Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 15,69 €
- Diagnostické rozhranie ELM327 iCar2 Vgate OBD2 PL
- za 0 € so
Stav: Nové
DIAGNOSTICKÁ SKENERA PRE Opel Adam Astra Corsa Insignia DPF OBDII
Za posledných 30 dní si tento produkt od viacerých predajcov kúpila 1 osoba
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Značka | SDPROG |
Hmotnosť (s balením) | 0.1 kg |
Kód výrobcu | ICAR2-BT4.0LE+SDPOPEL |
Opis
Rozhranie iCar2 4.0 Bluetooth LE + softvér SDPROG PL pre OPEL
Má vaše auto problémy so spaľovaním? Lambda sonda nefunguje správne? Vyskytli sa chyby motora? Potrebujete skontrolovať DPF filter?
Rozhranie iCar 2 Bluetooth 4.0 LE ELM327 je v súčasnosti jedným z najnovších diagnostických rozhraní a jeho výhodou je, že sa pripája k väčšine motorov osobných automobilov na koľajnici CAN.
Rozhranie iCar2 Bluetooth 4.0 LE je prispôsobené pre všetky zariadenia pod kontrolou systému Android, ako aj iOS. Odporúča sa aj pre majiteľov zariadení Huawei.
Poľské diagnostický softvér pre rozhrania OBDII a ELM327+ servisná funkcia pre Audi, BMW, Dacia, Hyundai, Infiniti, Kia, Mini, Nissan, Opel, Renault, Seat, Škoda, Volkswagen.
▶ Aktualizovaný softvér SDPROG má okrem Režimu OBDII implementovaný aj Servisný režim
Diagnostický program SDPROG v elektronickej verzii. K dispozícii pre Android a iOS, na stiahnutie v:
✅ Google Play
✅AppStore
✅Galéria aplikácií (Huawei)
▶ Dôležité!
Pre používanie diagnostického programu SDPROG je potrebné sa prihlásiť do účtu MySDProg. Pre vytvorenie MySDProg účtu je potrebné zadať aktivačný kód, ktorý ste dostali po zakúpení produktu.
Program diagnostikuje všetky značky a modely automobilov, ktoré boli vyrobené v súlade so systémom OBDII.
Zavedenie štandardu OBDII vo svete:
USA a Ázia:
✅od roku 1996
Európa:
✅od roku 2000 pre benzínové motory
✅od roku 2004 pre dieselové motory
▶ Podporované modely OPEL
Určené pre vozidlá značky OPEL v rokoch 2002 až 2024
Adam (2012-2019), Ampera (2011-2014), Ampera-e (2017-2019), Antara (2006-2015), Astra-H (2004-2014), Astra-J (2010-2019), Astra- K (2015-2022), Cascada (2013-2019), Corsa-E (2013-2019), Insignia (2009-2017), Insignia-B (2018-), Karl / Viva (2015-2018), Meriva-B (2010-), Mokka (2012-2017), VectraC / Singum (2002-2008), Zafira-B (2005-2014), Zafira-C (2012-2019)
▶ Sada obsahuje
✅Rozhranie iCar2 4.0 Bluetooth LE
✅originálny softvér SDPROG vo verzii pre všetky mobilné zariadenia so systémom Android a iOS
✅ návod
✅aktivačný kód (PLXXXX-XXXX-XXXX) poskytujúci doživotný prístup k programu, bezplatné aktualizácie a technickú podporu. Aktivačný kód je potrebný na vytvorenie účtu MySDProg
▶ Podporované moduly pre vozidlo OPEL
· Motor
· ABS/TC/ESP (Brzdový systém/trakčná kontrola)
· EHPS (Elektrohydraulický posilňovač riadenia)
· CDC (Nepretržitá kontrola odpisov)
· AHL/AFL (Úroveň svetlometov)
·
