Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 9,17 €
- PORSCHE 718 982 2.0 VÁKUOVÝ VENTIL 7PP906270
- od 0 € so
- 22,77 €
- RENAULT TRAFIC II 2.0 dCi PIEST S OJNICOU 910653
- za 0 € so
Parametre
Stav | Použitý |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Výrobca dielov | Peugeot OE |
Typ auta | Osobné autá |
Kvalita dielov (podľa GVO) | O - originál s logom výrobcu (OE) |
Katalógové číslo dielu | 9657248680 |
Opis
INFORMÁCIE O ČASTI
- NÁZOV TURBÍNA TURBODÚCHADLO
- VÝROBNÉ ČÍSLO 9657248680
- ZNAČKA PEUGEOT
- MODEL 307
- MOTOR 1.6 HDI 109KM
- KAROSÉRIA Kombi
- POČET DVERÍ
- PODMODEL
- OBJEM MOTORA 1560,0
- TYP PREPRAVKY Manuálna
- DRUH PALIVA Diesel
- KÓD MOTORA
- ROK VÝROBY 2005
- ROK VÝROBY
- FAREBNÝ KÓD
- FARBA
- ID ČASTI: ID: 318100
ORIGINÁLNA GARRETT TURBÍNA Č. 9652113780
BEZ POZDĹŽNEJ VÔLE PRE NASADENIE NA AUTO. JEMNE VYBRÚSENÉ LOPATKY
GW ŠTARTOVANIE 14 DNÍ
OEM čísla
CITROEN
0375. J6
CITROEN
0375. J8
CITROEN
9650764480
CITROEN
9651839880
CITROEN
9654128780
CITROEN
9656125880
CITROEN
9657248680
CITROEN
9660641380
CITROEN
9663199280
FORD
1231096
FORD
1254337
FORD
1319614
FORD
1340133
FORD
1355027
FORD
1373584
FORD
1441253
FORD
1465162
FORD
1479055
FORD
1789074
FORD
3M5Q6K682AA
FORD
3M5Q6K682AB
FORD
3M5Q6K682AC
FORD
3M5Q6K682AE
FORD
3M5Q6K682AF
FORD
3M5Q6K682AG
FORD
3M5Q6K682AH
FORD
3M5Q6K682AK
FORD
RE3M5Q6K682AK
PEUGEOT
0375. J6
PEUGEOT
0375. J8
PEUGEOT
9650764480
PEUGEOT
9651839880
PEUGEOT
9654128780
PEUGEOT
9656125880
PEUGEOT
9657248680
PEUGEOT
9660641380
PEUGEOT
9663199280
VOLVO
36002480
VOLVO
8603746
APLIKÁCIA:
CITROEN
BERLINGO Plná karoséria (M_)
1.6 16V
(2005-08 » 2007-12), mot. NFU (TU5JP4), 81kW, 110HP, 1587ccm
C2 (JM_)
1,6 HDi
(2005-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C3 I (FC_)
1,6 16V HDi
(2005-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C3 Picasso
1,6 HDi
(2009-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C4 I (LC_)
1,6 HDi
(2004-11 » 2011-07), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C4 Picasso I (UD_)
1,6 HDi
(2007-02 » 2013-08), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C5 II (RC_)
1.6 HDi (RC8HZB)
(2004-09 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C5 II Break (RE_)
1.6 HDi (RE8HZB)
(2004-09 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C5 III (RD_)
1.6 HDi 110
(2008-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
C5 III Break (TD_)
1.6 HDi 110
(2008-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
XSARA PICASSO (N68)
1,6 HDi
(2004-05 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
FORD
FOCUS C-MAX
1.6 TDCi
(2003-10 » 2007-03), mot. G8DA, G8DB, 80kW, 109HP, 1560ccm
FOCUS II (DA_)
1.6 TDCi
(2004-07 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm
FOCUS II kombi (DA_)
1.6 TDCi
(2007-12 » 2012-09), mot. G8DA, 81kW, 110HP, 1560ccm
FOCUS II kombi (DA_)
1.6 TDCi
(2004-07 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm
FOCUS II sedan (DA_)
1.6 TDCi
(2005-04 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm
MAZDA
3 (BK)
1.6 DI Turbo
(2004-06 » 2009-06), mot. Y601, 80kW, 109HP, 1560ccm
3 sedan (BK)
1.6 DI Turbo
(2004-06 » 2009-06), mot. Y601, 80kW, 109HP, 1560ccm
PEUGEOT
1007 (KM_)
1,6 HDi
(2007-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
206 liftback (2A/C)
1.6 HDi 110
(2004-05 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
206 SW (2E/K)
1.6 HDi 110
(2004-05 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
207 (WA_, WC_)
1,6 HDi
(2006-02 » ), mot. 9HV (DV6TED4), 9HX (DV6ATED4), 66kW, 90HP, 1560ccm
207 (WA_, WC_)
1,6 HDi
(2006-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
207 SW (WK_)
1,6 HDi
(2007-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
3008
1,6 HDi
(2009-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
307 (3A/C)
1.6 HDi 110
(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
307 Break (3E)
1.6 HDi 110
(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
307 SW (3H)
1.6 HDI 110
(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
308 (4A_, 4C_)
1,6 HDi
(2007-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
308 SW
1,6 HDi
(2007-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
407 SW (6E_)
1.6 HDi 110
(2004-05 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
5008
1,6 HDi
(2009-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 110HP, 1560ccm
PARTNER Tepee
1,6 HDi
(2008-04 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm
ODPORÚČAME VÁM, ABY STE SA OBOZNÁMILI S POSTUPOM MONTÁŽE TEJTO TURBÍNY.
