spôsobov doručenia Tovaru podľa podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
“Doplnkové služby” — platené služby úzko súvisiace s doručením Tovaru v rámci Služby, ktoré sú vykonávané pre Predávajúceho a v závislosti od ich druhu sú hradené Predávajúcim priamo Dopravcom alebo Spoločnosťi. Zoznam predmetných služieb, ako aj poplatky s nimi spojené a spôsob ich účtovania sú uvedené v prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro pre Doplnkové služby platené priamo Spoločnosti.
“Platobná služba” — služba poskytovaná Poskytovateľom platobných služieb, ako je uvedené v Prílohe 7A Obchodných podmienok Allegro.
“Obchodné podmienky” — tieto Obchodné podmienky, ktoré tvoria prílohu 12 k Obchodným podmienkam spoločnosti Allegro.
Pojmy s veľkým začiatočným písmenom, ktoré nie sú definované v tomto článku I., majú význam, ktorý je im priradený v podmienkach spoločnosti Allegro.
II. Všeobecné podmienky poskytovania služby (Allegro.sk)
Spoločnosť poskytuje Predávajúcemu softvér Allegro Smart! Službu, ktorá umožňuje Predávajúcimdoručovať Tovar zakúpený na Allegro v rámci poplatkov, ktoré Predávajúci uhrádza v súvislosti s využívaním spôsobov doručenia uvedených v Podmienkach Allegro a využívaním Doplnkových služieb.
Služba Allegro Smart! je poskytovaná je poskytovaná pre možnosti doručenia uvedené pre Predávajúcich, ktorí majú účet Allegro na Allegro na: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich, ktorí majú účet Allegro.com na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo za predpokladu, že hodnota Transakcie alebo hodnota súčtu Transakcií uzatvorených v rámci Ponuky daného Predávajúceho nie je nižšia ako hodnota stanovená pre Predávajúcich s účtom Allegro na: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb, pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO hodnota stanovená pre Predávajúcich, ktorí majú Účet Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo a platba za Transakciu (Transakcie) bola vykonaná prostredníctvom Platobných služieb alebo spôsobov doručenia na dobierku, ako je uvedené v tabuľke dostupnej pre Predávajúcich s Účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s účtom Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo.
Spoločnosť môže na obdobie, ktoré si sama zvolí, rozšíriť zoznam spôsobov doručenia, na ktoré sa vzťahuje Služba.
V rámci služby Allegro Smart! sú spôsoby doručenia dostupné pre Predávajúcich, ktorí majú účet Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb Predávajúcich, ktorí majú účet Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s účtom Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo.
V rámci projektu Allegro Smart! Služby budú Ponuky Predávajúcich označené špeciálnou ikonou priradenou k Službe, čo sa nevzťahuje na Ponuky dostupné v rámci kategórií:
Elektronika > Audio, video a domáce spotrebiče > Elektronické gadgety > Príslušenstvo k ohrievačom tabaku
Zdravie > Alternatívna medicína > Vaporizéry
Zbierky a umenie > zbierky > Tabakové doplnky
Zbierky a umenie > zbierky > Militaria > Zbrane
Zbierky a umenie > zbierky > Militaria > Rytierstvo > rytieri > Zbrane
Zbierky a umenie > zbierky > Militaria > Literatúra > Knihy > Vydané po roku 1945 > Obrnené zbrane
Zbierky a umenie > zbierky > Stavba modelu > Plány > Obrnené zbrane
Šport a cestovanie > Vojenské > ASG
Šport a cestovanie > Vojenské > Vzduchové zbrane
Šport a cestovanie > Vojenské > Sebaobrana > Kubotans
Šport a cestovanie > Vojenské > Paintball
Šport a cestovanie > Vojenské > Iné
Dom a záhrada > Vybavenie > Sviatočné a príležitostné dekorácie > Ohňostroje
Deti > Kŕmenie > Detská výživa > Dojčenské mlieka > prvé mlieko
Supermarket > Potreby pre domáce zvieratá > Veterinárne lieky bez predpisu
III. Podmienky poskytovania služieb (Allegro.sk)
Spoločnosť označí ponuky Predávajúcich, ktoré sú k dispozícii v rámci firemného účtu, špeciálnym symbolom Allegro Smart! a umožní dodanie Tovaru zakúpeného v rámci týchto Ponúk po splnení všetkých podmienok oprávňujúcich Predávajúceho na využívanie Služby:
a. všeobecné podmienky uvedené v bode 2. nižšie týkajúce sa profesionálneho prístupu Predávajúceho v rámci spoločnosti Allegro a;
b. osobitné podmienky uvedené v bode 3. nižšie, ktoré sa priamo vzťahujú na obsah Ponuky.