· Príkaz polohy EGR (recirkulácia výfukových plynov)
· Koeficient impulzu EGR
· Snímač hladiny paliva
· Krútiaci moment motora
· Požadovaný krútiaci moment (trakčná kontrola)
· Požadovaný krútiaci moment (automatická prevodovka)
· Teplota paliva
· Konečná dávka vstrekovania paliva
· Čas hlavného vstrekovania
· Rýchlosť vačkového hriadeľa
· Pomer impulzov Tlak preplňovania Elektromagnetický ventil
· Hodnota počítadla kilometrov
· Tlak paliva v systéme Common Rail
· Požadovaný tlak paliva v systéme Common Rail
· Pomer impulzu elektromagnetického ventilu riadenia úrovne vírenia
· Prúd elektromagnetického ventilu riadenia tlaku koľajnice
· Elektromagnetický ventil na dávkovanie paliva PWM
· Elektromagnetický ventil dávkovača paliva
· Rozdiel tlakov DPF
· B1S1 Teplota výfukových plynov (Bank 1 senzor 1)
· Požadované voľnobežné otáčky motora
· Tlak klimatizácie
· Vypočítaná poloha pedálu akcelerátora
· Spodné umiestnenie snímača APP 1
· Vypočítaná poloha škrtiacej klapky
· Spätná väzba polohy EGR
· Pomer impulzov EGR
· Odvzdušňovací ventil palivovej nádrže
· Čas oneskorenia zapaľovania
· Čas vstrekovača
· Uhol zapaľovacej iskry
· Oneskorenie spaľovania poklepávacieho valca 1
· Oneskorenie spaľovania poklepávacieho valca 2
· Oneskorenie spaľovania poklepávacieho valca 3
· Oneskorenie klepania Valec 4
· B1 Krátkodobá regulácia hladiny paliva (Bank 1)
· Zaťaženie paliva pri čiastočnom zaťažení
· Zaťaženie paliva pri plnom zaťažení
· Naučená spodná poloha snímača APP 1
· Naučená spodná poloha snímača APP 2
· Vypočítaná poloha pedálu
· Naučená spodná poloha snímača TP 2
· Kontrola klepania
· Stav odvzdušňovacieho ventilu palivovej nádrže
· Absolútny tlak v kolektore
· Obohacovanie pri plnom zaťažení
· Odrezanie paliva pri brzdení
· Obohatenie ochrany katalyzátora (Bank 1)
· B1 Slučka snímača O2 (Bank 1)
· B1S1 Ohrievač snímača O2 (Bank 1 senzor 1)
· B1S2 Ohrievač snímača O2 (Bank 1 Senzor 2)
· Modifikované voľnobežné otáčky
· APP v polohe voľnobehu
· Obohatenie pri plnom zaťažení
· Ventil sacieho potrubia
· Prerušenie prívodu paliva pri brzdení
· Oneskorenie klepania Valec 1
· Oneskorenie klepania Valec 2
· Valec na oddialenie fajčenia 3
· B1S2 Ohrievač snímača O2 (Bank 1 snímač 2)
· B1S1 Pomer vzduchu a paliva (Bank 1 senzor 1)
· B1S2 Pomer vzduchu a paliva (Bank 1 senzor 2)
· B1 Krátkodobé prerezávanie paliva (Bank 1)
· Normálna prevádzková teplota motora
· Núdzový režim nesúvisiaci s ETC (elektronické ovládanie škrtiacej klapky)
· Čas udržiavania zapaľovania
· Skutočná poloha vačkového hriadeľa sacích ventilov
· Skutočná poloha vačkového hriadeľa výfukových ventilov
· Čiastočné zaťaženie Trym paliva
· Plné zaťaženie Trym paliva
· Snímač TP 1 (polohy škrtiacej klapky)
· Spodná poloha snímača TP 1
· Ventil EGR (recirkulácia výfukových plynov)
