Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 31,80 €
- Extreme Ownership: How U.S. Navy Seals Lead and
- za 0 € so
- 39,66 €
- Criminal Profiling: How Psychological Profiling
- za 0 € so
- 35,51 €
- Courageous Discomfort: How to Have Important,
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.816 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2021 |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | How Design Makes Us Think: And Feel and Do Things |
Opis
How Design Makes Us Think
AIGA medalist and former AIGA National President Sean Adams visually explores design principles and theory that affect the way we think and how we behave.
Design is everywhere. It’s visceral. It’s intellectual. It’s emotional. While we often discuss the aesthetics of design, we don't always dig deeper into the ways design can overtly, or covertly, influence how we feel and act.
In How Design Makes Us Think, AIGA award-winning graphic designer Sean Adams walks us through the power of design to attract attention and convey meaning. Through hundreds of examples across design principles, from graphic design to industrial design to architecture, Adams illustrates how design can inspire, provoke, amuse, anger, or reassure us, or subtly or consciously influence our thoughts and behavior.
The book also delves into the sociological, psychological, and historical reasons for our responses to design, offering practitioners and clients alike a new appreciation of their responsibility to create design with the best intentions. How Design Makes Us Think is an essential read for designers, educators, advertisers, psychology enthusiasts, marketing professionals, and anyone who wants to understand how the design around us makes us think, feel, and do things.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.