Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 19,36 €
- The Culture Map: Decoding How People Think, Lead,
- za 0 € so
- 80,52 €
- Guide to Business Analysis Body of Knowledge
- za 0 € so
- 51,58 €
- Microservice Patterns: With examples in Java
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters (2007) |
Autor | Andrew Simms |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2007 |
Opis
Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters
Simms Andrew
- Wydawca: Little, Brown Book Group
- Data wydania: 2007
- ISBN: 9781845295110
- Liczba stron: 384
- Format: 197 x 129 x 25
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
You can shop anywhere you like - as long as it s Tesco. The inexorable rise of supermarkets is big news, but have we really taken on board what this means for our daily lives, and of our children? This book analyses this subject. It states how the supermarkets (Tesco in particular) have brought: Banality; Ghost towns; and, a Supermarket State.
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
98,9 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Tescopoly: How One Shop Came Out on Top and Why it Matters (2007) Andrew Simms. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to