· Spätná väzba polohy EGR (recirkulácia výfukových plynov)
· Príkaz položky EGR
· Požadovaný tlak paliva
· Spätná väzba tlaku paliva
· Pomer impulzu elektromagnetického ventilu riadenia úrovne vírenia
· Obohatenie ochrany katalyzátora (Bank 1)
· Spínač spojky
· Stav hladiny motorového oleja
· Oneskorenie spaľovania poklepávacieho valca 4
· Sklon adaptácie IAC (kontrola nasávaného vzduchu)
· APP pri voľnobehu
· Senzor TP 2 (naučená spodná poloha)
· Ventil sacieho potrubia 1
· B2 Slučka snímača O2 (Bank 2)
· B1S1 Ohrievač snímača O2 (Bank 1 Senzor 1)
· B2S1 Ohrievač snímača O2 (Bank 2 Senzor 1)
· B2S2 Ohrievač snímača O2 (Bank 2 Senzor 2)
· B1S1 Pomer vzduchu a paliva (Banka 1 snímača 1)
· B2S1 Pomer vzduchu a paliva (Banka 2 snímača 1)
· B2 Krátkodobé nastavenie palivovej zmesi (Bank 2)
· B2S1 Senzor O2 (Bank 2 Senzor 1)
· B2S2 Senzor O2 (Bank 2 Senzor 2)
· B2S2 Pomer vzduchu a paliva (Banka 2 snímača 2)
· Čas odpočinku zapaľovania
· Valec na oddialenie fajčenia 4
· Valec oneskorenia klepania 5
· Valec oneskorenia klepania 6
· Tlak oleja 1
· Tlak oleja 2
· B1S2 Ohrievač snímača O2 (Banka 1 snímača 2)
· Absolútny tlak v sacom potrubí
· Spätná väzba o polohe EGR
· B1 Krátkodobá regulácia hladiny paliva (Bank 1)
· Teplota chladiacej kvapaliny chladiča
· Snímač polohy deaktivácie portu
· Klimatizácia
· Senzor APP 1 Oboznámená spodná poloha
· Valec oneskorenia klepania 2
· Valec oneskorenia klepania 3
· Valec oneskorenia klepania 4
*Parametre platia pre vybrané motory
Monitorovanie prevádzky senzorov a úplná kontrola nad DPF
· Stav regenerácie DPF
· Akumulácia sadzí v DPF filtri
· Vzdialenosť od poslednej regenerácie DPF
· Senzor 1 Teplota výfukových plynov
· Snímač 2 teploty výfukových plynov
· Aktívna regenerácia filtra pevných častíc
· Vzdialenosť od poslednej výmeny DPF filtra
· Snímač diferenčného tlaku DPF
· Snímač teploty paliva
· Aktuálne počítadlo prerušení zapaľovania valca 1
· Aktuálne počítadlo prerušení zapaľovania valca 2
· Aktuálne počítadlo prerušení zapaľovania valca 3
· Aktuálne počítadlo prerušení zapaľovania valca 4
· Vzdialenosť od posledného upozornenia na tlak oleja
· Vzdialenosť od posledného upozornenia na hladinu oleja
· B1S1 Pomer vzduchu a paliva (Bank 1 senzor 1)
· B1S2 Pomer vzduchu a paliva (Bank 1 senzor 2)
· Spínač spojky
· Brzdový spínač 1
Monitorovanie parametrov DPF:
Z17DTH, Z17DTL, Z19DT, Z19DTL, Z19DTH, A20DT, A20DTC, A20DTH, A20DTJ, A20DTL, A20DTR, A13DTE, B16DTE, B16DTH, B20DTH, A17DTE, A17DTF, A17DTS, A17DTN, A17DTC.
Čítanie vymazania/vymazania chybových kódov: číslo chybového kódu, popis chybového kódu, stav chybového kódu, typ chybového kódu
▶ Výhody softvéru SDPROG
✅Servisný režim - čítanie a mazanie chybových kódov zo všetkých modulov vo vozidle a monitorovanie aktuálnych parametrov spolu s DPF/FAP/GPF a mnoho ďalších, v závislosti od značky vozidla.
