Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 3,99 €
- EMULÁTOR LAMBDA SONDY 13/40MM/DRUHÁ SONDA 045 185
- od 0 € so
- 3,99 €
- EMULÁTOR LAMBDA SONDY 4/40MM/DRUHÁ SONDA 045 184
- od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Kvalita dielov (podľa GVO) | Q - originál, s výrobným logom (OEM, OES) |
Výrobca dielov | Spyra |
Katalógové číslo dielu | 91-12 |
Typ auta | Nákladné autá, Nákladné dodávky, Osobné autá |
Opis
OCEĽOVÝ EMULÁTOR DRUHEJ LAMBDA SONDY S REDUKČNÝM OTVOROM 2MM
- Veľkosť x rozstup závitu 18mm x 1,5 mm (vyskytuje sa vo väčšine sond)
- Celková dĺžka 34mm
- Hĺbka vnútorného závitu 12mm
- Vnútorná hĺbka emulátora 27mm
- Dĺžka vonkajšieho závitu 11mm
CENA JE ZA 1 KS.
Emulátor používame m.in. v prípade odstránenia katalyzátora, alebo keď je nefunkčný, pri namontovanom žiariči, otáčky s príliš bohatou zmesou (inst. LPG). Použitie emulátora odstraňuje pretrvávajúcu chybu "CHECK ENGINE" spôsobenú zlou zmesou .
Emulátor mechanicky čiastočne oddeľuje lambda sondu od výfukových plynov, čím reguluje odčítanie ich analýzy a nepriamo kontroluje požadovaný konečný výsledok. Lambda sonda, ktorá vo výfukovom systéme plní funkciu snímača merajúceho obsah kyslíka vo výfukových plynoch, ovplyvňuje tak štruktúru zmesi paliva a vzduchu, ako aj zloženie výfukových plynov unikajúcich zo spaľovacej komory. Na trhu výrobcov lambda sond vynikajú značky ako Denso, Bosch, Delphi alebo NGK, ktoré ponúkajú zirkónové, titánové a širokopásmové varianty. Emulačný proces spočíva v obmedzení množstva výfukových plynov vstupujúcich do okolia sondy tak, aby obsah kyslíka, ktorý meria, zodpovedal množstvu v správne fungujúcom systéme.
Vďaka emulátoru druhá lambda (diagnostická) sonda overuje správnosť fungovania systému katalyzátora a dodatočnej úpravy výfukových plynov. Na základe nameraných hodnôt emulovanej sondy dostane regulátor motora správny signál, podľa ktorého vypočíta upravenú dávku paliva do valcov. Ideálne zloženie zmesi paliva a vzduchu (benzínové motory) by malo byť blízke stechiometrickej úrovni, pri ktorej na každý spálený 1 kg paliva pripadá 14,7 kg vzduchu. V prípade príliš veľkého množstva vzduchu sa v spálenej zmesi vytvorí „chudobná“ zmes, zatiaľ čo príliš veľa paliva vytvára „bohatú“ zmes. Správne zvolené proporcie zmesi vyrovnávajú chod motora, zabraňujú jeho zhasnutiu a vyrovnávajú z prístrojovej dosky kontrolku, ktorá upozorní na poruchu v elektrickej inštalácii motora. To ovplyvňuje jazdný komfort a chráni majiteľa vozidla pred nákladnou návštevou dielne samochodowym.Emulator Lambda sondy sa osvedčili aj vo vozidlách vybavených inštaláciou LGP staršej generácie. Pri tomto type vozidiel sa kvôli použitému riešeniu vyskytujú časté problémy s oslabenou dynamikou motora, jeho občasným zhasnutím či nerovnomernými voľnobežnými otáčkami. Predpokladá sa, že LPG palivo má rôzne parametre spaľovania, takže je ťažké udržať rovnaké zloženie výfukových plynov ako na benzíne a nesprávne zloženie výfukových plynov je príčinou zapálenia diagnostickej kontrolky „check engine“. Emulátor, ktorý oddeľuje druhú sondu od výfukových plynov, nepriamo vytvára správny signál do riadiacej jednotky motora, v dôsledku čoho sa zmes „bohatá“ mení na zmes blízku stechiometrickej úrovni. Pri spaľovaní LPG je stechiometrický pomer 1:15,5.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.