Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Key Account Rock Stars: Raising Your Volume by Lowering Your Decibels |
Autor | Pettersson, Marc |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2024 |
Nakladateľstvo | Business Expert Press |
Opis
Key Account Rock Stars: Raising Your Volume by Lowering Your Decibels
- Autor: Pettersson, Marc
- Wydawnictwo: Business Expert Press
- Data wydania: 2024-05-09
- Liczba stron: 142
- Wymiary: 15.2 x 0.8 x 22.9
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781637425879
Key Account Rock Stars: Raising Your Volume by Lowering Your Decibels brings fresh new thoughts to the topic of Key Account Management. This book reveals the secrets of how to successfully engage with customers and how to become organizationally savvy, plus practical tools for succeeding on the job. It is written for the practitioner and takes readers through the soft sides of the job, which is exactly what is needed to succeed and achieve career fulfillment. Account managers must keep the relationship fresh, with creative ways to add value to the customers so customers remain genuinely satisfied with the relationship. Losing a customer will always be a burden on the individual Key Account Manager, whatever the reason for the loss. Readers will Gain awareness of what a good customer relationship looks like, Learn tools to solve issues and improve ways of working, And most importantly, learn how to succeed as a Key Account Manager Remember, the importance of customer centricity is higher than ever. The decade long transition of the economy away from production towards services and the need to differentiate from the competition will certainly continue. A company today that fails to engage with the customers will not succeed; the era of making a good product and trusting it to sell itself is long gone.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Key Account Rock Stars: Raising Your Volume by Lowering Your Decibels Pettersson, Marc. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to