✅Program SDPROG je určený na podporu všetkých značiek a modelov automobilov, ktoré sú v súlade so systémom OBDII, ktoré boli doteraz vyrobené.
✅Čítanie príčiny výskytu svietiaceho ovládacieho prvku Check Engine/MIL.
✅Čítanie chybových kódov: uložené, čakajúce, konštantné, generické a špecifické pre daného výrobcu.
✅Vymazanie chýb a chybových kódov.
✅Získanie užitočných informácií o pravdepodobnom dôvode poruchy a o tom, ako ju odstrániť.
✅Program dokáže prečítať všetky kódy platné v systéme OBDII. Ako napríklad: P – hnacia sústava, B – karoséria, C – podvozok, U – sieťová komunikácia.
✅Skúška napätia, funkcia umožňuje určiť, v akom stave sa batéria nachádza a regulátor napätia.
✅Diagnostický monitor, nadradená diagnostická možnosť. Umožňuje získať rýchle informácie o stave daného vozidla.
✅G-Sensor, pomocou tejto funkcie môžete skontrolovať preťaženie v aute na základe hodín.
✅Režim Race, je prispôsobiteľná funkcia, ktorá umožňuje priradiť vizuálne a zvukové signály k užívateľom zadanej hodnote otáčok motora
▶ Kde je softvér SDPROG, bude to užitočné najviac?
Autoservis
- Možné príčiny vzniku poruchy
- Dôvody vzniku chybového kódu
- Možné príznaky poruchy
- princíp fungovania komponentu
Vedomý vodič
- Monitorovanie teploty motora, nasávaného vzduchu a okolia
- Monitorovanie polohy pedálu akcelerátora
- Monitorovanie napätia elektrickej inštalácie
- monitorovanie plniaceho tlaku turbodúchadla
- mnoho ďalších
Predajca áut
- prejdená vzdialenosť od okamihu, keď sa objaví ovládací prvok MIL
- čas od odstránenia chybových kódov
- čas od okamihu, keď sa objaví ovládací prvok MIL
▶ Diagnostické poradenstvo
SDPROG PL, ktorý je súčasťou balenia, ponúka bohatú databázu technických tipov, ktoré pomôžu užívateľovi efektívnejšie nájsť poruchu a odstrániť ju:
- Možné príčiny vzniku poruchy
- Príčiny vzniku chybového kódu
- Možné príznaky
- Princíp fungovania komponentu
Program podporuje všetky značky a modely automobilov od roku 2004 bez ohľadu na krajinu, v ktorej boli vyrobené.
Je to možné vďaka tomu, že systém OBDII bol namontovaný na vozidlách s príchodom noriem EURO, ktoré nútia výrobcov automobilov používať jednotný diagnostický systém.
▶ Tipy pri kúpe vozidla
Poskytuje informácie užitočné pri kúpe vozidla, ako napríklad:
- Prejdená vzdialenosť od okamihu aktivácie ovládacieho prvku MIL
- Čas od odstránenia chybových kódov
- Čas od aktivácie ovládacieho prvku MIL
Pre lepšie pochopenie procesov prebiehajúcich v motore má aplikácia možnosť sledovať prácu jednotlivých senzorov v aute:
- Teploty motora, nasávaného vzduchu a okolia
- Otáčky motora
- Pozícia pedálu zrýchlenia
- Napätie v elektroinštalácii
- Tlak preplňovania turbodúchadla
- Mnoho ďalších
▶ Detekuje špecifické chyby
Genetické chyby: chyby, ktoré sú definované pre každého výrobcu rovnako.
Chyby špecifické pre daného výrobcu: ide o chyby, ktorých definícia úzko súvisí s daným výrobcom automobilov, pre každú značku bude mať dané chybové číslo inú definíciu.
Uložené kódy: sú to kódy, ktoré boli potvrdené. Upozorňujú, že porucha sa v súčasnosti vyskytuje a vyvoláva rozsvietenie ovládacieho prvku MIL/Check Engine.
