Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Názov | Postmodernism in the Cinema |
Autor | Degli-Esposti Cristina |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 1998 |
Opis
Postmodernism in the Cinema
- Wydawca: Berghahn Books
- Rok wydania: 1998
- Oprawa: Miękka
- Format: 15.2x22.9cm
- Ilość stron: 276
- Język: angielski
"these essays . . . provide interesting reading strategies and different systems of interpretations that may help us with the difficult task of being post-modern." - Film and Theory Although "Postmodernism" has been a widely used catch word and its concept extensively discussed in philosophy, political thought, and the arts, many scholars still feel uneasy about it. Despite the fact that the concept can be traced back to Arnold Toynbee's 1939 edition of A Study of History, or even back into the nineteenth century, its amorphous nature continues to confound many scholars, not least because there are not one but several kinds of postmodernism, each one pointing to different states of questioning and to diverse ways of remembering, interpreting, and representing. This anthology makes a significant contribution to the current debate in that it offers sophisticated and multi-faceted discussions of a number of key issues in relation to cinema such as auteurism, national cinemas, metacinema, the parodic, history, and colonization. Cristina Degli-Esposti received a Doctorate in Foreign Languages and Literatures from the University of Bologna and one in Italian Studies from Indiana University. Since 1991 she has been Assistant Professor of Italian Studies in the Department of Modern and Classical Language Studies at Kent State University.
[Stamp,9781571811066,5/22/2023 6:27:59 AM]
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Postmodernism in the Cinema Degli-Esposti Cristina. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to