Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 45,02 €
- YUASA 12N5.5-4A AKUMULÁTOR YAMAHA MT 125 (14-22)
- za 0 € so
- 54,99 €
- JMP REGULÁTOR NAPÄTIA HYOSUNG GT / GV 650 (04-17)
- za 0 € so
- 63,69 €
- RELÉ ŠTARTÉRA YAMAHA XV 750 1100 VIRAGO
- za 0 € so
Opis
PREDMETOM DRAŽBY JE LÍTIUM-IÓNOVÁ BATÉRIA
Určenie:
- Kawasaki EN 500 C: 1999
- Kawasaki EN 500 C: 2000
- Kawasaki EN 500 C: 2001
- Kawasaki EN 500 C: 2002
- Kawasaki EN 500 C: 2003
- Kawasaki EN 500 C: 1996
- Kawasaki EN 500 C: 1997
- Kawasaki EN 500 C: 1998
- Kawasaki GPX 750 R: 1987
- Kawasaki GPX 750 R: 1988
- Kawasaki GPZ 500 S: 1987
- Kawasaki GPZ 500 S: 1988
- Kawasaki GPZ 500 S: 1989
- Kawasaki GPZ 500 S: 1989
- Kawasaki GPZ 500 S: 1990
- Kawasaki GPZ 500 S: 1991
- Kawasaki GPZ 500 S: 1992
- Kawasaki GPZ 500 S: 1993
- Kawasaki GPZ 500 S: 1994
- Kawasaki GPZ 500 S: 1995
- Kawasaki GPZ 500 S: 1996
- Kawasaki GPZ 500 S: 1997
- Kawasaki GPZ 500 S: 1998
- Kawasaki GPZ 500 S: 1999
- Kawasaki GPZ 500 S: 2000
- Kawasaki GPZ 500 S: 2001
- Kawasaki GPZ 500 S: 2002
- Kawasaki GPZ 500 S: 2003
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja: 1985
- Kawasaki GPZ 750 A Uni Trak: 1985
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja: 1990
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja: 1991
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja: 1992
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja: 1993
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja: 1994
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1984
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1985
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1986
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1987
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1988
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja proti ponoru: 1989
- Kawasaki GPZ 1000 RX Ninja: 1986
- Kawasaki GPZ 1000 RX Ninja: 1987
- Kawasaki GT 750 P: 1982
- Kawasaki GT 750 P: 1983
- Kawasaki GT 750 P: 1984
- Kawasaki GT 750 P: 1985
- Kawasaki KL 650 B Tengai: 1989
- Kawasaki KL 650 B Tengai: 1990
- Kawasaki KL 650 B Tengai: 1991
- Kawasaki KLR 600 B: 1985
- Kawasaki KLR 600 B: 1986
- Kawasaki KLR 600 B: 1987
- Kawasaki KLR 600 B: 1988
- Kawasaki KLR 600 B: 1989
- Kawasaki KLR 650 A: 1987
- Kawasaki KLR 650 C: 1995
- Kawasaki KLR 650 C: 1996
- Kawasaki KLR 650 C: 1997
- Kawasaki KLR 650 C: 1998
- Kawasaki KLR 650 C: 1999
- Kawasaki KLR 650 C: 2000
- Kawasaki KLR 650 C: 2001
- Kawasaki KLR 650 C: 2003
- Kawasaki KLR 650 C: 2002
- Kawasaki KLR 650 C: 2004
- Kawasaki VN 750 A: 1986
- Kawasaki VN 750 A: 1987
- Kawasaki VN 750 A: 1988
- Kawasaki VN 750 A: 1989
- Kawasaki VN 750 A: 1990
- Kawasaki VN 750 A: 1991
- Kawasaki VN 750 A: 1992
- Kawasaki VN 750 A: 1993
- Kawasaki VN 750 A: 1994
- Kawasaki VN 750 A: 1995
- Kawasaki Z 200 A: 1977
- Kawasaki Z 200 A: 1978
- Kawasaki Z 200 A: 1979
- Kawasaki Z 200 A: 1980
- Kawasaki Z 250 A: 1979
- Kawasaki Z 250 A: 1980
- Kawasaki Z 250 J: 1981
- Kawasaki Z 250 A: 1981
- Kawasaki Z 250 J: 1982
- Kawasaki Z 250 A: 1982
- Kawasaki Z 250 C: 1980
- Kawasaki Z 250 C: 1981
- Kawasaki Z 250 C: 1982
- Kawasaki Z 250 G Ltd: 1981
- Kawasaki Z 250 G Ltd: 1982
- Kawasaki Z 250 G Ltd: 1983
- Kawasaki Z 250 G Ltd: 1984
- Kawasaki Z 650 B: 1977
- Kawasaki Z 650 B: 1978
- Kawasaki Z 650 B: 1979
- Kawasaki Z 650 B: 1980
- Kawasaki Z 650 C: 1978
- Kawasaki Z 650 C: 1979
- Kawasaki Z 650 C: 1980
- Kawasaki Z 650 SR: 1979
- Kawasaki Z 650 SR: 1980
- Kawasaki Z 650 F: 1981
- Kawasaki Z 650 F: 1982
- Kawasaki Z 650 F: 1982
- Kawasaki Z 650 F: 1983
- Kawasaki Z 750 Y Ltd Twin: 1982
- Kawasaki Z 750 Y Ltd Twin: 1983
- Kawasaki Z 750 K Ltd Pohon dvojitým remeňom: 1983
- Kawasaki Z 750 K Ltd Pohon dvojitým remeňom: 1984
- Kawasaki Z 750 B Twin: 1976
- Kawasaki Z 750 B Twin: 1977
- Kawasaki Z 750 B Twin: 1978
- Kawasaki Z 750 GP Uni Trak: 1983
- Kawasaki Z 750 GP Uni Trak: 1984
- Kawasaki Z 900 A: 1976
- Kawasaki Z 1000 A: 1977
- Kawasaki Z 1000 A: 1978