TO VÁM POMÔŽE VYHNÚŤ SA NIEKTORÝM PROBLÉMOM POČAS MONTÁŽE.
BOHUŽIAĽ, MNOHÍ MACHNÍCI NA TO ZABÚDAJÚ A PO NAMONTOVANÍ TURBÍNY HNEĎ PO ŠTARTE A NAJAZDENÍ NIEKOĽKÝCH KILOMETROV SA TURBODÚCHADLO STIERA, ČO ÚČINNE ZNEMOŽŇUJE ZÁKAZNÍKOVI UPLATNIŤ REKLAMÁCIU V NAŠEJ SPOLOČNOSTI.
Postup výmeny turbodúchadla v motore DV6 (1.6 HDi / TDCi)
Vypustite starý motorový olej.
Naplňte motor novým olejom s prídavkom čistiaceho prostriedku motora. Naštartujte motor a nechajte ho bežať na voľnobehu 20 minút.
Vymontujte vákuové čerpadlo. Demontujte a vyhoďte tesnenia čerpadla.
Demontujte turbodúchadlo.
Odstráňte chladič oleja.
Demontujte olejový filter.
Demontujte prívodný kábel oleja z bloku motora do turbodúchadla. Vyhoďte drôt.
Demontujte rúrku na odber oleja (drak čerpadla).
Skontrolujte odmontované časti – či sú v nich kovové nečistoty:
skrutka/duté skrutky s filtrom (upevnenie prívodného potrubia oleja)
spätné vedenie oleja z turbodúchadla
olejový chladič
rúrka na odber oleja (drak čerpadla)
olejový filter
vákuové čerpadlo
olejové čerpadlo
Dôkladne vyčistite chladič oleja prostriedkom na čistenie bŕzd a osušte stlačeným vzduchom.
Namontujte olejový chladič a filter. Použite nové tesnenie.
Dôkladne očistite vákuové čerpadlo pomocou prostriedku na čistenie bŕzd, osušte stlačeným vzduchom a nasaďte nové tesnenia.
Pozor!
Ak nie je možné úplne odstrániť nečistoty, je potrebné vymeniť vákuové čerpadlo. Toto pravidlo platí aj pre ostatné komponenty motora, ktoré sa nedajú účinne čistiť (olejový chladič, medzichladič, drak čerpadla, olejové čerpadlo atď. ).
Namontujte novú rúrku na odber oleja (drak čerpadla) a olejovú misku.
Vymontujte a vyčistite chladič plniaceho vzduchu (intercooler).
Skontrolujte všetky vzduchové potrubia na mechanické poškodenie, znečistenie alebo obmedzenie prúdenia vzduchu. V prípade potreby vyčistite alebo vymeňte tieto prvky.
Namontujte funkčné turbodúchadlo.
Namontujte novú spätnú hadicu oleja z turbodúchadla.
Namontujte nový prívod oleja a skrutku/duté skrutky s filtrom najnovšej konštrukcie*.
*Navrhujeme úplné odstránenie sitka z vnútra dutej skrutky.
Namontujte zostávajúce prvky v opačnom poradí ako postup demontáže.
Nalejte motorový olej.
Zmerajte prietok oleja cez namontované turbodúchadlo:
namontujte dlhšiu vratnú hadicu oleja do turbodúchadla, druhý koniec vložte do nádoby
Naštartujte motor a nechajte ho bežať na voľnobeh. Po 60 sekundách vypnite motor a zmerajte množstvo oleja v nádobe. Musí presiahnuť 0,5L (500ml)
Skúška sa musí opakovať 2 alebo 3 krát, aby sa potvrdili výsledky.
Uistite sa, že motor nepracuje s príliš malým množstvom oleja.
Pripevnite spätné vedenie oleja z turbodúchadla k motoru.
Vykonajte skúšobnú jazdu na úseku 30-40 kilometrov.
Znova vymeňte motorový olej a olejový filter.
Pozor!!!
Tvorba olejového kalu vo vnútri mazacieho systému môže byť spôsobená nedostatkom vhodného utesnenia vstrekovačov paliva. Prefukovanie výfukových plynov sa dostáva z valcov pod kryt ventilov, čo spôsobuje zrýchlenú degradáciu motorového oleja a tvorbu dechtového sedimentu alebo spekania oleja na mazaných povrchoch. Okrem preplachovania mazacieho systému motora zmesou motorového oleja s prídavkom čistiaceho prostriedku motora môže byť potrebné aj mechanické čistenie povrchu pod krytom ventilov a kontrola tesnosti miest uloženia vstrekovačov. Na tento účel je potrebné:
demontovať kryt ventilov, kryt vačkového hriadeľa a vstrekovače
dôkladne vyčistite vnútro hlavice
skontrolovať a v prípade potreby vymeniť hydraulické posúvače ventilov
skontrolovať a vyčistiť vstrekovače, vymeniť ich vonkajšie tesnenia a dôkladne vyčistiť povrchy usadzovania vstrekovačov.
Tento problém sa týka najmä motorov vo vyrábaných automobiloch.
Do decembra 2010.
Od tohto obdobia skupina PSA používa modifikované tesnenie vstrekovačov.
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
98,2 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu 206 207 307 308 3008 407 VOLVO S40 II V50 1.6D HDI 109KM TURBÍNA 9657248680. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to