Všeobecné podmienky oprávňujúce Predávajúceho používať Službu:
a. úroveň kvality predaja na všetkých prepojených účtoch Predávajúceho nie je nižšia ako "neutrálna" podľa schváleného referenčného kritéria kvality predaja Spoločnosti uvedeného pre Predávajúcich s účtom Allegro na: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/czym-jest-i-w-czym-pomoze-mi-panel-jakosc-mojej-sprzedazy-AVP4PwzBoCL#progi-punktowe-dla-ogolnego-wyniku, pre Predávajúcich s Účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/kvalita-prodeje/co-je-panel-kvalita-meho-prodeje-a-jak-vam-muze-pomoci-aMVx1zGm7C1, a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/oA8ZVkRd1IW; pokiaľ Účet Predávajúceho, ktorý má byť zaradený do súťaže Smart! pre Predávajúceho má úroveň kvality predaja najmenej dobrú v takom prípade sa požiadavka na stav prepojených účtov neuplatňuje,
b. bezchybný servis pre Kupujúcich, spočívajúci najmä vo včasnom odoslaní a doručení zásielok a v poskytovaní potrebnej pomoci a podpory Kupujúcim po kúpe Tovaru (napr. pri kontakte s Kupujúcim v rámci Diskusie);
c. včasné platby za služby poskytované Spoločnosťou v rámci programu Allegro,
d. predkladanie Ponúk v súlade s pravidlami stanovenými v Podmienkach Allegro,
e. neuplatnenie sankcií zo strany Spoločnosti voči Predávajúcemu podľa bodu 8.4 Obchodných podmienok Allegro, najmä z dôvodu sankcií v súvislosti s Ponukami Predávajúceho smerujúcimi k ukončeniu nákupu mimo Allegro alebo v súvislosti s reklamou produktov a služieb, ktoré nie sú v ponuke Allegro.
Osobitné podmienky oprávňujúce Predávajúceho používať Službu:
a. pre Ponuku, ktorá je spojená s poskytnutím Služby, počas celého trvania Ponuky, Predávajúci musí zabezpečiť:
aspoň jeden spôsob doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - doručenie kuriérom a
aspoň jeden spôsob doručenia v rámci skupín doručenia : miesto vyzdvihnutia zásielky alebo doručovací box
Zoznam spôsobov doručenia, ktoré oprávňujú Predávajúcich používať Službu, je k dispozícii Predávajúcim s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb. pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s Účtom na Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo.
Ak spoločnosť Allegro neposkytuje pre daný obchodný prípad možnosť doručenia zo skupiny možností doručenia: doručenie kuriérom, Ponuka môže obsahovať len možnosti doručenia zo skupín doručenia: doručovací box a odberné miesto vyzdvihnutia zásielky , ktorých zoznam nájdete u Predávajúcich, ktorí majú Účet na Allegro. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich, ktorí majú Účet na Allegro.cz, na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO pre Predávajúcich, ktorí majú Účet na Allegro.sk, na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo.
V prípadoch, keď druh Tovaru neumožňuje jeho zaslanie prostredníctvom spôsobov doručenia v rámci skupín doručenia doručovací box a odberné miesto vyzdvihnutia zásielky, je v rámci Ponuky prípustné uviesť výlučne spôsoby doručenia zo skupiny doručenia Tovaru - kuriérske zásielky, ktorých zoznam je dostupný pre Predávajúcich s účtom na Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO. A pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/2Y69vGXG8Uo.