Čakajúce kódy: sú to kódy, ktoré sa vyskytli sporadicky a neboli opätovne zaznamenané, nespôsobujú rozsvietenie ovládacieho prvku MIL/Check Engine.
Pevné kódy: sú to kódy, ktoré boli vymazané, ale ovládač motora nepotvrdil, že daná chyba sa už nevyskytuje.
▶ Skúška napätia
Skúška napätia umožňuje určiť, v akom stave je batéria a regulátor napätia.
Skúška napätia
Test umožňuje čítať napätie na batérii v rôznych režimoch prevádzky vozidla:
- napätie batérie v pokoji pri státí
- pokles napätia pri štarte
- stav nabíjania pri práci vo voľnom obehu
- stav nabíjania pri práci pri zaťažení
▶ Diagnostické monitory
Diagnostické monitory je nadradená funkcia softvéru SDProg. Umožňuje veľmi jednoduchým spôsobom predbežne skontrolovať vozidlo, ktoré si napríklad chceme kúpiť. Ak sa vyskytnú dané chyby, môže to znamenať, že sa neoplatí ísť na profesionálnu diagnostickú stanicu.
Softvér vám dáva možnosť skontrolovať, či kódy chýb neboli odstránené o chvíľu skôr, než sme prišli.
Okrem toho pomocou tejto funkcie môžete navyše skontrolovať, či sa daná porucha stále vyskytuje v aute a či bola správne odstránená.
Čo znamenajú farby ikoniek pri názvoch automobilových komponentov?
- Zelená – žiadne chybové kódy a všetky dostupné monitory dokončené.
- Žltá – žiadne chybové kódy a existujú nedokončené monitory.
- Červená – chybové kódy sa vyskytujú a existujú nedokončené monitory.
Čo ak je monitor nedokončený?
To znamená, že daný diagnostický postup nebol dokončený.
Kontinuálne monitory sú neustále monitorované, ich porucha a testovanie prebieha pomerne rýchlo napr. Vypadnutie zapaľovania. Pokiaľ ide o diskontinuálne monitory, čas je dlhší, pretože musí byť splnených niekoľko podmienok, aby diagnostický systém mohol vykonať celý postup, napr. Porucha katalyzátora.
V prípade, že je monitor nedokončený, je potrebné byť obzvlášť opatrný, pretože nevieme, či jeho test skončí opätovným výskytom poruchy, alebo či systém ešte potrebuje čas na ďalšie testy.
▶ G-senzor
Funkcia G-Sensor umožňuje skontrolovať preťaženie vo vozidle na základe údajov z hodín. Vďaka tejto funkcii môžete ľahko skontrolovať aktuálne preťaženie v aute počas jazdy. Program zobrazuje aktuálnu a maximálnu hodnotu preťaženia.
▶ Režim Race
Režim Race je funkcia, ktorá umožňuje priradiť vizuálne a zvukové signály k rýchlosti určenej používateľom.
Pomocou tejto funkcie si vodič môže nastaviť zvukový signál, ktorý signalizuje, v ktorom okamihu je najlepšie zmeniť prevodový stupeň. Najlepšie je nastaviť zvukový signál v okamihu, keď motor dosiahne svoj maximálny výkon.
Informácie o tom, pri akých otáčkach daný motor dosahuje svoj maximálny výkon, by sa mali hľadať vo verejne dostupných zdrojoch, ako sú internetové fóra alebo novinové články.
Spôsob prevádzky:
- Jediný zvukový signál a žmurkanie hodín vás informujú o potrebe pripraviť sa na zmenu prevodového stupňa na vyšší.
- Duálny zvukový signál a konštantné podsvietenie hodín na červenú farbu vás upozornia na potrebu okamžite zmeniť prevodový stupeň na vyšší.
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Čas doručenia, ktorý Allegro odhaduje na základe predchádzajúcich doručení od tohto predajcu.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,2 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.