- Kawasaki Z 1000 A: 1979
- Kawasaki Z 1000 MK2: 1979
- Kawasaki Z 1000 MK2: 1980
- Kawasaki Z 1000 MK2: 1980
- Kawasaki Z 1000 ST: 1979
- Kawasaki Z 1000 ST: 1980
- Kawasaki Z 1000 R2: 1983
- Kawasaki Z 1000 H vstrekovanie: 1980
- Kawasaki Z1 900: 1973
- Kawasaki Z1A 900: 1974
- Kawasaki Z1B 900: 1975
- Kawasaki Z1R 1000 D: 1978
- Kawasaki Z1R 1000 D: 1979
- Kawasaki Z1R 1000 D: 1980
- Kawasaki ZL 900 A Eliminátor: 1985
- Kawasaki ZL 900 A Eliminátor: 1986
- Kawasaki ZL 1000 A Eliminátor: 1987
- Kawasaki ZL 1000 A Eliminátor: 1988
- Kawasaki ZX 750 E Turbo: 1984
- Kawasaki ZX 750 E Turbo: 1985
- Kawasaki ZX 750 E Turbo: 1984
- Kawasaki ZX 750 E Turbo: 1985
- Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat: 1988
- Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat: 1989
- Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat: 1990
- Kawasaki ZXR 750H Stinger: 1989
- Kawasaki ZXR 750H Stinger: 1990
- Kawasaki ZZR 1100 C: 1990
- Kawasaki ZZR 1100 C: 1991
- Kawasaki ZZR 1100 C: 1992
Lítium-iónová batéria Power Sports LTM-Line s prepäťovou ochranou od spoločnosti Skyrich.
Skyrich je popredným výrobcom batérií a sériovým dodávateľom pre známych výrobcov motocyklov, ako sú KTM a Ducati.
Tieto batérie sa vyznačujú teplotne odolným, vodotesným nylonovým puzdrom a vylepšenými pripojovacími terminálmi. Sú vybavené vylepšeným indikátorom nabitia, ktorý ešte presnejšie zobrazuje stav nabitia, ochranou proti prebitiu, pokročilým systémom správy batérie (BMS), ktorý okrem balancerov (zabezpečujúcich rovnomerné nabíjanie / vybíjanie batérie) zahŕňa aj prepätie ochrana - ktorá zabraňuje nabíjaniu batérie vyšším napätím ako 14,9 V. Lítium-iónové batérie vyžadujú len 1/3 kapacity porovnateľnej olovenej batérie pri zachovaní minimálne rovnakého štartovacieho prúdu. V praxi sú tieto prúdy väčšie, ako vyžaduje výrobca motocykla na štartovanie motora a dodáva klasický olovený akumulátor.
Lítium-iónové batérie Skyrich LTM-Line sú úplne vodotesné a ani umývanie motocykla vysokotlakovou vodou ich nepoškodzuje. V súprave sa dodáva jedna alebo viac dištančných podložiek, ktoré prilepené k batérii pomocou priloženej lepiacej pásky, určujú jej správnu polohu na motocykli. Nahradenie štandardnej olovenej lítium-iónovej batérie umožňuje ušetriť hmotnosť až 5kg oveľa jednoduchším a lacnejším spôsobom ako iné drahé komponenty motocykla. Rozmery lítium-iónových batérií zodpovedajú veľkosti pôvodných olovených batérií pomocou adaptérov.
Výhody lítium-iónových batérií Skyrich v skratke:
- Veľké štartovacie prúdy aj pri malých kapacitách a pri veľkom stupni vybíjania
- Integrovaná prepäťová ochrana
- Približne 1/3 hmotnosti porovnateľného oloveného akumulátora
- Vylepšené terminály z mosadze pre lepšiu vodivosť
- Úplne vodotesné čierne puzdro batérie vyrobené z nylonu, čo zaisťuje absenciu deformácie pod vplyvom tepla
- Bezkonkurenčný pomer úspory hmotnosti a nákladov
- Môže byť inštalovaný v akejkoľvek polohe, pretože neobsahuje kyselinu
- Neobsahuje ťažké kovy
- Vyvážené vybíjanie / nabíjanie všetkých článkov špeciálnymi balančnými strojmi
- Rýchle nabíjanie veľkým prúdom (až 90% za 6 min)
- Veľmi nízka úroveň samovybíjania (2-3%, max. 5% mesačne)
- Dobrý výkon aj pri vysokých teplotách (do 60°C)
- Bezpečná technológia LiFePO4 a dlhá životnosť článkov
Výrobca garantuje dostatočnú štartovaciu kapacitu až do -5 stupňov Celzia.
Lítium-iónové batérie Skyrich majú katódu vyrobenú zo fosfátu železa (LiFePO4), v dôsledku čoho nemôžu pri bežnej prevádzke explodovať.
Na nabíjanie lítium-iónových batérií je potrebné použiť nabíjačku, ktorá je pre ne určená.
V žiadnom prípade nepoužívajte nabíjačky, ktoré sa pred začatím nabíjania snažia stimulovať hlboko vybité batérie (napätie pod 10V) s použitím napätia väčšieho ako 14,9V.
Odporúčaný nabíjací prúd 1A.
Maximálny nabíjací prúd pre rýchle nabíjanie 10A.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu LI-ION AKUMULÁTOR KAWASAKI EN 500 / GPX 750. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to