b. Transakcia musí byť dokončená spôsobom uvedeným v Ponuke, a to dodaním Tovaru v počte balení deklarovanom v Ponuke v súlade so spôsobom dodania deklarovaným Predávajúcim;
c. v prípade viacpoložkových Ponúk musí Predávajúci ponúknuť možnosť umiestnenia čo najväčšieho množstva Tovaru do jednej zásielky a odoslania Tovaru predávaného v rámci takýchto Ponúk vyššie uvedeným spôsobom, s výnimkou prípadov kedy to nie je možné alebo je to príliš náročné vzhľadom na druh Tovaru alebo znenie zmluvy uzatvorenej s Kupujúcim alebo to nie je možné podľa obchodných podmienok Dopravcu, alebo je to neprimerane zaťažujúce;
d. Predávajúci musí v Ponuke uviesť spôsob dodania Tovaru, ktorý zodpovedá druhu a vlastnostiam predávaného Tovaru;
e. Predávajúci je povinný zaručiť primeranú kvalitu obalu zásielky, ktorý je vhodný pre obsah zásielky, v súlade s požiadavkami prepravných podmienok a v súlade s bodom 6.b článku IV týchto podmienok;
f. Predávajúci musí uviesť cenu Tovaru v Ponuke označenej ikonou Allegro Smart! tak, aby nebola vyššia ako cena toho istého Tovaru ponúkaného tým istým Predávajúcim v Ponuke bez ikony Allegro Smart!
g. Predávajúci stanoví a zavedie pravidlá vrátenia Tovaru vyplnením príslušného formulára, ktorý je k dispozícii Predávajúcim s účtom Allegro na https://na.allegro.pl/warunki-zwrotow, pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na https://allegro.cz/moje-allegro/prodej/podminky-vraceni-zbozi/pridat. a pre Predávajúcich s Kontom na Allegro.sk na adrese: https://salescenter.allegro.com/returns-terms/add a priradí ho k svojim Ponukám - v takom prípade Spoločnosť sprístupní Kupujúcemu príslušný formulár na vrátenie Tovaru ako súčasť služby Allegro Smart! Zásady vrátenia tovaru uvedené v predchádzajúcej vete by mali byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Vrátenie finančných prostriedkov Kupujúcemu by sa zároveň malo uskutočniť prostredníctvom Prevádzkovateľa platobného styku.
h. Predávajúci uvedie v Ponuke hodnotu jednorazovej dostupnej dopravy, ktorej hodnota nesmie byť vyššia ako hodnota uvedená pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/v8abBxDg5Cz a za predpokladu, že ak Kupujúci v rámci jednej alebo viacerých Transakcií s tým istým Predávajúcim zakúpi viac ako jeden kus Tovaru, hodnota dopravy bez ohľadu na spôsob doručenia nepresiahne 50 EUR.
i. Predávajúci bude v rámci procesu objednávania zásielok Tovaru zasielať Dopravcom (automaticky alebo manuálne) e-mailovú adresu na doméne allegromail.pl priradenú k danej Transakcii, a to v nezmenenom dvojčlennom tvare (napr. xxx+yyy@allegromail.pl) pre všetky Transakcie uzatvorené Predávajúcim v rámci Allegro Smart!
- V osobitne odôvodnených prípadoch si Spoločnosť vyhradzuje možnosť zaradiť Predávajúceho na používanie Služby podmienečne, aj keď Predávajúci nespĺňa podmienky uvedené v odseku 2 vyššie, ak Predávajúci používa Účet so štatútom podniteľa, zúčastňuje sa Brand Zone, Welcome Programu alebo Corporate Partner alebo iného podobného programu na základe osobitných dohôd, alebo ponúka Tovar uznávaných značiek na Allegro, ktorý bol predtým na Allegro nedostupný alebo ťažko dostupný.
IV. Práva a povinnosti Predávajúcich využívajúcich Službu (Allegro.sk)
Spôsoby dodania Tovaru, ktorý je súčasťou Služby, sa vykonávajú v súlade s podmienkami uvedenými v Prílohe 16 Spoločnosti Allegro. Práva a povinnosti Užívateľov vyplývajúce z doručovacích služieb zabezpečovaných Spoločnosťou a Dopravcami sa riadia týmito Obchodnými podmienkami a Podmienkami poskytovania Služieb doručovania uvedenými v Prílohe č. 16 Obchodných podmienok Allegro, pričom v prípade akýchkoľvek rozdielov majú tieto Obchodné podmienky prednosť pred Podmienkami poskytovania Služieb doručovania uvedenými v Prílohe č. 16.
