Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Obal knihy | iný |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2024 |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Opening Weekend: An Insider's Look at Marketing Hollywood's Hits and Flops |
Autor | Fredrick, Jim |
Nakladateľstvo | University Press of Mississippi |
Opis
Opening Weekend: An Insider's Look at Marketing Hollywood's Hits and Flops
- Autor: Fredrick, Jim
- Wydawnictwo: University Press of Mississippi
- Data wydania: 2024-10-15
- Liczba stron: 352
- Wymiary: 16.5 x 0.9 x 23.5
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781496853387
In a world where movie marketers are the stars of the story, Opening Weekend: An Insider's Look at Marketing Hollywood's Hits and Flops recounts Jim Fredrick’s journey through the realm of movie marketing. Fredrick offers readers exclusive access to behind-the-scenes anecdotes and firsthand accounts of working with studio executives and navigating relationships with famous movie stars and directors. After starting his career in 1983 as a trailer editor and producer at famed advertising boutique Intralink, Jim Fredrick went on to serve as president of marketing at Castle Rock Entertainment; senior vice-president of creative advertising at Warner Bros.; and executive vice-president of marketing at Sony Screen Gems. In 2011, he founded his own company, Jim Fredrick Motion Picture Marketing. Across a span of thirty-five years, Fredrick’s roles as a trailer maker and studio executive allowed him to craft advertising campaigns for a range of movies, from such iconic cinematic gems as The Shawshank Redemption to the widely beloved Harry Potter franchise, to commercial failures like The Adventures of Pluto Nash and Fired Up! Opening Weekend explores the intricacies of the lesser-known business of film distribution and marketing, unraveling the complex mechanisms through which movies are sold to discriminating audiences. Replete with triumphs, setbacks, and the relentless spirit that drives the creation and promotion of cinematic masterpieces, Opening Weekend promises an enthralling glimpse into the previously untold world of Hollywood movies.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Opening Weekend: An Insider's Look at Marketing Hollywood's Hits and Flops Fredrick, Jim. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to