Za účelom riadneho fungovania Služby je Predávajúci povinný po uzavretí Transakcie :
a. bezodkladne vytlačiť prepravný štítok v prepravnom nástroji a umiestniť ho na zásielku Tovaru, na ktorý sa vzťahuje dodávka,
b. dodržiavať lehoty na odoslanie Tovaru uvedené v Ponukách, na ktoré sa vzťahuje Služba.
V. Platby a zúčtovania (Allegro.sk)
Predávajúci je povinný v súvislosti s poskytovaním doručovacích služieb vykonať nasledovné vyúčtovanie v závislosti od spôsobov doručenia Dopravcami a za použitia ustanovení o Doplnkových službách:
a. so Spoločnosťou pri využívaní doručovacích služieb poskytovaných Dopravcami pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb, pro Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO a pre Predávajúcich s účtom Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/v8abBxDg5Cz v súlade s platným cenníkom Spoločnosti pre tieto spôsoby doručovania, ktorý je uvedený v prílohe č. 4 Podmienok Allegro.
b. so Spoločnosťou v prípade využívania Doplnkových služieb uvedených v Prílohe č. 4 Obchodných podmienok Allegro, a to v súlade s cenníkom Spoločnosti pre tieto služby, ktorý je uvedený v Prílohe č. 4 Podmienok Allegro.
Vysporiadanie pohľadávok uvedených v odseku 1 písm. b) sa uskutoční spôsobom uvedeným v osobitných zmluvách, ktoré Predávajúci uzavrie s dopravcami, a v prípade uvedenom v odseku 1 písm. a) za podmienok uvedených v prílohe 4 Podmienok Allegro.
V prípade akýchkoľvek dodatočných nákladov spojených s poskytovaním služieb, ktoré nie sú zahrnuté v týchto obchodných podmienkach, je Predávajúci povinný uhradiť dopravcovi tieto náklady v súlade s cenníkom dopravcu.
Spoločnosť je povinná vysporiadať sa s Predávajúcimi za využitie doručovacích služieb poskytovaných Dopravcami, ktoré sú uvedené v Prílohe 4 Obchodných podmienok Allegro, podľa pravidiel vysporiadania uvedených na predmetnej stránke, priradených k týmto spôsobom doručenia. Pravidlá boli dohodnuté pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-na-allegro-sk-informacje-dla-sprzedajacych-E7kBBZP6mhb pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/pro-prodejce/allegro-smart-pro-prodejce/allegro-smart-na-allegro-sk-informace-pro-prodejce-jn8dAdzVDIO, a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://help.allegro.com/sell/sk/go/v8abBxDg5Cz.
VI. Osobné údaje (Allegro.sk)
Spoločnosť je prevádzkovateľom osobných údajov Používateľov vrátane Predávajúcich v súvislosti s ponukami v rámci služby Allegro Smart! v zmysle článku 4 ods. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ("GDPR").
V rozsahu súvisiacom s dodávkou Tovaru poskytovaného Dopravcami sú Dopravcovia zároveň prevádzkovateľmi osobných údajov Predávajúceho. Podrobné pravidlá týkajúce sa spracúvania osobných údajov Predávajúcich Dopravcami v súvislosti so Službou sú uvedené v podmienkach služby každého Dopravcu.
Osobné údaje spracúvané Spoločnosťou zahŕňajú: údaje relevantné pre typ Účtu na Webovej stránke, vrátane: prihlasovacieho mena, priezviska a mena, adresy bydliska alebo sídla, IČO, telefónneho čísla, e-mailovej adresy, čísla na sledovanie, adresy na doručenie a spiatočnej adresy.
Osobné údaje Predávajúcich sa môžu prenášať:
a. Dopravcom na účely zabezpečenia zodpovednosti Spoločnosti za plnenie záväzkov vyplývajúcich zo zmlúv uzavretých s týmito Dopravcami;
b. Dopravcom - na žiadosť Predávajúcich - na účely zasielania otázok alebo sťažností týkajúcich sa nimi poskytovaných služieb;
c. subjektom oprávneným prijímať ich podľa platných právnych predpisov vrátane príslušných štátnych orgánov.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v tomto článku, sa primerane uplatňujú ustanovenia prílohy 5 Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti Allegro (Ochrana osobných údajov).
VII. Sťažnosti (Allegro.sk)
Používateľ môže podať sťažnosť, ak Spoločnosť neposkytuje službu uvedenú v Podmienkach alebo ju poskytuje nesprávne, v rozpore s Podmienkami. Používateľ môže podať reklamáciu aj v prípade, ak sú nesprávne účtované poplatky za ďalšie služby, ktoré Predávajúci zaplatil priamo Spoločnosti.
Všetky reklamácie týkajúce sa používania Služby alebo Doplnkovej služby uvedenej v článku V. ods. 1 písm. B. posúdi Spoločnosť do 14 (štrnástich) dní odo dňa doručenia reklamácie Spoločnosti.
Reklamácie týkajúce sa Služieb alebo Doplnkových služieb uvedených v článku V. ods. 1 písm. b. je možné podať listom na adresu Spoločnosti alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://allegro.sk/pomoc/kontakt?category=13a22c9e-d291-4e5c-9193-20ab2c14f6b2&subjectId=0d4bd5b0-884e-4bc5-bd36-b6c863701a24.
Používateľ sa môže obrátiť naSpoločnosť v súvislosti so službami poskytovanými podľa týchto podmienok:
a. písomne na túto adresu: 61-569 Poznaň, ul. Wierzbięcice 1B;
b. prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz pre Predávajúcich s účtom na Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://allegro.sk/pomoc/kontakt?category=13a22c9e-d291-4e5c-9193-20ab2c14f6b2&subjectId=0d4bd5b0-884e-4bc5-bd36-b6c863701a24.
Reklamácie týkajúce sa spôsobu poskytovania Služieb zo strany Dopravcov, vrátane spôsobu poskytovania Doplnkových služieb uvedených v článku V. ods. 1. písm. a) a poplatkov zaplatených Dopravcom v súvislosti s ich poskytovaním, budú Dopravcovia posudzovať za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach pre nimi poskytované Služby.
VIII. Ukončenie služby (Allegro.sk)
Predávajúci môže kedykoľvek odstúpiť od služby Allegro Smart! zaslaním odstúpenia od zmluvy Spoločnosti s tým, že odporúčaným spôsobom ukončenia zmluvy je použitie kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii pre Predávajúcich s účtom Allegro na adrese: https://na.allegro.pl/smart-formularz a pre Predávajúcich s účtom Allegro.cz na adrese: https://allegro.cz/pomoc/kontakt?category=32a03c94-f823-4706-8e42-643a93c40a09&subjectId=8bb1e3d6-66ed-44ec-8c1f-e55ebeafee8e a pre Predávajúcich s účtom na Allegro.sk na adrese: https://allegro.sk/pomoc/kontakt?category=13a22c9e-d291-4e5c-9193-20ab2c14f6b2&subjectId=0d4bd5b0-884e-4bc5-bd36-b6c863701a24.
Ak tieto Podmienky alebo Podmienky Allegro sú porušené, najmä ak Predávajúci:
a. vykonal akúkoľvek činnosť, ktorá má negatívny vplyv na bezpečnosť prevádzky systému Allegro alebo poškodzuje iných Používateľov, alebo má za cieľ obísť bezpečnostné opatrenia uplatňované Spoločnosťou, alebo spočíva vo falšovaní údajov v systéme Allegro Smart!,
b. nedodržal ustanovenia podmienok uvedených v článku III ods. 2 a 3 a v článku IV ods. 6 a 7,
Spoločnosť má právo ukončiť poskytovanie Služby Predávajúcemu a pozastaviť Účet Predávajúceho v prípade hrubého porušenia. Odsek 8.4 Obchodných podmienok spoločnosti Allegro sa použije primerane.
IX. Záverečné ustanovenia (Allegro.sk)
Spoločnosť si vyhradzuje právo dočasne upraviť pravidlá uvedené v týchto podmienkach v prípade propagačných akcií organizovaných Spoločnosťou alebo jej obchodnými partnermi. Pravidlá propagačných akcií budú vždy upravené v osobitných podmienkach propagačných akcií.
Nadpisy (názvy jednotlivých článkov) v týchto podmienkach majú len informatívny charakter a nemajú vplyv na výklad týchto podmienok.
Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok vyhlásené za neplatné právoplatným rozsudkom všeobecného súdu, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti, pokiaľ zákon neustanovuje inak.
Vo veciach, ktoré nie sú upravené v týchto podmienkach, sa uplatňujú ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti Allegro.